1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi Q7 3.0 tdi

Dyskusja w 'Elektronika pojazdowa' rozpoczęta przez użytkownika ostry957123, 22-10 18.

  1. ostry957123

    ostry957123 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    17-10 14
    Postów:
    205
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kalisz
    Witam. Mam problem z audi Q7 3.0 2007r TDI. Auto nie odpala. Nwm co się z nim wcześniej stało. Na plaka pali. Błąd w ECU tylko nastawnika turbo. Obroty komputer widzi, paliwo idzie na listwę a czujnik ciśnienia na listwie 0 bar. Wtryski się nie otwierają. Podmieniony czujnik i regulator ciśnienia. Sprawdziłem instalacje z ECU do czujników i jest ok. Po zapłonie zasilanie na kostce czujnika ciśnienia mam 8,5 v +i- . Nwm dlaczego po zapłonie jest też zasilanie na sygnałowym pinie 8.5 v. Zezwolenie na start jest błędów brak. Podpinany vcds odis i Delphi i wszystko to samo pokazuje. podpinałem dwa mierniki i oba to samo pokazują. Jak sprawdziłem zasilanie akumulatorowe to pokazuje 12.6 V. Komputer widzi obroty silnika. Dziwi mnie tak małe napięcie na czujniku ciśnienia i dla czego na kablu sygnałowym jest 8.5v bo przecież jest to czujnik halla. Podmieniać sterownik silnika? Miał ktoś taki przypadek.
     
  2. slawek1

    slawek1 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-01 12
    Postów:
    199
    Docenione treści:
    76
    Miasto:
    Świdnica
    Jak tam pasek napędu pompy wysokiego ciśnienia? Wtryski na przelewach sprawdzone ?
     
  3. slawek2007.28

    slawek2007.28 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 18
    Postów:
    687
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Ostrołęka
    Ja tam czepnoł bym się tego napięcia bo ta wartość na sygnale to z kosmosu jest. Tylko dziwi mnie czemu błędem nie sieje.
     
    toomii76 lubi to.
  4. ostry957123

    ostry957123 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    17-10 14
    Postów:
    205
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kalisz
    Mnie też dziwi. Pompa na pasku podmieniona. Filtr wymieniony. Odis Delphi i vcds wszyscy to samo pokazują. Auto 500tyś km a sterownik ja pierwszy raz wyciągałem ECU bo musiałem te nity na blaszce rozwiercać. Przewody sprawdzone dziwne napięcia. Na prostowniku to samo. Wtryski nie sprawdzałem bo i tak na listwie nie mam ciśnienia w parametrach. Auto kręci. Żaden sygnał na wtryski nie idzie bo ciśnienia nie widzi.
     
  5. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    1 701
    Docenione treści:
    344
    Miasto:
    Pogorzela
    Dpf usunięty źle i nie generuje błędów
     
  6. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 044
    Docenione treści:
    410
    Miasto:
    Radom
    Wypnij kilka czujnikow i sprawdz co za bledy wyświetla. Sterownik na stoł podłącz zasilenia oraz masy i sprawdz jakie napiątko masz na pinie zasilającym i sygnalowym czujnika rail.
    Obstawiam ze masz zwarcie w instalacji.
     
  7. jurek1313

    jurek1313 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    918
    Docenione treści:
    65
    Miasto:
    wólka
    Błąd nastawnika turbo - odepnij wtyczkę i pomiar , jak nic nie zmieni to wypinaj dalej , aż pojawi się 5 lub 12 v
     
  8. ostry957123

    ostry957123 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    17-10 14
    Postów:
    205
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Kalisz
    Pojechał do gościa od elektryki samochodowej. Próbowałem na odpiętym nastawnika i nic. Dam znać co stwierdzi.
     
  9. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    1 701
    Docenione treści:
    344
    Miasto:
    Pogorzela
    I ten gość i tak ci nic nie powie A jak coś wymamrota z siebie to będzie to nieprawdą ...
     
  10. jurek1313

    jurek1313 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    918
    Docenione treści:
    65
    Miasto:
    wólka
    to ma być taka samojebka?
     
  11. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    1 701
    Docenione treści:
    344
    Miasto:
    Pogorzela
    Zdradził byś swoje sekrety i wiedzę na temat bolączek aut?bo ja nie.....
     
  12. Mikidz

    Mikidz Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    403
    Docenione treści:
    134
    Miasto:
    Pomorskie
    Zależy komu...
     
    dzięcioł90 lubi to.
  13. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    968
    Docenione treści:
    127
    Miasto:
    Szczytno
    Nie ważne komu, klientowi nigdy , między sobą na forum innemu mechanikowi tak
     
  14. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 114
    Docenione treści:
    391
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Na czujniku halla 8.5 volta. Toz to smiertelne napięcia dla niego. Sprawdz czy jest masa na czujniku. Jak miedzy stykiem masowym czujnika i masa na aku jest napiecie to masy nie ma

    Przykładowa tabela przelicznika napięcia na ciśnienie typowego czujnika:
    1,25v-1,3v =300 bar
    1,1v =250 bar
    1,4v-1,5v =400 bar
    1,7v =550bar
    2,0v =670 bar
    2,5v =900 bar

    Jak jest masa to zaloz mu potencjometr na 12 z aku i miernik i sprobuj mu podac te 1.3 volta na sygnalowy.
     
  15. Mikidz

    Mikidz Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    13-11 17
    Postów:
    403
    Docenione treści:
    134
    Miasto:
    Pomorskie
    No właśnie to napisałem. Zależy komu: klientowi pewnych tajemnic zawodowych się nie zdradza, ale mam parę zaprzyjaźnionych warsztatów z którymi wymieniamy się wiedzą i sprzętem, bez żadnego problemu.
    Na forum to nie koniecznie bym wszystko zdradził, bo czytają je różni ludzie.
     
    toomii76 lubi to.
  16. jurek1313

    jurek1313 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    918
    Docenione treści:
    65
    Miasto:
    wólka
    ja zawsze mówię prawdę np. naprawiłem wihajster poprzeczny i jest dobrze albo kabelek był urwany - 500.-
     
    pawel2406 lubi to.
  17. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    968
    Docenione treści:
    127
    Miasto:
    Szczytno
    Ta.. tylko że masz dupe obrobiona na lewo i prawo.. że złodziej itp..
     
  18. jurek1313

    jurek1313 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    918
    Docenione treści:
    65
    Miasto:
    wólka
    na kogoza nie mówią złodziej ? somsiad - złodziej , ksiądz złodziej - ile za ten ślub chce ? ubezpeczyciel to dopiero złodziej , nad złodzieje - ogólnie złodziej na złodzieju , złodziej na złodzieju Panie Szanowny ---- a 500.- za urwany kabelek to drogo ? kiedy chłop kupił zestaw do odpalenia za 700.- przełożył i .... nie działa ..? a dupę mam obrobioną głównie przez innych mech.
     
    Ostatnio edytowano: 27-10 18
    Tom_ lubi to.