1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi A5 2.0 TFSI 211KM problem

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika pacox21, 28-06 18.

  1. pacox21

    pacox21 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-06 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tuchola
    Witam
    Problem tego typu, że auto na wolnych obrotach nie chodzi jakby na wszystkie cylindry. Po dodaniu gazu w okolicy 2.5tys obrotów wydaje mi się, że pracują wszystkie ale lekko poszarpuje. Ciśnienie na cylindrach od 12-12,5 bara. Wymieniony kompletny rozrząd i złożony na blokady ale nadal na wolnych obrotach nie ma poprawy. Błędy na komputerze to wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach,nie ma synchronizacji czujnika walka i wału. Cewki podmieniane z innego auta, świece nowe, odma nowa. Miał ktoś taki przypadek?
     
  2. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    675
    Docenione treści:
    93
    Miasto:
    PLE
    Jak niema synchronizacji to jak ma poprawnie chodzić.

    Rozrząd spartaczony.
     
  3. pacox21

    pacox21 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-06 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tuchola
    Rozrząd jest ok
    Znaki na łańcuchu i na walkach pokrywają się.Po złożeniu rozrządu krecilem ręcznie chyba z 40 obrotów wałem i znaki się pokryly. Elektryk twierdzi, że może być do wymiany koło zmiennych faz rozrządu
     
  4. rch11

    rch11 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    7-07 13
    Postów:
    2 412
    Docenione treści:
    565
    Miasto:
    NS
    to byś miał inny błąd
     
  5. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Mozliwe ze variator do wymiany. Powinno sie rozrzad razem z tym wymieniac.

    Oscyloskop i sprawdzic jak chodza czujniki
     
  6. pacox21

    pacox21 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-06 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tuchola
    Tak tylko, że koło zmiennych faz występuje razem z wałkiem. Koszt 2600zl a jeśli to nie będzie to? Klient się załamie.
     
  7. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Podaj kody błędów. Te kółka chyba sa oddzielnie.
     
    Ostatnio edytowano: 28-06 18
  8. pacox21

    pacox21 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-06 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tuchola
    P030300
    P030400
    P030200
    Po30100
    P030000
    P048000
    P050B00
    P034100
    P001600
    P050600

    Pytałem dziś w sklepie i koło i wałek to całość
     
    Ostatnio edytowano: 28-06 18
  9. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    0016 korelacja wałka. Czy przed wymiana tez to było?
     
  10. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    946
    Docenione treści:
    120
    Miasto:
    Szczytno
    Obstawiam że na kwiatkach, które zazebiaja się z wałem źle złożone. Rozbierz i złóż ponownie
    Sprawdź jeszcze ciśnienie oleju.
     
  11. pacox21

    pacox21 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-06 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tuchola
    Tam na kwiatach jest dobrze bo masz wciecie i inaczej nie pasuje. Razem z rozrządem wymienilem ta zębatke i jest prawidłowo zamontowana.Co do ciśnienia oleju to jutro sprawdzę. Jeśli będzie małe to może być problem ze sterowaniem kzfr. Tak wogole to jakie powinno być ciśnienie na wolnych a jakie na wysokich obrotach w tym silniku?

    Czy ten błąd może oznaczać, że kzfr się skończyło jeśli rozrząd jest na 100%zlozony?
     

    Załączone pliki:

    Ostatnio edytowano: 28-06 18
  12. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    A sprawdzales zawor sterujacy. Zrob testy. Wymontuj i podaj mu sygnal pwm i zobacz ja sie otwiera i zamyka.
     
  13. pacox21

    pacox21 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-06 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tuchola
    Mówisz o tym zaworku w czujniku kzfr?
    Jak go sprawdzić?
     
  14. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Nie znam tego silnika. Jak ma wariator to musi miec zawor sterowania cisnieniem oleju. Sprawdz go czy sie nie przycina
     
  15. pacox21

    pacox21 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-06 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tuchola
    Sprawdzałem ten zawór i chodzi lekko

    Czy wie ktoś jak prawidłowo sprawdzić to koło zmiennych faz? Konkretnie w tym silniku?
     
  16. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Zmieniales olej w nim?
     
  17. pacox21

    pacox21 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-06 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tuchola
    Tak olej i filtry wymieniłem razem z rozrzadem
     
  18. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    A duze luzy ma?
     
  19. pacox21

    pacox21 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-06 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tuchola
    Ciężko mi odpowiedzieć czy duzy ale ma

    Nie wiem jaki ten luz jest prawidłowy
    Ostatnio wymieniłem rozrząd w lagunie 1.8 razem z kzfr i nowe koło miało lekki luz jednak w Audi jest wiekszy
     
  20. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 890
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Moze zwala cisnienie i nie przestawia prawidlowo.