1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi Q7 3.0TDI niskie ciśnienie paliwa

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Marcin3881, 23-01 20.

  1. Marcin3881

    Marcin3881 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-06 14
    Postów:
    94
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Września
    Walczę z Audi Q7 2008r 3.0TDI V6 CR kod silnika CASA automatyczna skrzynia. Pali na strzała. Pod pełnym obciążeniem łapie błąd P0087 - 014 ciśnienie w szynie paliwowej za niskie lub P0087 - 003 opis błędu ten sam, ciśnienie w szynie za niskie i auto szarpie i gaśnie. W parametrach widać brakuje mu 300 bar do wartości jaką chce mieć. Można jeździć ale przy maksymalnym przyspieszaniu np ma 1500 bar chce 1840bar.
    Wymienione:
    Regulator ciśnienia paliwa na listwie
    Filtr paliwa,
    Dodatkowa pompa na podszybiu (4 bary)
    Pompa strumieniowa w zbiorniku,
    Czujnik ciśnienia na listwie,
    Zawór utrzymujący ciśnienie na powrocie wtryskiwaczy
    Sprawdzone:
    Wtryski bez zarzutu
    Pompa wysokiego ciśnienia niby zatarta jedna sekcja, zregenerowana bez zmian. Kupiłem drugą pompe wysokiego ciśnienia sprawna z gwarancją, auto nadal łapie błąd i gaśnie.
    Węże paliwowe od zbiornika drożne.
    Pasek zębatynapędzający pompe nowy.
    Ma ktoś pomysł jakiś na to ścierwo ?
     
  2. Radmor

    Radmor Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    1 078
    Docenione treści:
    316
    Czy do tej pompy został dołączony wydruk jej parametrów ...czy tylko taka "lużna"transakcja >>>pompa z gwarancją ?
     
  3. Marcin3881

    Marcin3881 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-06 14
    Postów:
    94
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Września
    Nawet paragonu nie dostałem, a tak serio to druga była by identycznie uszkodzona??
     
  4. Radmor

    Radmor Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    1 078
    Docenione treści:
    316
    Aby nie było wątpliwości >>musisz mieć (wiedzieć ) czarno na białym ..jakie parametry rzeczywiste owa pompa posiada .Proponuję od tego zacząć .
     
  5. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 284
    Docenione treści:
    598
    Miasto:
    Radom
    Weź podepnij manometr przed pompę CR i sprawdź podczas przyspieszania czy rzeczywiście w całym zakresie obciążenia trzyma ok 4 bar?
     
  6. Marcin3881

    Marcin3881 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-06 14
    Postów:
    94
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Września
    Trzyma 4 bary ani nie drgnie
     
  7. Radmor

    Radmor Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    1 078
    Docenione treści:
    316
    OK!

    Nie można tego wykluczyć ..dlatego zasugerowałem Tobie abyś znał realne ,rzeczywiste parametry pompy.. optimum --1600 bar...wg.danych producenta !
     
  8. ThinkPad

    ThinkPad Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-09 15
    Postów:
    107
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    UK
    Nie wiem dokładnie który model pompy wysokiego ciśnienia jest w tym audi , ale powinien być na niej zawór wydatku czy jak ktoś woli skoku ssania. Steruje on ilością paliwa która dostaje się do pompy. Na chłopski rozum jeśli pompa nie ma wystarczającej ilości paliwa, nie ma jak wytworzyć odpowiedniego ciśnienia.
     
  9. Radmor

    Radmor Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    1 078
    Docenione treści:
    316
    ..to prawda !Jeżeli ten zawór nie będzie działał dobrze .to przełoży się to na ciśnienie wytworzone przez pompę .
     
  10. lisek171

    lisek171 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-11 14
    Postów:
    163
    Docenione treści:
    30
    Wtryski sprawdzane kompem, czy na maszynie? Test przelewowy zrób pewnie któryś leje w przelew, objawy pasują treść błędu również
     
  11. Marcin3881

    Marcin3881 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-06 14
    Postów:
    94
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Września
    Wtryski na maszynie sprawdzone. Jak w tym układzie cr sprawdzić test przelewowy gdy tam wysokie ciśnienie (do 10 bar)?
     
  12. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    5 463
    Docenione treści:
    1 003
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Gdzie to 10 bar?
     
  13. Radmor

    Radmor Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    1 078
    Docenione treści:
    316
    Jeżeli wtryskiwacze były sprawdzane na maszynie ,to test przelewowy jest zbędny .
     
  14. lisek171

    lisek171 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-11 14
    Postów:
    163
    Docenione treści:
    30
    warto jeszcze sprawdzić czy nie pompuje paliwa z powietrzem, przed railem wstaw wężyk przezroczysty
     
  15. Marcin3881

    Marcin3881 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-06 14
    Postów:
    94
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Września
    Nie ma grama powietrza w układzie paliwowym zwłaszcza w momencie gdy brakuje ciśnienia.
     
  16. kamil210

    kamil210 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-11 13
    Postów:
    41
    Docenione treści:
    6
    Jakiej firmy filtr włożyłeś? Może spróbuj zrobić chwilowe obejście,to z tańszych opcji.

    Jeśli nie to chyba musisz wytargac pompę i dać ją do sprawdzenia z wydrukiem i paragonem, bo nie był bym całkiem pewny pompy " bez paragonu "
     
  17. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    2 430
    Docenione treści:
    702
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
  18. Gerwaz garage

    Gerwaz garage Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-01 17
    Postów:
    110
    Docenione treści:
    14
    Miasto:
    Belchatow
    Kiedyś miałem taki przypadek w swoim e46 3.0d też padła mi pompa tzn odpalał ekstra jeździł a jak mu wcislem to wywalał błąd za małego ciśnienia na listwie wymienione i sprawdzone wszystko oprucz pompy kumpel dał mi druga pompę na sprawdzenie twierdząc że jego ideał i to samo z braku pomysłów swoją pompę dałem na stół i wyszło że nie hula regeneracja zrobiona i nie to auto więc czasem mając druga pompę nie zawsze może być dobra nauczyłem się że jak coś wymieniam na drugie uzywane i jest możliwość sprawdzenia zawsze sprawdzam zaoszczędzi mi to czasu i nerwow
     
  19. Marcin3881

    Marcin3881 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-06 14
    Postów:
    94
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Września
    Dziś pod wieczór natknęło na otwarcie sterownika silnika, który miał ślady otwarcia i silikonu po jakimś pedale z szopy w którym była woda. Dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam życzę miłego weekendu.
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. audi w4 b8 3.0 tdi blad niskie cisnienie paliwa

    ,
  2. cisnirnie na pompie cr 20 bar 3.0tdi