1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

BMW X6 40d 2013r wszystko wymienione a dalej brak komprecji na 2 cylindrach

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika gabro20, 30-03 20.

  1. gabro20

    gabro20 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    30-03 20
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Witam
    Zaczne od tego, ze przy wiekszej przedkosci silnik zgasl i nie dalo się go juz odpalic.
    Jako pierwsze poszly wtryski do sprawdzenia i okazalo sie, ze 4 padly. Po wymoanie wtryskow dalej nie odpalal...
    Po rozebraniu silnika okazalo się, ze na 4,5,6 cylindrze dziury wypalone na tlokach i zaworach ( na 1,2,3 wszystko ok)
    wiec zostalo wymienione:
    - 3 tloki
    - nowe pierscienie na wszystkie 6
    - nowe panewki na wszystkie
    - glowica w planowaniu i test, wymienione wszystkie zawory na 4,5,6 cylindrze na nowe reszta byla ok
    - nowe uszczelki i śruby
    - przy okazji wymieniony caly rozrząd... wszystkie napinacze, oleje ,filtry, pompa wody itp

    Po odpaleniu silnik pracowal rowno ale cos klekotalo... poszly wszystkie wtryski poraz kolejny na test i wszystkie ok.
    Olej wymieniony na inny ale dalej nic
    Po tygodniu jazdy (nie szybkiej) zaczęło klekotac mocniej i tak jakby przestal chodzic na jeden gar...
    Dalsze operacje:
    - wymiana walkow rozrządu
    - wymiana wszystkich popychaczy nowe INA
    - wymiana wszystkich "dwigienek"

    Auto dalej nie chodzi na jeden gar i wywala blad biegu jalowego na 2 cylindrze

    Wiec dalej poszlo wgranie oryginalnej mapy
    Adaptacja wtryskow i po raz 3 wszystkie wtryski na test

    Teraz mechanik zmierzył komprecje i sie okazalo, ze 1,4,5,6 maja po 26bar , 2 ma 20 bar a 3 ma 23bar

    Jestem juz pare miesiecy bez auta i mechanik sam nie wie co jest powodem tego ....
    Kosztowalo mnie już to kupe kasy i nerwow ;(

    Macie jakies podpowiedzi co moze byc przyczyną tego wszystkiego
     
  2. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    3 834
    Docenione treści:
    6 257
    Miasto:
    Mazowieckie
    zmień mechanika.
    Bawaria Motors sobie z tym poradzi.
     
  3. adam50

    adam50 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-03 20
    Postów:
    61
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    Gorzów wielkopolski
    Z całą pewnością robota cała na marne . Dziwne że mechanik od razu nie zmierzył kompresji , skoro zgodziłeś się na taki remonto to tylko na oryginalnych częściach żadnych zamienników absolutnie . Wymiana wszystkich panewek , wymiana wszystkich tłoków z pierścieniami , skoro głowica była robiona i planowana to od razu powinny być nowe wszystkie zawory , popychacze i dźwigienki gniada do weryfikacji tak samo wałki rozrządu .Co to za remont jak robi jak wkłada się część nowych i zostawia cześć starych elementów tak samo z tłokami Potem znowu rozbieranie podwójna robota nerwy i stracona kasa Nie wiem ile te twoje auto ma przejechane ale ja jeśli robię komuś taki remont to nie bawię się w takie eksperymenty Straconego czasu i nerwów oraz kasy nikt nie zwróci Cześć nowe org, gwarancja ,wtryski do regeneracji w sprawdzonej firmie i gwarancja głowica dokładnie i zrobiona w sprawdzonej szanującej się firmie z nowymi zaworami popychaczami i dźwigienkami też gwarancja na wszystko ma być papier Tłoki nowe z pierścieniami też gwarancja Jeśli remont to prawdziwy remont a takie trochę tu nowych trochę tutaj starych i jakoś to będzie a potem właśnie jest jak jest teraz To auto to nie jest prom kosmiczny że trzeba zespołu inżynierów żeby to zrobić porządnie Po prostu jeśli remont to prawdziwy remont albo wcale i kupienie drugiego silnika
     
    Ondraszek i kamcio91 lubią to.