• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

BMW F10 3.0d wysokie ciśnienie na powrocie/przelewach

Krakus741

Bywalec
Dołączył
7.11.2019
Postów
66
Punktów
5
Wiek
27
Witam mam problem z BMW F11 3.0d , zaczęło się od spadnięcia wężyka od przelewu na trójniku koło grodzi po założeniu po krótkiej jeździe spadł znowu więc założyłem tam opaskę skręcana , po jakimś czasie około 1000 km pękł wężyk przelewu między wtryskiwaczami , wymieniony został cały przewód z kroccami od wtryskiwaczy do trójnika na nowy oryginalny z ASO po paru kilometrach znowu zaczęło się lać na łączeniu wężyka z króćcem od wtryskiwacza .
Wychodzi na to że powstaje tam za duże ciśnienie , jakie mogą być przyczyny takiej sytuacji ? Ma ktoś schemat całego przewodu przelewowego i wszystkiego co jest po drodze ?
 

Stanisław 1946

Weteran
Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
23.08.2013
Postów
6017
Punktów
982
Wiek
75
Miasto
Szczecin
Któryś z wtryskiwaczy jest uszkodzony i paliwo "ucieka" przelewem.
 

Krakus741

Bywalec
Dołączył
7.11.2019
Postów
66
Punktów
5
Wiek
27
Lub niedrożny powrót.
Wąż powrotny przedmuchany , wydaje się drożny .
Tak myślałem żeby pojeździć trochę i odkręcić od wlewu zobaczyć czy tam nie wytwarza się ciśnienie może jest jakiś problem z odpowietrzaniem zbiornika .
 

Krakus741

Bywalec
Dołączył
7.11.2019
Postów
66
Punktów
5
Wiek
27
Siadają w nich pompy ? Gdzie sprawdzić czy pompa opiłkuje? Filtr jest pod autem nie w komorze i jest nierozbieralny teoretycznie .
 

Krakus741

Bywalec
Dołączył
7.11.2019
Postów
66
Punktów
5
Wiek
27
Na biegu jałowym , później trzymałem go na 3 tyś obrotów .
Wężyk przelewowy od wtryskiwaczy jest podłączony do trójnika do którego jest podłączone także zasilanie że zbiornika i do pompy , a powrót jest podłączony do pompy i także jest trójnik do którego wchodzi przelew z listwy .
 
Ostatnia edycja:

Krakus741

Bywalec
Dołączył
7.11.2019
Postów
66
Punktów
5
Wiek
27
Pod wlewem jest rurka do odpowietrzenia zbiornika, drożna?


Ten wtryskiwacz jest uszkodzony , nie trzyma zaworek.
Tak drożna już sprawdzałem , wcześniej puściło na trójniku później na samym początku króćców przelewowych , teraz na wężyku między króćcami wtrysków

Na obrazku zaznaczyłem gdzie się rozszczelniło.
 

Załączniki

  • Screenshot_20200114-224502__01.jpg
    Screenshot_20200114-224502__01.jpg
    104,1 KB · Wyświetleń: 22
Ostatnia edycja:

Adioss

Nowy
Dołączył
24.09.2021
Postów
2
Punktów
0
Jak się temat zakończył? Bo mam taki sam problem w Rklasie 350cdi 3wtryski zdołałem wyciągnąć poszły do sprawdzenia i ponoć są BDB teraz niewiem czy szarpać się z drugą stroną czy może problem leży gdzieś indziej?
 

Krakus741

Bywalec
Dołączył
7.11.2019
Postów
66
Punktów
5
Wiek
27
Problem leżał w zaworku ,który miał za zadanie utrzymywać odpowiednie ciśnienie na powrocie lecz uległ uszkodzeniu i nie pracował prawidłowo to znaczy nie upuszczał ciśnienia wtedy kiedy powinien , ciśnienie rosło i rozsadzało wężyki .
 
Do góry Bottom