• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Berlingo 1.6 HDi nie łączy się z KTSem

kamcio91

Gaduła
Punktów
8
Miasto
Łódź
Powitać,
Samochód jak w tytule, auto firmowe, pracuje w tym warsztacie dopiero 2tyg dostałem info że jak mocno skręcić w prawo samochód gaśnie i wywala błąd czujnika ciśnienia na listwie. Dokopałem się do niego wymieniłem kostkę ponieważ kable były w opłakanym stanie. Jazda próbna skręcam w prawo i gaśnie, wracam na warsztat i zdziwko bo nie łączy się z żadnym sterownikiem. Na złączu obd 12v jest mase dawałem bokiem ale nie pomogło. Na reszcie przewodów ok 2.5v. Podłączając KTSa wyświetla mi napięcie 3v i obstawiam że tutaj jest problem. Ktoś może podpowiedzieć za co się zabrać? Nie jestem niestety elektrykiem ogarniam raczej podstawy. Będę wdzięczny za sugestie.

Komornik

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
719
To raczej napięcie akumulatora pokazuje podłącz dla testera zewnętrzne zasilanie

kamcio91

Gaduła
Punktów
8
Miasto
Łódź
Tak te 3v to zasilanie z samochodu dla przykładu inne auto podpinam i normalnie pokazuje ok 12v. Kts inne auta widzi normalnie dlatego wina gdzies w aucie.

kamcio91

Gaduła
Punktów
8
Miasto
Łódź
Dam jutro masę bezpośrednio na silnik i zobaczę czy sie się połączy.

Diagbox10

-*-*-
Punktów
1212
Miasto
trasa lublin siedlce
Zachwyca mnie głupota . Majac sprzęt za kilka koła i nie umieć dwoch drutów opanować. Teoretycznie żarówka od postojowek powinna zaswiecic na 4 i 16tym pinem obd2 zabezpieczone 10A zapewne

jurek1313

SuperMechanior
Punktów
245
Miasto
wólka
Diagbox mam pytanie odnośnie strefy lgbt, że niby brak u Ciebie gejów itd to , oto chodzi ?

kamcio91

Gaduła
Punktów
8
Miasto
Łódź