• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Auto dusi się przy dodawaniu gazu.

Polgar

Początkujący
Dołączył
27.01.2021
Postów
7
Punktów
1
Nie napisalem w konkretnej zakładce, bo problem o który chciał bym zapytać może być różny. Mianowicie chodzi o to, że jak samochód ma mało paliwa ale nie bardzo mało. Wskazówka jest jeszcze przed rezerwa. Dodając gazu auto dławi się i szarpie. Problem jak już pisałem pojawia się właśnie przy niższym stanie paliwa. Jak naleje więcej paliwa problem znika. Dlatego chciał bym zapytać o przyczynę takiego stanu rzeczy. Według mnie wszystko wskazuje na pompę paliwową ale z drugiej strony jak paliwa jest więcej auto jedzie normalnie, więc i pompa musi pracować normalnie. I właśnie chciał bym zapytać co wy sądzicie o tym.
 

MIKUr1

Bywalec
Dołączył
30.12.2020
Postów
49
Punktów
9
Wiek
30
Miasto
Okolice Krakowa
Jeśli duszenie się występuje tylko jak jest mało paliwa, to chyba raczej nie wina pływaka ani wskazówki od paliwa, prawda? Zajrzyj do zbiornika, może smok się uszkodził i ma problem ze zbieraniem paliwa z dna?
 

Polgar

Początkujący
Dołączył
27.01.2021
Postów
7
Punktów
1
Mi nie chodziło że jest winna wskazówka czy pływak. No bo Auto nie dusi się przez pływak czy wskazówkę? Tylko ze dusi się w momencie jak wskazówka jest nisko ale jeszcze przed rezerwa czyli powiedzmy jakieś 12-15 litrow w zbiorniku jest paliwa. Jak doleje powiedzmy do połowy zbiornika to jest wszystko ok, az do momentu kiedy z nowu stan paliwa jest przed rezerwa. Reasumując chodzi o to że jak jest dużo paliwa auto jedzie dobrze jak jest blisko rezerwy zaczyna szarpać przy dodawaniu gazu.
 

ojek

SuperMechanior
Dołączył
13.07.2016
Postów
590
Punktów
87
Miasto
Węgrów
Mistrzu, jakbyś chociaż powiedział o jakim paliwie rozmawiamy ( nie mówię już że o samochodzie ) to byłoby nieco prościej. Ale też stawiam na zasyfiony smok.
 

MIKUr1

Bywalec
Dołączył
30.12.2020
Postów
49
Punktów
9
Wiek
30
Miasto
Okolice Krakowa
A pewien jesteś, że dobrze wskaźnik pokazuje? Może być 12-15L na wskaźniku, a w zbiorniku 5. Jak się rozleje po dnie to pompa ciągnie paliwo razem z powietrzem i takie są efekty.
 

sulej013

SuperMechanior
Dołączył
29.01.2014
Postów
564
Porady
1
Punktów
70
Wiek
28
Miasto
Xxx
Albo właśnie pływak zawiesza się albo jest ścieżka wytarta i nie łączy a co za tym idzie wskazówka też się nie przesowa w dół... Łapie powietrza i się dławi...
 

Polgar

Początkujący
Dołączył
27.01.2021
Postów
7
Punktów
1
A pewien jesteś, że dobrze wskaźnik pokazuje? Może być 12-15L na wskaźniku, a w zbiorniku 5. Jak się rozleje po dnie to pompa ciągnie paliwo razem z powietrzem i takie są efekty.
Jestem pewny że działa na tyle dobrze, że nie oszukało by na kilka litrów. Pokazuje dobrze. I zabrakło mi raz paliwa jakiś czas temu. I tak to jak by od tamtej pory. Paliwa filtr wymienilem. I to byl pierwszy brak paliwa od nowości. Auto benzyna. Czyli myślicie, że muszę zdemontować pompę i tam szukać winnego. Trzymało by się to nawet kupy. Też tak myślałem ale warto zapytać.
Automatyczne połączenie postów:

A pewien jesteś, że dobrze wskaźnik pokazuje? Może być 12-15L na wskaźniku, a w zbiorniku 5. Jak się rozleje po dnie to pompa ciągnie paliwo razem z powietrzem i takie są efekty.
Coście się tak czepili tej,, wskazowki" Nie chodzi wogole o pokazywanie poziomu paliwa, bo pokazuje dobrze. Chodziło mi o z obrazowanie sytuacji. Jak mam pełny zbiornik auto jedzie jak marzenie do momentu, kiedy już wyjeżdżę prawie do rezerwy zaczyna się szarpanie i duszenie. Auto moje to opel astra 2 bertone coupe 125 km ale w tej sytuacji nie ma znaczenia jakie to auto. Czyli szukać mam w zbiorniku rozwiązania. Ok dziękuję. W sumie świece czy przewody, by dawały o sobie znać ciągle bez znaczenia na poziom paliwa. Obroty ma równe. Pali od strzala. W sumie to też tak myślałem i nie wiem co chciałem żebyście powiedzieli. Ale tak zrobię. Dziekuje
Automatyczne połączenie postów:

