1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

audi a6 c6 brak mocy świeci check

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika MarekLeon, 14-01 19.

  1. MarekLeon

    MarekLeon Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-02 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Biłgoraj
    witam audi to a6 c6 kod silnika BRE problem polega na tym że po podłączeniu komputera wyświetla takie błędy



    2 Faults Found:

    16792 - EGR Sensor 2
    P0408 - 000 - Signal too High - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 1449 /min
    Torque: 58.0 Nm
    Speed: 30.0 km/h
    Load: 21.6 %
    Lambda: -5.1 %
    Mass Air / Rev.: 430.0 mg/str
    Mass Air / Rev.: 620.0 mg/str
    Bin. Bits: 00000000

    16787 - EGR Valve (N18)
    P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 1785 /min
    Torque: 0.0 Nm
    Speed: 16.0 km/h
    Duty Cycle: 84.4 %
    Voltage: 13.83 V
    Mass Air / Rev.: 305.0 mg/str
    Duty Cycle: 100.2 %
    Bin. Bits: 00000000
    do tego w blokach pomiarowych przepływ powietrza pokazuje na wolnych obrotach 450mg. Moje pytanie czy to wskazuje na egr czy po prostu egr głupieje bo przepływomierz powietrza zawyża czy przez niesprawny egr przepływka dostaje błędny pomiar.Proszę o waszą poradę czy od razu wymieniać egr czy szukać gdzie indziej przyczyny.
     
  2. XMARIO

    XMARIO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    755
    Docenione treści:
    1 283
    Miasto:
    Mazowieckie
    Silnik klapy? 650zeta w ori.
     
    ... i logan124 lubią to.
  3. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 522
    Docenione treści:
    659
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    A jaki jest przeplyw żądany do aktualnego?
     
  4. MarekLeon

    MarekLeon Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-02 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Biłgoraj
    aktualny na wolnych obrotach pokzuje 450 a żądane 250. żadnego innego błędu o przepływomierzu nie ma tylko od egru.
     
  5. XMARIO

    XMARIO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    755
    Docenione treści:
    1 283
    Miasto:
    Mazowieckie
    silnik klapy
     
    ... i logan124 lubią to.
  6. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 522
    Docenione treści:
    659
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Wyglada jak by nie otwierał sie egr
     
  7. XMARIO

    XMARIO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    755
    Docenione treści:
    1 283
    Miasto:
    Mazowieckie
    egr jest połączony z przepustnicą która to pewnie ma uszkodzony silnik klapy.
     
    ... i logan124 lubią to.
  8. MarekLeon

    MarekLeon Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-02 14
    Postów:
    186
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Biłgoraj
    chodzi wam że uszkodzony nie jest sam egr tylko klapa gasząca. bo egr jest oddzielnie i klapa gasząca jest osobnym urządzeniem tylko skręcone jedno z drugim.
     
  9. nieldos

    nieldos Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 14
    Postów:
    379
    Docenione treści:
    149
    Miasto:
    Zachodniopomorskie
    Brawo Ty
     
  10. XMARIO

    XMARIO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    755
    Docenione treści:
    1 283
    Miasto:
    Mazowieckie
    Bardziej elktronika silnika klapy. Jak ją otworzysz i będzie pełna oleju to tylko wymiana na ori. Szkoda półśrodków.
    Niczego nie twierdzę, tylko przypuszczam.
     
    ... i logan124 lubią to.
  11. Bybol

    Bybol Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    179
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Limanowa
    Egr jest zdechły. Jeżeli mrugają świece żarowe to wyciąg wtyczke i na sto procent moc wróci. Tak czy siak egr do wymiany.
     
  12. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 688
    Docenione treści:
    1 623
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    16792 / P0408 / 001032 - Potencjometr EGR (G212): Sygnał zbyt wysoki
    Możliwe objawy
    • Lampka kontrolna awarii (MIL) aktywna
    Możliwe przyczyny
    • Okablowanie / złącza z / do recyrkulacji gazów wydechowych (EGR) Potencjometr (G212) jest uszkodzony
    • Uszkodzony potencjometr recyrkulacji spalin (EGR) (G212)

    16787 / P0403 / 001027 - Zawór recyrkulacji spalin (EG18) (N18): awaria
    Możliwe objawy
    • Lampka kontrolna awarii (MIL) WŁ
    • Szorstka prędkość biegu jałowego i / lub zatrzymanie silnika
    • Utrata mocy
    Możliwe przyczyny
    • Uszkodzony bezpiecznik
    • Okablowanie i / lub Złącza z / do zaworu recyrkulacji spalin (EGR) (N18) są wadliwe
    • Zawór recyrkulacji spalin (EGR) (N18) zablokowany / uszkodzony
     
  13. oCarp

    oCarp Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-01 19
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    I co w końcu wyszło? Ten egr był w końcu winny?