1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi A6 2.7TDI Stan DPF

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika HipoliT, 15-07 20.

  1. HipoliT

    HipoliT Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-09 19
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    0
    Pacjent Audi A6 C6 2007r 2.7TDI BPP, podłączony pod autela.

    [​IMG]

    Jest ktoś w stanie powiedzieć mi po tym screenie w jakim stanie jest DPF?
     
  2. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    260
    Docenione treści:
    38
    Nie rozumiem czemu różnica ciśnień wynosi 0 mbar, skoro jest jakiś stopień zapelnienia.
    Zrób takiego screena na zapalonym silniku.
     
  3. HipoliT

    HipoliT Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-09 19
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    0
    [​IMG]
    Na wolnych obrotach

    [​IMG]
    obroty na około 2000
     
  4. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    260
    Docenione treści:
    38
    7 mbar to tak jakby był prawie pusty, na wolnych obrotach, a jak na 2000 to raczej za mało chyba że Cię tester oklamuje.
    Może się inni w temacie wypowiedzią.
    Jak dla mnie norma na wolnych obrotach to ok 20mbar
     
  5. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    11 180
    Docenione treści:
    5 985
    Miasto:
    turek
    Przewód od różnicówki niedrożny lub przerwany albo pokazuje w kpa.

    Do 10. Przy 100% sprawnym nawet mniej.
     
    WOJTAS 1310 lubi to.
  6. WOJTAS 1310

    WOJTAS 1310 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-02 19
    Postów:
    56
    Docenione treści:
    4
    Toomii ma rację też myślę że przewód jest walnięty.Te przewody często od temperatury twardnieją i się przełamują .Sprawdź wężyki od dpf do czujnika czy całe.
     
  7. HipoliT

    HipoliT Nowy

    Offline
    Dołączył:
    26-09 19
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    0
    Jutro od rana działam i to sprawdzę. Mam tylko pytanie co do objawów. Jeśli czujnik różnicy cisnien nie widzi ciśnienia to nie powinno być tak że dpf nie wypala się wcale? Bo mój co 100km się wypala.