• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Audi Q7 motor 3,0 kod BUG

jumator

Początkujący
Dołączył
1.06.2012
Postów
6
Punktów
0
Wiek
74
Witam koledzy, auto jak w temacie. Problem jest następujący: Odpala od strzała, do prędkości 100-120km/godz jest OK, po przekroczeniu tego progu tryb awaryjny, spadek mocy brak reakcji na pedał. System wywala błąd regulacji ciśnienia na listwie (przekroczona granica regulacji z tym, że raz za mało innym razem za dużo). Po delikatnym przyspieszaniu ponownie osiąga powyższy próg, to samo dzieje się po ponownym uruchomieniu, do momentu jak wyżej. Środki zaradcze jakie zastosowałem to: sprawdzenie wtryskiwaczy na stole-OK, wymieniłem pompę zasilającą w zbiorniku, wymieniłem regulator ciśnienia (ktoś obciął końcówkę -filtr), filtr paliwa, w końcu pompę wysokiego ciśnienia i dalej du.......a. Skończyły mi się pomysły, może ktoś z kolegów już przerabiał taki temat, będę wdzięczny za wskazówki.
 

rch11

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
7.07.2013
Postów
2841
Punktów
679
Miasto
NS
Podaj numer błędu
 

jumator

Początkujący
Dołączył
1.06.2012
Postów
6
Punktów
0
Wiek
74
Kolego nr błędu P1020, nr VW 004128 korzystam z Vaga
 

rch11

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
7.07.2013
Postów
2841
Punktów
679
Miasto
NS
A jakieś dopasowanie robiłeś?
 

jumator

Początkujący
Dołączył
1.06.2012
Postów
6
Punktów
0
Wiek
74
To co jest pod tym linkiem jest wszystko sprawdzone i ewentualnie wymienione, ale problem dalej nie rozwiązany

O jakim dopasowaniu mówisz?
 

rch11

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
7.07.2013
Postów
2841
Punktów
679
Miasto
NS
Wygląda na to że możesz mieć zapowietrzony układ
Dopasowanie regulatora
Regulator można wkręcić tylko raz
 

maxsslko

SuperMechanior
Dołączył
30.11.2014
Postów
2777
Punktów
297
Masz chyba regulator na pompie i drugi na listwie. Sprawdz oba.
 

samspec13

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
3.01.2014
Postów
6558
Punktów
641
Miasto
europolonia
Skoro co to sprawdź parametry w jeździe , będziesz miał łatwiej dedukować .
 

jumator

Początkujący
Dołączył
1.06.2012
Postów
6
Punktów
0
Wiek
74
Maxssiko, regulator ciśnienia jest na listwie (wymieniony nówka), a na pompie jest regulator wydatku po stronie niskiego ciśnienia. Regulator jest OK też podmieniony. Wg instrukcji VW wydatek zawiera się w granicach 0,5 ltr w ciągu 15 sek, moja pompa daje 0,5 ltr w ciągu 9 sek. A propos "dopasowania regulatora" rh 11 nie wiem o co kaman. W całej procedurze różnych adaptacji VAG-a nie znalazłem nic takiego, mógłbyś wyjaśnić?
 

jumator

Początkujący
Dołączył
1.06.2012
Postów
6
Punktów
0
Wiek
74
Koledzy na razie temat zamykam. Audi powędrowało do serwisu, jeżeli wróci do mnie ponownie poinformuję kolegów o usterce. Pozdrawiam
 

winetoo

SuperMechanior
Dołączył
18.03.2014
Postów
2910
Punktów
976
Miasto
Radom
Regulator dobierałeś po starym czy po nr.vin. Może skoro sitko obcięte to ktoś kiedyś wymienił na jakiś podobny o innym numerze a wtedy będą takie cuda się działy. Miałem kiedyś taki przypadek w vw crafter, jakiś bałwan założył regulator i czujnik ciśnienia od sprintera, wizualnie takie same ale inne numery, podobne objawy co u ciebie.
 

Piotr_skc

SuperMechanior
Dołączył
9.06.2017
Postów
727
Punktów
71
Wiek
35
Miasto
Skierniewice
Witam mam problem podobny. Audi q7 3.0tdi 211km. Od dawna już przy jezdzie spokojnej w granicach 1700obr kopcił czasami i śmierdziało nie spalonym paliwem. Teraz zaczął wreszcie pluć p1020. Podczas jechania równo na 1 okolice 1600obr zadane ciśnienie paliwa jest w granicach 630 a mierzone wędruje powoli do ok 1100 przy czym kopci na biało i check. Zastanawia mnie czy wina leży po stronie SCV ponieważ high fuel pressure control valve procentowo pasuje do ciśnienie np zadane 650bar mierzone 1100bar i SCV 34% co odpowiada ok1100bar. Tak jakby sam sobie zwiększał ciśnienie tym 34%. Co przepatrzeć w tej sytuacji?

Wymieniłem regulator ciśnienia i nic się nie zmieniło. Nadal ciśnienie jest momentami dwukrotnie za duże.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Piotr_skc

SuperMechanior
Dołączył
9.06.2017
Postów
727
Punktów
71
Wiek
35
Miasto
Skierniewice
Ręce opadają. Wymienilem zawór regulacyjny na pompie. I było zajebiscie. Cisnienia się rownaly idealnie. Odchylka może 2 bary. Dziś zrobiłem 400km i na światłach ruszałem i wyskakuje p1020 i p1063.
 
Do góry Bottom