• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Audi A6 C6 - po zgaszeniu już nie odpalił

Krzysztof17

SuperMechanior
Dołączył
19.05.2013
Postów
316
Punktów
8
Wiek
25
Miasto
Zabrze
Witam ponownie, znowu zagadka na warsztacie. Audi A6 c6 2.0 Tdi 16v BLB klientka zgasiła silnik w korku i już nie odpaliło. Błędów brak, prędkości wału i walka widoczna, rozrząd okej, pompowtryskiwacz wymienione na regenerowane ( to nasze zastępcze auto więc wymieniliśmy pompki bo już były podjechane trochę). Uruchomiona procedura odpowietrzania z VCDS silnik dalej nie odpala.
Po odpięciu kostki z listwy pompek sterownik nie generuje błędu. Stan elektrozaworu w grupie 018 cały czas na 128 nawet podczas krecenia rozrusznikiem. Również grupa 023 czyli bipy same zera.
Automatyczne połączenie postów:

Z plaka oczywiście odpala ale gasnie jak się przestaje podawać plaka
 

Mesiek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
14.08.2012
Postów
1930
Punktów
395
Wiek
37
Miasto
PLE
Schemat w rękę i wiesz co działać.
 

Krzysztof17

SuperMechanior
Dołączył
19.05.2013
Postów
316
Punktów
8
Wiek
25
Miasto
Zabrze
Plusy i masy przy sterowniku na miejscu. Kable od pompowtrysku do ecu dzwonią
 

lukkiwlkp

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
19.12.2015
Postów
2637
Punktów
705
Wiek
33
Miasto
Pogorzela
A parametrów ten silnik nie ma ??? To że błędów nie ma to już koniec żywota auta ...?
 

Łukaszgd88

SuperMechanior
Dołączył
29.06.2021
Postów
274
Punktów
29
A czy te pompki aby na pewno dobrze zrobione, kiedyś do jednego autka mi 3 razy regenerowaloli. I żeby było śmieszniej to też było Audi A6c6 2,0 blb. Druga sprawa filtr paliwa, albo pompa w baku
 

Markson43

SuperMechanior
Dołączył
25.05.2014
Postów
1722
Punktów
104
Wiek
46
Miasto
Rzeszów
Czyli sterownik nie kluczuje napięcia na wtryski.Sprawdzić diodą.
Nie ma jakiegoś uderzeniowego?
Może się immo wysypało po zgaszeniu.
Audi słynie z durnych zabezpieczeń....
Kolega ma podobną limuzynę i boi się nią dalej jechać :)
Problem z żarówkami potrafi namieszać.
 

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
29.11.2010
Postów
11778
Punktów
2172
Wiek
38
Miasto
PZ
Czyli sterownik nie kluczuje napięcia na wtryski.Sprawdzić diodą.
Nie ma jakiegoś uderzeniowego?
Może się immo wysypało po zgaszeniu.
Audi słynie z durnych zabezpieczeń....
Kolega ma podobną limuzynę i boi się nią dalej jechać :)
Problem z żarówkami potrafi namieszać.
Nawet głupie radio może spowodować że nie odpalisz auta :D
 

Mesiek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
14.08.2012
Postów
1930
Punktów
395
Wiek
37
Miasto
PLE
Mylisz się i to grubo. Odpali, będzie nierówno ale odpali
Kolega wyżej dobrze prawi. Jak jedna pompka będzie miała zwarcie na masę to ecu wyłączy zasterowanie na wszystkie. Forma zabezpieczenia przed uszkodzeniem. Jak odłączysz zwarty wtedy odpali kulejąc. Jest możliwość przepiszczenia pomiędzy pomiędzy pin pompowtrysku a masę silnika.
 

Ondraszek

SuperMechanior
Dołączył
24.08.2013
Postów
1089
Punktów
101
Miasto
Nowy Sącz
Racja,podobnie jest z modułami zapłonowymi,uszkodzeniami,silniki benzynowe,jeśli siądzie silnik nie odpali,wystarczy tylko po kolei wypinać przewody zapłonowe i gdy ttrafi się na,,właściwy,,silnik odpali i będzie chodził na 3 cylindry,po zapięciu przewodu do swiecy,ni chu,chu.
 

Rys00

Boss regionalny
Dołączył
15.11.2010
Postów
233
Punktów
28
Najpierw bym sprawdził paliwo na przelewach, moze łopatka na pompie wytarta
 

Krzysztof17

SuperMechanior
Dołączył
19.05.2013
Postów
316
Punktów
8
Wiek
25
Miasto
Zabrze
Uszkodzony sterownik, mosfet załączajacy napięcie na pompki. Mosfet wymieniony auto odpala i gasnie, brak komunikacji ze sterownikiem. Na stole również brak komunikacji. Po programowaniu transdatą jest komunikacja, podłączam do auta nie ma komunikacji i na stole również

Wiem wiem pokręcone
 
Do góry Bottom