1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Audi zrywanie koła przy skręcaniu

Dyskusja w 'Zawieszenie i układ kierowniczy' rozpoczęta przez użytkownika Damian_Leszczyny, 20-11 18.

  1. Damian_Leszczyny

    Damian_Leszczyny Nowy

    Offline
    Dołączył:
    3-11 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Czerwionka-Leszczyny
    Witam kolegów mam problem z Audi a4 b6 1.9 TDI od braciszka mianowicie nie mogę wyczaić co jest grane z tym zawieszeniem przy wolnej jeździe na 1 biegu przy skręcie w lewo zrywa prawe koło a w prawo lewe , takie szarpanie normalnie tak jak by było wleczone czyżby maglownica? Ale nic tam nie zauważyłem luzów w zawiasie też żadnych nie ma może rozwiążemy ten problem bo już parę razy słyszałem o takich problemach Pozdro
     
  2. Jarzi

    Jarzi Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    2 180
    Docenione treści:
    495
    Miasto:
    Kaczory
    Zbieżność?
     
    pawel2406 i toomii76 lubią to.
  3. Damian_Leszczyny

    Damian_Leszczyny Nowy

    Offline
    Dołączył:
    3-11 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Czerwionka-Leszczyny
    3 albo 4 miesiące temu miał przegląd i sprawdzaną zbieżność i wszystko ok
     
  4. Jarzi

    Jarzi Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    2 180
    Docenione treści:
    495
    Miasto:
    Kaczory
    Jedz na normalny przyrząd sprawdź. Na płycie przejezdnej różnie bywa.
     
  5. Damian_Leszczyny

    Damian_Leszczyny Nowy

    Offline
    Dołączył:
    3-11 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Czerwionka-Leszczyny
    Zobaczę bo normalnie nerwów mi już brak
    Tylko jedno jest też istotne przy szybszej jeździe nie ściąga a hamować można nawet bardzo ostro nie trzymając kierownicy i jak po sznurku
     
  6. Dawidek126

    Dawidek126 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    668
    Docenione treści:
    103
    Miasto:
    Piaseczno
    a opony w jakim stanie?
     
  7. Damian_Leszczyny

    Damian_Leszczyny Nowy

    Offline
    Dołączył:
    3-11 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Czerwionka-Leszczyny
    Opony 3 miesięczne Pirelli przy wysokich prędkościach brak drgań nawet do około 200 km/h hamowanie ze 100 km/h do zera nic nie drga nic nie ściąga , ciśnienie w oponach tez ok zawieszenie całe brak jakichkolwiek luzów
     
  8. Dawidek126

    Dawidek126 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    668
    Docenione treści:
    103
    Miasto:
    Piaseczno
    dziwna sprawa gdyz z opisu własnie wynika że opony śmiecie albo luzy w zawieszeniu.... dwa razy miałem taki objaw jak zwrotnica była krzywa.... (bodajrze w yarisie i civicu).
     
  9. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 499
    Docenione treści:
    308
    Miasto:
    Gdańsk
    Zblokowany mechanizm różnicowy.
     
    pawel2406 lubi to.
  10. Dawidek126

    Dawidek126 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    668
    Docenione treści:
    103
    Miasto:
    Piaseczno
    czyżby szpera w 1,9tdi:)

    w audi różne sie rzeczy dzieją, ostatnio klient w domu wymienił sobie wahacze górne , potem dolne... generalnie skończyło się całym kompletem wahaczy i końcówki... bo jak sam mówił szkoda mu kasy na coś co zrobi sam i wtedy przyjechał na zbierzność do mnie. spytałem czemu taki inwest poszedł w takie auto a on że cos stuka przy gwałtownym ruchu kierownicą ... przejechałem sie z nim po zbierznośći , wysiadamy otwieram maskę przód.... luzny akumulator:) oczywiscie sam wymieniał jakiś czas temu i słabo dokręcił:) przyoszczędził na sprawdzeniu u mnie więc dokręciłem mu aku za darmo:)
     
    Ostatnio edytowano: 20-11 18
    toomii76 lubi to.
  11. komar200

    komar200 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 854
    Docenione treści:
    622
    Miasto:
    grudziadz
    Czy coś było robione przy zawieszeniu ?
     
    toomii76 lubi to.
  12. XMARIO

    XMARIO Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    364
    Docenione treści:
    41
    A może radio było wymieniane?

