1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi a6 c5 2.8 nie odpala

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Audi_a6, 7-11 18.

  1. Audi_a6

    Audi_a6 Nowy

    Online
    Dołączył:
    4-11 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruszów
    Witam
    Posiadam audi a6 c5 2.8 b+g od samego poczatku posiadania autka mam problemy z odpalaniem ostatnio mechanik wymienil mi cewke zaplonowa i przez chwile bylo lepiej a po jakims czasie auto wgl przestalo odpalac na pb wiec odpalalem je awaryjnie na gazie ale po ok miesiacu i tak juz coraz gorzej odpalalo az przestalo calkiem.
    W aucie wymieniona cewka zaplonowa swiece pompa paliwa sprawdzilem tez wtryski przekaznik od pompy paliwa itp nie sprawdzilem tylko cisnienia na listwie wtryskowej (nie mam chwilowo czym)
    Mechanicy rozkladaja rece a ja juz siwieje przez to auto Panowie gdzie szukac przyczyny ?
     
  2. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 489
    Docenione treści:
    1 492
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
  3. komar200

    komar200 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 797
    Docenione treści:
    547
    Miasto:
    grudziadz
    Wymieniałeś wszystko na pałę bez diagnostyki?,podłączyć vcds i sprawdzić błędy .
     
  4. Mikidz

    Mikidz Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    394
    Docenione treści:
    131
    Miasto:
    Pomorskie
    Zrób porządną diagnostykę.

    Trochę źle się za to zabierasz. Piszesz, że nie sprawdziłeś prawie nic, bo nie masz czym, ale pytasz gdzie szukać przyczyny.

    Ile daje pompa i jakie ciśnienie na listwie?
     
  5. Audi_a6

    Audi_a6 Nowy

    Online
    Dołączył:
    4-11 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruszów
    Wymienialem to co mechanicy twierdzili ze jest do wymiany lub wymieniali to sami przed wymiana cewki pokazywalo tylko blad (nie pamietam kodu musze poszukac) cos z pradem na silniku
     
  6. Mikidz

    Mikidz Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    394
    Docenione treści:
    131
    Miasto:
    Pomorskie
    No ok. Pospraedzaj te ciśnienia
     
  7. Audi_a6

    Audi_a6 Nowy

    Online
    Dołączył:
    4-11 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruszów
    A jeszcze chcialem sprawdzic przy okazji silniczek krokowy bo mialem falowanie obrotow i potrafil mi zgasnac przy hamowaniu ale nie moge go znalezc mozna go zdemontowac bez sciagania przepustnicy ?
     
  8. rch11

    rch11 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    7-07 13
    Postów:
    2 438
    Docenione treści:
    578
    Miasto:
    NS
    Z tego co piszesz to lepiej oddaj samochód do mechanika to będzie mniej szkód
     
    Mikidz, komar200 oraz toomii76 lubią to.
  9. Audi_a6

    Audi_a6 Nowy

    Online
    Dołączył:
    4-11 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruszów
    Bylo u 6 mechanikow kazdy nawymienial czesci (ostatnia wizyta 2,5 tys) a auto nie pali wiec takie rady to wiesz
     
  10. komar200

    komar200 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 797
    Docenione treści:
    547
    Miasto:
    grudziadz
    Przepraszam a za co 2500 ,tylko nie mów że za te diagnozy .

    Obroty widzi .?
     
    Ostatnio edytowano: 8-11 18 o 16:31
  11. rch11

    rch11 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    7-07 13
    Postów:
    2 438
    Docenione treści:
    578
    Miasto:
    NS
    No to super mechanicy z rodziny wymieniaczy , pewnie z tego programu na TVN turbo
     
  12. Peita

    Peita Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    25-02 18
    Postów:
    191
    Docenione treści:
    39
    Cos mi sie wydaje ze autor postu jest z tych co sami naprawiają , zwala na mechaników bo pewnie podjechał pare razy na komputer odczytać bledy i potem sugerował sie nim i wymieniał jak leci . Sory ale czuc z daleka ze auto nie stało na porządnym warsztacie a właściciel to samonapraecz nie mający pojecia , ale to tylko moje zdanie
     
    WOODOO lubi to.
  13. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 629
    Docenione treści:
    1 669
    Miasto:
    turek
    tam pompy padały na potęgę, bo jeździ się na oparach benzyny bo jest lpg.
    pompa nowa czy używana? jak na lpg odpala, to pozostaje układ zasilania benzyną.
     
  14. Audi_a6

    Audi_a6 Nowy

    Online
    Dołączył:
    4-11 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruszów
    Peita masz racje wydaje Ci sie...
    Pompq juz 3 wsadzona bo mechanicy wymieniali i ostatnia sam wyciagalem od kolegi z dzialajacego auta
     
  15. motorynka

    motorynka Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    22-05 16
    Postów:
    48
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Mława
    no i co z tego że trzecia zamontowana po pierwsze pomiar ciśnienia paliwa to podstawa do mnie też swego czasu zgłaszał się właściciel audi 2,8 ja jemu u niego podjechałem i zmierzyłem ciśnienie a kombinował mocno z pompami , ja nie zakładałem jemu kombinował montować różne bo nowa dedykowana ponad 1000zł kosztowała
     
  16. komar200

    komar200 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 797
    Docenione treści:
    547
    Miasto:
    grudziadz
    Pany paliwo ,iskra i musi zapalić ten motor jest prosty jak budowa cepa ,kolego poszukaj warsztatu co ci to ogarnie albo wymień cały osprzęt ,mamy ci postawić diagnozę na podstawie czego, tego że trzy pompy zmieniłeś a on nadal nie chce zapalić .
     
    toomii76 lubi to.
  17. Audi_a6

    Audi_a6 Nowy

    Online
    Dołączył:
    4-11 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruszów
    Wywaliło 8 błędów silnika:
    17978-p1570 zablokowana jednostka sterująca silnika
    17973-p1565 jednostka sterująca zaworem przepustnicy j338 dolne zatrzymanie nie osiągnięte
    16534-p0150 bank2 sonda1 błąd w obwodzie elektrycznym
    17953-p1545 sterowanie zaworem przepustnicy
    16885-p0501 sygnał prędkości
    01088-adaptacja mieszanki 2
    00561-adaptacja mieszanki
    18010-kl.30 p1602 zasilanie niskie napięcie
     
  18. Peita

    Peita Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    25-02 18
    Postów:
    191
    Docenione treści:
    39
    Skasuj je i zobacz ktore wrócą odrazu
     
  19. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 042
    Docenione treści:
    384
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Ojoj a po skasowaniu co zostaje?

    Pierwszy i ostatni chyba przypadkowy. A ten sygnal predkosci p0501 dziwny.
     
  20. Audi_a6

    Audi_a6 Nowy

    Online
    Dołączył:
    4-11 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruszów
    Na wtorek umówiłem się już u mechanika i właśnie nie wiem czy kasować te błędy czy zostawić żeby sam sobie zobaczył ? czy nr które spisałem wystarczą ?

    A co do prędkości to może to być wina czujnika prędkości który jest wchodzi do skrzyni biegów ? bo mam w nim pękniętą obudowe i kiedyś mi przesto nie działał licznik więc może to stary błąd

    A ostatni błąd o niskim napięciu wydaje mi się że wyskakuje od początku jak mam to auto