1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Autotuner odczyt EDC17c10 ford

Dyskusja w 'Elektronika pojazdowa' rozpoczęta przez użytkownika david2291, 15-09 19.

  1. david2291

    david2291 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    1-07 11
    Postów:
    1 024
    Docenione treści:
    101
    Czy jest tu ktos kto uzywa autotunera i mial problem z odczytem EDC17c10 z fordowskiego 1.5?
    Mi identyfikuje ster bez problemu ale podczas proby odczytu wywala komunikat ze nie odnaleziono hasla na serwerze i flash jest zablokowany.
    Dzial techniczny autotunera twierdzi ze sterownik byl wczesniej klonowany i haslo zostalo nadpisane dlatego nie ma mozliwosci jego odczytu.
    Ja auto znam praktycznie od nowosci i wiem ze ster nigdy nie byl ruszany.
    Auto jest z roku 2013 wiec juz zadna nowinza.
     
  2. kubart

    kubart Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-02 19
    Postów:
    516
    Docenione treści:
    85
    Ja uzywam ale nigdy nie mialem z tym sterem problemu ( mondeo i kuga szlo w pare chwil) na comunity autotunera jest moj wpis sprzed roku wlasnie Kugi. Moze faktycznie taka sytuacja miala miejsce ,

    To Kuga 1.5 z 2016. A jaki konkretnie model?
     

    Załączone pliki:

  3. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    3 831
    Docenione treści:
    1 038
    Miasto:
    RDE,RMI,KTA
    Może nie na temat, zapytam panów skoro macie sprzęt jakie wrażenia z pracy. + i - też dlamnie ważne.
    Mam ochotę wymienić MM na auto tunera z wiadomych przyczyn, ale czy warto?
    Opinie chętnie poczytam nie koniecznie w temacie, może być PW, ewentualnie mogę porozmawiać tel.
     
  4. kubart

    kubart Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-02 19
    Postów:
    516
    Docenione treści:
    85
    Może być priv :) ale jutro na tel, ja używam od prawie 2 lat. jakies tam + i - są .
     
  5. david2291

    david2291 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    1-07 11
    Postów:
    1 024
    Docenione treści:
    101
    Troche mnie to zastanawia bo sterownik napewno nie byl wczesniej otwierany.
    No i czy faktycznie jesli jest klonem to automatycznie traci mozliwosc odczytu?

    Ja probowalem fieste 2013 1.5 75km
    w boot mode
     
    Ostatnio edytowano: 15-09 19
  6. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    3 831
    Docenione treści:
    1 038
    Miasto:
    RDE,RMI,KTA
    Ok
     
  7. kubart

    kubart Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-02 19
    Postów:
    516
    Docenione treści:
    85
    I jak odczytales? To ten dokladnie ster? Wogle to sa problemy z tym starym ...c10 nowsze ida juz po OBD i po BENCH.
    ten mój co pisałem to był już ..C70

    Do Autoelektronika - myśle że jak wejdzie odczyt 8HP z BMW w AT (a juz jest w BETA TESTACH) to już spokojnie można myśleć o wymianie MM. Jak na razie to MM bym zostawił na kolejny rok abonamentu , stare protokoły w AT sa słabo rozwijane albo wcale i trzeba sie posiłkować innymi- ja mam I/O Terminal , Ktag do starych EDC itp, nie trzeba płacić aboanmetu wystarczy tak do 2017r a to juz za grosze sie kupi ORI.
     