    A może radio było wymieniane?
     
  13. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 975
    Docenione treści:
    2 002
    Miasto:
    turek
    A może radio było wymieniane?

    a może poszli do lasu?
     
    komar200 lubi to.
  14. Damian_Leszczyny

    Damian_Leszczyny Nowy

    Offline
    Dołączył:
    3-11 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Czerwionka-Leszczyny
    parę miesięcy temu braciszek wymieniał dolne wahacze przód komplet oraz końcówki stabilizatora zaznaczę że przed wymianą było to samo

    a właśnie nie wiem czy ma to coś do rzeczy ale tempomat nie działa i czasem wywała na desce kontrolkę ABS i ESP

    poza tym nic nie stuka nic nie wyje ,przy hamowaniu silnikiem tez nic sie niepokojącego nie dzieje , po podniesieniu jednego koła napędowego nie ma luzów nic nie stuka koło nie ma luzów nie kręci sie na biegu to chyba nie różnicówka biegi ładnie wchodzą nie szarpie tylko te zrywanie przy skręcaniu

    Zimoon co myślisz??
     
  15. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 975
    Docenione treści:
    2 002
    Miasto:
    turek
    na początek geometria.
     
    Dawidek126 lubi to.
  16. Dawidek126

    Dawidek126 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    668
    Docenione treści:
    103
    Miasto:
    Piaseczno
    Przy tym stanie rzeczy twoje nowe pirelli mogą niedługo skończyć swój żywot.
    niewiem jakie masz warunki do sprawdzania czy jesteś mechanikiem ale to że nie stuka nie oznacza że niema luzu... jedz na stację kontroli pojazdów zapłać 20-30 zł niech przetrzepią zawieszenie bo czuje że tam jest problem...
     
  17. Damian_Leszczyny

    Damian_Leszczyny Nowy

    Offline
    Dołączył:
    3-11 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Czerwionka-Leszczyny
    zrobie tą geometrie w Rybniku jest tam 3D zobaczymy może żeczywiście audiczka ma na kołach zeza rozbieżnego:)

    to jest brata to pół biedy najwyżej do Zyda
     
  18. Dawidek126

    Dawidek126 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    668
    Docenione treści:
    103
    Miasto:
    Piaseczno
    z takiego błachego powodu szkoda sprzedawać auto. ale zrób jak uważasz:)
     
  19. Damian_Leszczyny

    Damian_Leszczyny Nowy

    Offline
    Dołączył:
    3-11 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Czerwionka-Leszczyny
    śmieje sie tylko dam znać co jest grane bo już parę razy sie z tym spotkałem dziwne że w większości koncernu VAG

    prawdo podobnie zbieżność lub geometria tak przynajmniej myślę pierwsze to mi wpadło do głowy ale zobaczymy
     
  20. Jarzi

    Jarzi Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    2 180
    Docenione treści:
    495
    Miasto:
    Kaczory
    Kiedyś ćwiczyłem mondeo mk2. Opony nówki, felgi proste, zawieszenie nowe, geometria tip top (2 razy sprawdzałem). I menda przy pełnym skręcie, koło zamiast się toczyć, "przesuwało" się po asfalcie/betonie. Do dziś nie wiem co było problemem bo auto stare i klient nie chciał inwestować. Do mnie trafiło na zbieżność właśnie przez to dziwne zachowanie. Wyglądało to tak jak w "driftowozach" koło wychyla się bardziej przy pełnym skręcie, żeby lepiej bokiem latać.
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. przesuwanie kola przy skrecie audi