Cześć,
Poszukuje auta segmentu C/D, które spełni moje specyficzne wymagania czyli LPG i slink z turbo aby zachowac dynamike lub w miarę oszczędny diesel oraz aktywny tempomat inne tego typu asystenty.
Aktualnie jeżdżę Pugiem 508 GT z 2.2HDi z 13 roku i gdyby nie ponad 400tys przebiegu to bym go dalej uzytkowal ale chce sie go pozbyc poki jest jeszcze warty te 15-20tys.
Moje typy na teraz to:
- Volvo P3 -> S60, V60 i V60CC - Celuje w ostatni z wypustów 2.5T z USA na pośrednim wtrysku aby przyjął dobrze LPG lub D6 w V60 czyli 2.4D i hybryda plug in. Przed pugiem mialem przez 5 lat V70 P2 2.5T i dobrze wspominam ten samochod, dźwięk R5 na przelocie nadal mi się po nocach śni. Mam świadomość o tym, ze uklad hybrydowy w D6 sprawia problemy a dokladniej kompresor klimy ale do pracy mam 20km i moge sie w niej za darmo ladowac.
- Golf z 1.6Tdi
- Cokolwiek z koncernu vaga z 1.8/2.0tsi z LPG, tutaj pytanie do was od którego dokładnie rocznika poprawiono wszystkie problemy wieku dziecięcego
Toyoty odpadają ze względu na słabą dynamike w wersjach z hybrydami a samo wyciszenie i jakość spasowania pozostawia wiele do życzenia, mamy nowe corolle i camry na sluzbkowach.
Poszukuje auta segmentu C/D, które spełni moje specyficzne wymagania czyli LPG i slink z turbo aby zachowac dynamike lub w miarę oszczędny diesel oraz aktywny tempomat inne tego typu asystenty.
Aktualnie jeżdżę Pugiem 508 GT z 2.2HDi z 13 roku i gdyby nie ponad 400tys przebiegu to bym go dalej uzytkowal ale chce sie go pozbyc poki jest jeszcze warty te 15-20tys.
Moje typy na teraz to:
- Volvo P3 -> S60, V60 i V60CC - Celuje w ostatni z wypustów 2.5T z USA na pośrednim wtrysku aby przyjął dobrze LPG lub D6 w V60 czyli 2.4D i hybryda plug in. Przed pugiem mialem przez 5 lat V70 P2 2.5T i dobrze wspominam ten samochod, dźwięk R5 na przelocie nadal mi się po nocach śni. Mam świadomość o tym, ze uklad hybrydowy w D6 sprawia problemy a dokladniej kompresor klimy ale do pracy mam 20km i moge sie w niej za darmo ladowac.
- Golf z 1.6Tdi
- Cokolwiek z koncernu vaga z 1.8/2.0tsi z LPG, tutaj pytanie do was od którego dokładnie rocznika poprawiono wszystkie problemy wieku dziecięcego
Toyoty odpadają ze względu na słabą dynamike w wersjach z hybrydami a samo wyciszenie i jakość spasowania pozostawia wiele do życzenia, mamy nowe corolle i camry na sluzbkowach.