1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi A6C5 2.5TDI AKE gubi moc

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika kamyk011, 16-08 19.

  1. kamyk011

    kamyk011 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    16-08 19
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Witam posiadam Audi A6C5 2.5TDI z 2002r z oznaczeniem AKE, i od 2 dni borykam się z takim problemem iż po prostu traci moc, czasem dokreca się do 3tys obrotów po czym się jakby blokuje i spada na obrotach do 2tys obrotów, a czasem w ogóle nie może się zebrać od 2.2tys obrotów.
    Miewa również tak że jak się jej odwidzi to jedzie jak szalona bez żadnych problemów i kręci się ile "wlezie" a po jakimś czasie ponownie to samo i nie może się zebrac, nie raz jak jej mocno przyredukuje (automat, tiptronic) to wkręcić się, jedzie a po zmianie biegu na wyższy już się blokuje i nie może wkręcić się na obroty, podejrzewam problem z turbinką ponieważ przebieg wynosi 246000, ale potrzebuję zaciągnąć się rady Was, specjalistów, za każdą pomoc serdecznie dziękuję i pozdrawiam Kamil.
     
  2. GSS-Daniel

    GSS-Daniel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-06 12
    Postów:
    1 474
    Docenione treści:
    232
    Miasto:
    Busko
    246000 przebiegu to ona miała w 2005 roku.
    Geometria turbo do sprawdzenia i podciśnienie, zawory sterujące.
     
  3. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    2 619
    Docenione treści:
    4 910
    Miasto:
    Mazowieckie
    turbine masz na wierzchu, gruche widać jak pracuje. odkręć przewód, wsadź palucha w wirnik i zobacz jak sie obraca.
    jak nie rozumiesz o czym piszę, to zaprowadź do kogoś kto to rozumie.
     
  4. robercik1974

    robercik1974 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    26-11 12
    Postów:
    1 028
    Docenione treści:
    79
    A paluch nie wyleci wydechem? Logi zrób.
     
  5. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    2 619
    Docenione treści:
    4 910
    Miasto:
    Mazowieckie
    jak mu wyleci to mała szkodliwość społeczna
     
  6. kamyk011

    kamyk011 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    16-08 19
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Dzięki wszystkim za pomoc, poniedziałek/wtorek po powrocie z wakacji będę się za to zabierał i będę informował na bieżąco co i jak.
    Pozdrawiam
     
  7. kamyk011

    kamyk011 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    16-08 19
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    A więc tak, podpiąłem pod komputer i wyskoczyły Mi 2 błędy, (czujnik ruchu igły wskaźnika G80) oraz (ciśnienie kolektora dolotowego) sprawdzałem organoleptycznie wszystkie węże są zapiete, nie słychać żadnego syczenia ani tym podobnych oraz żadnych innych nie pokojacych dźwięków, sprawdzałem również turbo działa prawidłowo i kręci się jak szalone. Co do tych dwóch błędów czy ktoś miał podobny problem, lub wie gdzie może siedzieć problem?
    Pozdrawiam
     
  8. robercik1974

    robercik1974 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    26-11 12
    Postów:
    1 028
    Docenione treści:
    79
    Czujnik ruchu iglicy wtrysku sterujacego.
     
  9. kamyk011

    kamyk011 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    16-08 19
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Okey, czyli czeka Mnie wymiana całego wtryskiwacz sterującego z owym czujnikiem, a co do drugiego błędu?
     
  10. kamyk011

    kamyk011 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    16-08 19
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    A więc, wszystko jasne i rozwiązane.
    Pierwszy problem to tak jak wyżej napisane był do wymiany wtrysk sterujący z czujnikiem, a drugi problem to czujnik n75.
    Temat do zamknięcia, pozdrawiam
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. audi a6c5 2.5tdi 2tys obrotow