1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

BMW e87 n47 - Brak ciśnienia na listwie CR

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Krakus741, 1-07 20.

  1. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Witam mam problem z BMW e87 2.0d n47 ,a mianowicie auto nie ma ciśnienia na listwie CR 0 bar może zacznę od początku .
    Auto stało w "krzakach " przez 3 lata z zerwanym łańcuchem rozrządu , po tym czasie auto trafiło do mnie ,aby wymienić łańcuch zrobić głowice itp.
    Rozrząd zrobiony , głowica po remoncie wszytsko ustawione na blokady .
    Auto nie odpala na listwie CR brak ciśnienia pompa wstępna pompuje tak jak powinna paliwo do pompy CR dochodzi , po odkręceniu nakrętek przy wytryskach coś się tam sączy ,ale zdecydowanie za słabo tak jakby wylatywało tylko to co przetłoczy pompa wstępna .
    Jeśli chodzi o błędy to tylko co jakiś czas pokazuje błąd zbyt niskiego ciśnienia na listwie .
    Jest jakiś sposób ,aby wytypować lub wykluczyć pompę zanim wyciągnę ja z auta ?
     
  2. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    2 352
    Docenione treści:
    680
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    PWM zaworu regulacji cisnienia ?
     
  3. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Chodzi o zawór ciśnienia na pompie tak ?
    Zawór może dawać takie objawy ze pompa nie podaje ciśnienia wogole ?
     
  4. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    2 352
    Docenione treści:
    680
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    jak bedzie otwarty to jak ma zbudowac pompa cisnienie
     
  5. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Ok , kupię jakaś używkę na podmianę i zobaczymy co się będzie działo .
    Jeśli to nie pomoże zostaje praktycznie tylko pompa prawda ?
     
  6. WMserwis

    WMserwis Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-12 11
    Postów:
    2 016
    Docenione treści:
    312
    Miasto:
    Wołomin
    Adres strony:
    Jakie cisnienie daje pompa wstępna?
    Mialem taki przypadek ze w zbiorniku wypiąl sie przewod paliwowy i tym sposobem nie bylo cisnienia odpowiedniego do startu.
     
  7. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Komputer pokazuje około 200 l/h podczas kręcenia .
     
  8. Mattii

    Mattii Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    1 115
    Docenione treści:
    171
    Miasto:
    Maszewo
    Sprawdz czy nie zmieniłeś przewodów paliwowych przy pompie cr
     
  9. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Ja nawet ich nie ściągałem , ale dla pewności mogę sprawdzić czy ktoś wcześniej tego nie zrobił , który powinien być gdzie ?
     
  10. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    252
    Docenione treści:
    37

    Sprawdź pwm zanim się niepotrzebnie narobisz.
     
  11. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Zawór podmieniłem nic się nie zmieniło dalej nie ma ciśnienia .
     
  12. kmgarage

    kmgarage Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-11 16
    Postów:
    48
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    cork
    a przelewy
    pytanie czy auto stało rozebrane te trzy lata czy jak bo jak tak to pewnie cały układ cr nadaje się do kibla
     
  13. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    46
    Docenione treści:
    0
    Co a przelewy ?
    Nie stało rozkrecone , teoretycznie cały układ paliwowy był zamknięty .
     
  14. Gerwaz garage

    Gerwaz garage Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-01 17
    Postów:
    107
    Docenione treści:
    14
    Miasto:
    Belchatow
    To daj na sprawdzenie pompę cr
    One lubią siadac
     
  15. Piotr_Ł

    Piotr_Ł Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-02 18
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Lublin
    Przeprowadź procedurę odpowietrzania układu CR testerem diagnostycznym i ruszy.
     
  16. ThinkPad

    ThinkPad Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-09 15
    Postów:
    106
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    UK
    Możesz zaślepić całą listwę i sprawdzić czy wtedy będziesz miał ciśnienie, ale myślę że prościej będzie zakupić literaturę fachową i poznać zasadę działania i budowę systemu common rail. Wiedza na pewno przyda się na przyszłość i będzie o wiele prościej zdiagnozować usterkę ;)
     
    WOODOO lubi to.