W sumie juz rozwiązałem problem. Nie bede sie patrzył żeby zatankowac jak się zapali rezerwa tylko będę tankował jak się zacznie,,mulić" i nie będę musiał nic rozbebeszac. Dzięki że wogole ktoś się zainteresował. Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

Barooon

Nowy
Dołączył
11.02.2021
Postów
4
Punktów
0
Hejka

Co może być przyczyną tego że silnik przy 1500 obrotów zaczyna się dusić i dopiero po dodaniu gazu lub odpuszczeniu ustępuje? Na ciepłym i na zimnym silniku to występuje i też na każdym biegu, chociaż mnie wyczuwam to na 1 i 5 biegu. Nie widzę też żeby dymił na szaro, czarno czy biało. Przebieg 120 tys silnik 1,4
 

Grzegorz.Józefów

SuperMechanior
Dołączył
31.08.2014
Postów
573
Punktów
191
Miasto
Józefów
Hejka

Co może być przyczyną tego że silnik przy 1500 obrotów zaczyna się dusić i dopiero po dodaniu gazu lub odpuszczeniu ustępuje? Na ciepłym i na zimnym silniku to występuje i też na każdym biegu, chociaż mnie wyczuwam to na 1 i 5 biegu. Nie widzę też żeby dymił na szaro, czarno czy biało. Przebieg 120 tys silnik 1,4
Może to że nie zjadłeś dziś 5 pączków tylko 4, zjedz jeszcze jednego może pomoże ...

Ku...a ludzie nauczcie się żeby cokolwiek można wróżyć to powiedzcie jaki samochód, jaki silnik a najlepiej VIN a nie najważniejszy przebieg i łaskawca napisał że 1,4....
a słowo diagnostyka to chyba parzy ...
witki opadajom :(
 

Barooon

Nowy
Dołączył
11.02.2021
Postów
4
Punktów
0
Może to że nie zjadłeś dziś 5 pączków tylko 4, zjedz jeszcze jednego może pomoże ...

Ku...a ludzie nauczcie się żeby cokolwiek można wróżyć to powiedzcie jaki samochód, jaki silnik a najlepiej VIN a nie najważniejszy przebieg i łaskawca napisał że 1,4....
a słowo diagnostyka to chyba parzy ...
witki opadajom :(

Widzę, że kolega miał gorszy dzień i musi się gdzieś wyżyć. Myślałem, że ktoś pomoże a tu takie rozczarowanie. Jak Cię to wkurza to nie komentuj. A jak żonka nie dała to sobie ręką pomóż. Bo jak masz być trollem, który ubliża to lepiej już nic nie pisz.
 

sulej013

SuperMechanior
Dołączył
29.01.2014
Postów
564
Porady
1
Punktów
70
Wiek
28
Miasto
Xxx
Baroon tylko niestety Grzesiek ma rację silnik szarpie 1,4 nic nie wiemy na temat auta więc jak mamy pomóc... Jakie auto i silnik to podstawa plus jakieś błędy ew kontrolki które się świecą bądź migają. Często po podstawowych informacjach można coś podpowiedzieć bo wielu z nas pracuje w zawodzie od lat więc częste usterki w samochodach danej marki są im znane wtedy podpowie i może zaoszczędzisz całe 50zl za diagnozę u Mietka który kupił ryża autocoma za 150zl
 

BigKlaudek

Uczestnik
Dołączył
28.12.2020
Postów
33
Punktów
2
Moim zdaniem rację mają obaj panowie i Baroon bo pan Grzesiek mógł inaczej grzeczniej napisać, a nie się denerwować. A pan, panie Baroonie rada na przyszlość podawaj więcej informacji bo serio to może pomóc
 

sulej013

SuperMechanior
Dołączył
29.01.2014
Postów
564
Porady
1
Punktów
70
Wiek
28
Miasto
Xxx
Jak można się nie denerwować kiedy jest to tluczone do głów każdemu użytkownikowi oddzielnie setki razy w setkach tematów.. Wchodzi nowy niech zapozna się z regulaminem a nie rejestracja i od razu nowy temat nic praktycznie nie opisując..
 

pawel2406

Grupa Wsparcia Technicznego
Dołączył
9.08.2018
Postów
3445
Punktów
1448
Wiek
50
Miasto
łódź
CHOŁPY- po co sie denerwować - skoro tajemnicą jest podanie danych auta czyli jaki motor ,rodzaj paliwa,jakie auto ,wiec najlepiej jest odpisać autorowi - WIEM ,ALE NIE POWIEM :cool: bądźmy także tajemniczy........
 

pawel2406

Grupa Wsparcia Technicznego
Dołączył
9.08.2018
Postów
3445
Punktów
1448
Wiek
50
Miasto
łódź
no jak za co???? za to , że kurde jesteśmy .... hihihi
podobno kochanków nogi inaczej śmierdzą :D:D:D:D
 
Do góry Bottom