1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Błąd P0652 oraz 01314 po myciu silnika.

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika VW Dsg, 24-05 19.

  1. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Szczecin
    Witam, moze bedziecie wstanie mi pomoc, otoz mialem myty silnik w celu zlokalizowania wycieku oleju, firma ktora sie tym zajmowala zrobila totalna fuszerke i nie zabezpieczajac elektryki umyli silnik, tym sposobem zalali elektryke. Po podlaczeniu pod komputer wyskoczyl blad P0652 oraz 01314. Ten pierwszy to jakis blad z napieciem, niestety w sprawach elektryki samochodowej jestem zielony nie wiem gdzie szukac zwarcia. Wszystkie warsztaty pozamykane a ja niestety nie mam jak wrocic do domu bo auto nie ma mocy i ciezko odpala. Na desce miga kontrolka od swiec zarowych, check, esp i jakas kontrolka z przekreslonym P. Grzebalem troche porospinalem wtyczki zeby sie wysuszyly ale bledy dalej wystepuja. Auto to Vw Passat B6 2.0 TDI 140 km. Bede wdzieczny za pomoc.
     
  2. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    432
    Docenione treści:
    103
    ...nie trochę ,,,lecz dokładnie wysuszyć wszystkie połączenia elektryczne ,,, np.sprężonym powietrzem .
     
  3. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Szczecin
    No moze nie troche bo dogrzebalem sie do komputera silnika ale tam bylo sucho. Co moglem to porospinalem i auto stalo na sloncu pare godzin niestety nie mialem sprezonego powietrza. Pare wtyczek nie moglem rozpiac w tym jednej od wiazki ktora szla z komputera. Sa tez jakies zapewne pod silnikem ale tam nie mam jak sie dostac. Czy sprezone powietrze w puszce da rade? Bo tam jest male cisnienie. Jak szukac ewentualnie zwarcia?
     
  4. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    432
    Docenione treści:
    103
    generalnie w tym przypadku należy WSZYSTKO osuszyć ,,ewentualnie w wersji min.te połączenia ..które są powiązane z tymi dwoma błędami .Szukanie zwarcia jest dość czasochłonne --jak szukać ? --miernik w dłonie i po kolei . Sprężone powietrze ze sprężarki ,,ewentualnie ciepłe (nie gorące !) powietrze z opalarki elektrycznej .
     
  5. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Szczecin
    Dzieki za jakakolwiek odpowiedz, niestety nie mam tych urzaden, bo kto wozi opalarke a o sprezonym powietrzu nie wspomne :) bede jutro probowal jakos wysuszyc te polaczenia. Chociaz nie mam pojecia ktore :)
     
  6. mmultykin

    mmultykin Nowy

    Offline
    Dołączył:
    28-01 19
    Postów:
    27
    Docenione treści:
    0
    Miałem kilka razy przypadek, że po umyciu silnika chemią oploty przewodów się rozpuściły i robiły zwarcie. Najczęściej na przewodach znajdujących się w " luźnych " otulinach / peszlach
     
  7. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Szczecin
    I co w takim przypadku trzeba zrobic?
     
  8. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 879
    Docenione treści:
    1 731
    Miasto:
    London
    Adres strony:
  9. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Szczecin
    Tyle to ja wiem ale co z tym zrobic? Komputer raczej bym wyeliminowal bo auto odpala ale ma mula i swieca kontrolki. I gdzie jest ten czujnik g31?
     
  10. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 879
    Docenione treści:
    1 731
    Miasto:
    London
    Adres strony:
  11. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Szczecin
    Tak wiem znalazlem go jest na samym wierzchu poblewej stronie w rurze idacej do turbo. Ale raczej jest uwalony i tylko wymiana wejdzie w gre. Co do bledu drugiego tego w temacie wiecie moze gdzie tego szukac?

    Moze inaczej, jedyne co moglem zrobic to wysuszyc ten cxujnik suszarka do wlosow. Po wykreceniu byl mokry. Po ponownym podlaczeniu blad nie ustal. Teraz pytanie Panowie do was czy ten drugi blad moze byc spowodowany tym pierwszym? Bo wymiana tego czujnika jest banalnie prosta ale tez nie mam pewnosci czy jak wymienie ten czujnik to czy czasem nie okaze sie ze sama kostka lub wiazka jest uszkodzona.
     
  12. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Szczecin
    W zwiazku ze juz zadnej odpowiedzi nie dostalem postanowilem nie wymieniac sam nic na wlasna reke co byc moze bylo moim bledem i pojechalem do elektromechanika. Grzebal poltorej godziny i pierwsza nietrafna diagnoza to zalana wiazka, po czym podlaczyl swoj czujnik cisnienia doladowania i auto odżylo. Skonczylo sie na tym ze skasowal 200 zl za diagnoze, jutro jade odebrac czujnik z intercarsu, ktory sam juz zamontuje i usune bledy. Temat do zamkniecia, dzieki za pomoc.