Rash'u
Zweryfikowany Mechanik
Siemano.
Jako, że zabrakło mi pomysłów zwracam się do Was po jakieś podpowiedzi.
Sprinter z 2020r. zakupiłem z uszkodzonym motorem.
Po naprawie silnika występuje błąd czujnika położenia wałka i wchodzi w trybie awaryjny oczywiście nie zawsze. 4 razy odpali dobrze i bez trybu awaryjnego a za piątym w trybie awaryjnym. Przy naprawie silnika rozrząd ustawiłem bez blokad (OT na kole pasowym, i znaki na wałkach).
Co sprawdziłem:
- czujniki (oba wału też) nowe z serwisu
- instalacja przekopana (masa jest, napięcie 5v jest, sygnał z sterownika jest)
- wyciągnięty motor kolejne 3 razy i złożony na blokady
- wymieniłem wałek rozrządu wydechowy z pierścieniem
- obniżyłem wysokość czujnia względem pierścienia
- GMP nawet wymierzyłem czujnikiem zegarowym
I uwaga to nic nie dało!
Tak to wygląda.
Jako, że zabrakło mi pomysłów zwracam się do Was po jakieś podpowiedzi.
Sprinter z 2020r. zakupiłem z uszkodzonym motorem.
Po naprawie silnika występuje błąd czujnika położenia wałka i wchodzi w trybie awaryjny oczywiście nie zawsze. 4 razy odpali dobrze i bez trybu awaryjnego a za piątym w trybie awaryjnym. Przy naprawie silnika rozrząd ustawiłem bez blokad (OT na kole pasowym, i znaki na wałkach).
Co sprawdziłem:
- czujniki (oba wału też) nowe z serwisu
- instalacja przekopana (masa jest, napięcie 5v jest, sygnał z sterownika jest)
- wyciągnięty motor kolejne 3 razy i złożony na blokady
- wymieniłem wałek rozrządu wydechowy z pierścieniem
- obniżyłem wysokość czujnia względem pierścienia
- GMP nawet wymierzyłem czujnikiem zegarowym
I uwaga to nic nie dało!
Automatyczne połączenie postów:
- oczywiście zestaw łańcucha nowy z kołami z serwisuSiemano.
Jako, że zabrakło mi pomysłów zwracam się do Was po jakieś podpowiedzi.
Sprinter z 2020r. zakupiłem z uszkodzonym motorem.
Po naprawie silnika występuje błąd czujnika położenia wałka i wchodzi w trybie awaryjny oczywiście nie zawsze. 4 razy odpali dobrze i bez trybu awaryjnego a za piątym w trybie awaryjnym. Przy naprawie silnika rozrząd ustawiłem bez blokad (OT na kole pasowym, i znaki na wałkach).
Co sprawdziłem:
- czujniki (oba wału też) nowe z serwisu
- instalacja przekopana (masa jest, napięcie 5v jest, sygnał z sterownika jest)
- wyciągnięty motor kolejne 3 razy i złożony na blokady
- wymieniłem wałek rozrządu wydechowy z pierścieniem
- obniżyłem wysokość czujnia względem pierścienia
- GMP nawet wymierzyłem czujnikiem zegarowym
I uwaga to nic nie dało!
Automatyczne połączenie postów:
Tak to wygląda.
Załączniki
-
IMG-20250314-WA0020.jpg196,1 KB · Wyświetleń: 19
-
IMG-20250314-WA0022.jpg104,7 KB · Wyświetleń: 8
-
IMG-20250314-WA0026.jpg148,3 KB · Wyświetleń: 10
-
20250219_195547.jpg2,2 MB · Wyświetleń: 9
-
20250219_195559.jpg3,3 MB · Wyświetleń: 10
-
20250219_195604.jpg3,8 MB · Wyświetleń: 14
-
20250222_185257.jpg2,5 MB · Wyświetleń: 19
Ostatnia edycja: