• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

BMW m43b19 po remoncie

Dołączył
14.01.2022
Postów
4
Punktów
0
Cześć wszystkim zwracam się do was z problem/zapytaniem otóż zrobiłem remont silnika w mojej BMW tzn wymiana pierścieni panewek honowanie cylindrów polerowanie wału wymiana łańcuszka rozrządu razem ze ślizgiem planowanie bloku silnika oraz głowicy wraz z rozwiercaniem i ułożeniem na paście gniazd zaworowych po poskładaniu wszystkiego silnik nie pracował równo w moim postrzeganiu musiało się wszystko jeszcze ułożyć tak się stało po kilkunastu minutach pomału zaczęło wracać do normy ale niepokoiło mnie to że ledwo odpalam silnik i za chwilę pokrywa zaworów i reszta gorące sądziłem że jeszcze mogą się docierać pierścienie czy układać panewki ale po pewnym czasie postanowiłem się przewieźć kiedy silnik był już zimny po przejechaniu 5 km strzał rozwaliło zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego sądzę że może być przyczyną za duża ilość płynu chłodzącego i nie miało gdzie poduszki powietrznej zrobić ale sądzę też że ten problem nagrzewania się silnika może być w błędnym ustawieniu rozrządu bo jest jeszcze jeden problem strzela w dolot benzyna i gaz kiedyś jak ustawiałem rozrząd w dieslu taki sam był problem szybko się nagrzewał dlatego zwracam się też do was z myślą czy faktycznie może być to czy jednak narazie oszczędzić sobie rozbierania wszystkich odbudowy silnika i co innego może mieć na to wpływ ?
 

Radmor

SuperMechanior
Dołączył
21.03.2019
Postów
1444
Porady
2
Punktów
406
Gdyby było wszystko w porządku ...nie strzelałby w dolot . Nagrzewanie silnika nie musi (ale może ! ) łączyć się ze żle ustawionym rozrządem .
 

WOODOO

SuperMechanior
Dołączył
25.08.2014
Postów
6430
Porady
2
Punktów
2879
Cześć wszystkim zwracam się do was z problem/zapytaniem otóż zrobiłem remont silnika w mojej BMW tzn wymiana pierścieni panewek honowanie cylindrów polerowanie wału wymiana łańcuszka rozrządu razem ze ślizgiem planowanie bloku silnika oraz głowicy wraz z rozwiercaniem i ułożeniem na paście gniazd zaworowych po poskładaniu wszystkiego silnik nie pracował równo w moim postrzeganiu musiało się wszystko jeszcze ułożyć tak się stało po kilkunastu minutach pomału zaczęło wracać do normy ale niepokoiło mnie to że ledwo odpalam silnik i za chwilę pokrywa zaworów i reszta gorące sądziłem że jeszcze mogą się docierać pierścienie czy układać panewki ale po pewnym czasie postanowiłem się przewieźć kiedy silnik był już zimny po przejechaniu 5 km strzał rozwaliło zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego sądzę że może być przyczyną za duża ilość płynu chłodzącego i nie miało gdzie poduszki powietrznej zrobić ale sądzę też że ten problem nagrzewania się silnika może być w błędnym ustawieniu rozrządu bo jest jeszcze jeden problem strzela w dolot benzyna i gaz kiedyś jak ustawiałem rozrząd w dieslu taki sam był problem szybko się nagrzewał dlatego zwracam się też do was z myślą czy faktycznie może być to czy jednak narazie oszczędzić sobie rozbierania wszystkich odbudowy silnika i co innego może mieć na to wpływ ?
9aed1026124_panie_kto_tak_to_.jpg
 
Dołączył
14.01.2022
Postów
4
Punktów
0
Gdyby było wszystko w porządku ...nie strzelałby w dolot . Nagrzewanie silnika nie musi (ale może ! ) łączyć się ze żle ustawionym rozrządem .
Właśnie pierwsze co wpadło mi na myśl że może być problem z rozrządem szczególnie że tu jest zębatka regulacyjna a robiłem to bez blokad i nie da się na znaki jedynie na wyczucie kiedy jest na v ale też zastanawiałem się czy może mieć coś innego na to wpływ bo np sonda dostała strzała podczas demontażu a też czytając po forach jeśli chodzi o strzelanie w dolot to tematy są że strzela bo jest niskie ciśnienie na listwie benzyny ale na gazie okey a tu właśnie jest problem i na tym i na tym ale dzięki za pomoc zorganizuję blokady i sprawdzę ustawienie
 

WOODOO

SuperMechanior
Dołączył
25.08.2014
Postów
6430
Porady
2
Punktów
2879
robiłem to bez blokad
I bardzo dobrze, bo blokady są dla cieniasów, a ty nie jesteś cienias, co nie ?:D
Widać, że masz talent i marnujesz się przy tych bełemkach, śmiało możesz wysyłać cv do NASA...:D z twoją wiedzą na temat budowy i zasady działania silników, to zostawiasz konkurencję w cuglach...:D
 

Drugi2

SuperMechanior
Dołączył
15.07.2020
Postów
1497
Porady
1
Punktów
365
I bardzo dobrze, bo blokady są dla cieniasów, a ty nie jesteś cienias, co nie ?:D
Widać, że masz talent i marnujesz się przy tych bełemkach, śmiało możesz wysyłać cv do NASA...:D z twoją wiedzą na temat budowy i zasady działania silników, to zostawiasz konkurencję w cuglach...:D
skomentuj to woodoo :D
możesz dowolnie: tekst, obrazek, animacja. możesz nawet zajodłować lub zatańczyć. twój wybór.
przyjmujesz wyzwanie? jak mi się spodoba to obiecuje dać plusika
 

Załączniki

  • 1657922353814.png
    1657922353814.png
    2,6 MB · Wyświetleń: 36
Do góry Bottom