1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi A6 2.4 V6

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Krzysztof16xel, 13-02 20.

  1. Krzysztof16xel

    Krzysztof16xel Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-03 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznań
    Panowie problem!
    Mam wypadanie zapłonu na 1 cylindrze i różnice w czasach wtryskow między głowicami o prawie 1.5. Cały układ zapłonowy nowy, w bloku 93 (vag) na jednym wałku jest - 1 a w drugim 2. Niektórzy mają gorzej i nie ma problemu.
    Jakie macie pomysły?? Ktoś to przerabiał? Z tego co zauważyłem to częsty problem ale nikt nie raczył napisać rozwiązania.
     
  2. Radmor

    Radmor Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    1 078
    Docenione treści:
    316
    Czy diagnoza wykazała błędy ?
     
  3. Krzysztof16xel

    Krzysztof16xel Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-03 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznań
    Błędy są tylko od sond lambda
     
  4. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 816
    Docenione treści:
    1 195
    Miasto:
    grudziadz
    Pod kątem szczelności sprawdzony ? ,cisnienie paliwa ,swieca, kable ,cewka ,podciśnienia .
     
  5. Krzysztof16xel

    Krzysztof16xel Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-03 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznań
    Świece 2 kpl zmieniane, kable również, 3 cewki inne zakładane, podciśnienie sprawdzone, jeżeli chodzi o ciśnienie paliwa to nie sprawdzałem ale myślę że gdyby było za małe to by ciężko zapalał. Chodzi Ci o szczelność dolotu? Jeśli tak to jest szczelny...
     
  6. elektryk1234

    elektryk1234 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-11 19
    Postów:
    331
    Docenione treści:
    23
    Kompresja jaka? Czy to jest silnik ze zmiennymi fazami?
     
  7. Radmor

    Radmor Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    1 078
    Docenione treści:
    316
    Czy stwierdziłeś ubytek płynu chłodniczego ?
     
  8. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 816
    Docenione treści:
    1 195
    Miasto:
    grudziadz
    No i dodatkowy fazator na sprzęgle .

    Zamień wtryski miejscami.
     
  9. Krzysztof16xel

    Krzysztof16xel Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-03 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznań
    Kompresja ok 12 wszystkie. Ma zmienne fazy na łańcuchu z tyłu silnika

    Brak ubytku płynu chlodzacego

    Myślisz że wszystkie 3 wtryski na jednej stronie strzeliło? Mam jak co cały kolektor ssący na przełożenie z wtryskami.
     
  10. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 816
    Docenione treści:
    1 195
    Miasto:
    grudziadz
    Wypadanie masz na jednym przecież ,szczelność sprawdzałeś to poco wszystko wywalać ,a gazownie w nim masz

    Zrób mi fotkę tych zmiennych faz bo aż jestem ciekaw .
     
  11. Krzysztof16xel

    Krzysztof16xel Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-03 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznań
    Jest LPG od 4 lat. Co do zmiennych faz to nie zrobie Ci fotki bo bym musiał pozdejmować pokrywy zaworow ale tu masz przykład na 1.8 - jest to samo
    https://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=60998
     
  12. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 816
    Docenione treści:
    1 195
    Miasto:
    grudziadz
    Pewnie czas zajrzeć w jakim stanie jest łańcuszek ,napinacz i zobaczyć jak pracują zmienne ,vcdsa podłączyć .
     
  13. Krzysztof16xel

    Krzysztof16xel Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-03 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznań
    No właśnie... Wiesz w jaki blok wejść i na co patrzeć?
     
  14. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 816
    Docenione treści:
    1 195
    Miasto:
    grudziadz
    90i 93.
     
  15. Krzysztof16xel

    Krzysztof16xel Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-03 13
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznań
    93 to wiem że to jest zgranie walków i musi być najbliżej 0 ale granicą jest +/-6°. Ustawiałem to ostatnio bo miałem prawy wałek na 22°. A w kanale 90 jakie wartości mają być??