    Załączone pliki:

    Ostatnio edytowano: 17-09 19
  8. david2291

    david2291 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    1-07 11
    Postów:
    1 024
    Docenione treści:
    101
    Ogolnie to ciekawy temat bo autotuner nie rusza a support uparcie odpisuje ze haslo sterownika zostalo w jakis sposob zmienione ale nie potrafia powiedziec z jakich przyczyn. Ktag tez mieli i mieli i doopa. Dodam ze sterownik jest sprawny bo auto na nim caly czas odpala i jezdzi.
    Z ciekawosci zamowilem juz drugi taki sterownik i zobaczymy czy go ugryzie.
    Dzis mialem C maxa nowszego to bez problemu po obd poszlo
     
  9. robert02500

    robert02500 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-04 13
    Postów:
    140
    Docenione treści:
    20
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Adres strony:
    ja mialem wczoraj problem z partnerem 1.6 hdi 92 hp edc17c10 tc1797. at niby po obd - niestety ale nie dalo sie po obd wywalal komunikat o bledzie
    2 sprawa odczyt po pinach odczyt ok plik 1402 kb do odszyfrowania po odszyfrowaniu plik ok 4096kb , obróbka i znowu szyfrowanie plik po zaszyfrowaniu 322 kb :) i tutaj jest bomba :) po wgraniu oczywiscie auto nie odpala , problem zgloszony , niby wiedza o tym problemie etc , no ale radza robic po boot

    jak ktos ma jakeis zle newsy to moze niech pisze bedzie latwiej dla innych
     
  10. kubart

    kubart Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-02 19
    Postów:
    516
    Docenione treści:
    85
    Wczoraj Ford Custom 2016r Sid208- Autotuner ani po OBD ani po Boot. Z tym ze rzeczywiscie juz raz czytany i odbezpievzany KESSem w VTECHU. Jutro sprawdze czy powtornie da sie KESSem poczytac.
    Autotuner support twierdxi ze juz byl raz odczytywany i patchowany. Fakt ze jakies 6 miesiecy temu identyczne Sid208 ori poszedl i dal sie rozblokowal po OBD
     
  11. robert02500

    robert02500 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-04 13
    Postów:
    140
    Docenione treści:
    20
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Adres strony:
    dziwne ze at po boot nie odczytal , wrecz lipa bo wg mnei ponien bez gadania odczytac po to jest boot , wychodzi na to ze at jest fajne jak jestes 1 wszym co podchodzi do stera bo jako 2gi to juz nei ma szans, bez sensu
     
  12. kubart

    kubart Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-02 19
    Postów:
    516
    Docenione treści:
    85
    Dokladnie jak piszesz. Tez sie zdziwilem. Po obd rozumiem:
    ECU password is known by the server
    Initializing ECU ...
    Could not start loader: 31 22
    This is normal if the ECU has already been unlocked with an other tool.


    Ale w trybie boot?
    boot
    >> Waiting for ECU ...
    >> Current : 124 mA (normal) 460 mA (BSL)
    >> Current : 491 mA (BSL)
    >> Current : 485 mA (BSL)
    >> Current : 486 mA (BSL)
    >> BSL could not be started: Error while uploading BSL
     
  13. david2291

    david2291 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    1-07 11
    Postów:
    1 024
    Docenione treści:
    101
    Robilem customa z 2017 i pyklo bez problemu tyle ze ten nie byl wczesniej ruszany. Trafilo mi sie kilka sterownikow z insigni ktore byly juz wczesniej robione i ktag w trybie serwisowym nie mogl tego przemielic a AT od strzala.
    Ogolnie sprzet ok jak za te pieniadze i wiekszych wpadek mie mialem z nim jak do tej pory
     
  14. razor1199

    razor1199 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-01 16
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Szczecin
    A po ile braliście swoje AT? na rynku wtórnym za granicą potrafią sprzedawać mastery za 3k euro. Cena na tyle niska w porównaniu do nowego ori, że aż zastanawiam się co z nim nie tak
     
  15. david2291

    david2291 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    1-07 11
    Postów:
    1 024
    Docenione treści:
    101
    Nie widzialem jeszcze mastera za 3k
    Po tyle to slavy chodza
     
  16. kubart

    kubart Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-02 19
    Postów:
    516
    Docenione treści:
    85
    Wstaw jakas aukcje, link.
     
  17. razor1199

    razor1199 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-01 16
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Szczecin
    Na grupach facebookowych często ktoś po tyle wystawia używkę.
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. auto tuner tool forum