olo111
Początkujący
- Dołączył
- 18.03.2021
- Postów
- 20
- Punktów
- 0
- Wiek
- 35
Hej ,kończą mi się już pomysły. Opiszę krótko problem.
Najpierw jebnął rozrusznik wymieniłem go na nowy,ale nieoryginalny po 2tygodniach zwróciłem uwagę, że różnie kręci. Po czym wyskoczył błąd trakcji,auto hamowało przy dużej prędkości, na komputerze wyszło pompowtrysk nr 1.
Wymieniłem, było ok po tygodniu,znowu na rozgrzanym dłużej kręcił, w czasie wymieniłem czujnik cieczy bo auto na jalowym lekko drgało,problem drgania zniknął.
Dalej jednak na rozgrzanym dłużej krecil,mechanik sprawdził na komputerze, że z tego wymienionego pompowtrysku podaje nie takie wartości jak u pozostałych,reklamowałem ten pompowtrysk dal inny. Dalej problem jest ten sam. Na chłodnym odpala na dotyk. Auto cały czas pali. Bez spadków mocy.
Do tego Akumulator też dałem swój do sprawdzenia, jezdze na innym i jest dalej tak samo.
Wymieniłem też filtr paliwa,dalej bez zmian.
Może potrzebna jest dokładniejsza regulacja? I może trzeba sprawdzić czy ząb rozrządu się nie przesunął?
Ratunku bo oszaleje.
Najpierw jebnął rozrusznik wymieniłem go na nowy,ale nieoryginalny po 2tygodniach zwróciłem uwagę, że różnie kręci. Po czym wyskoczył błąd trakcji,auto hamowało przy dużej prędkości, na komputerze wyszło pompowtrysk nr 1.
Wymieniłem, było ok po tygodniu,znowu na rozgrzanym dłużej kręcił, w czasie wymieniłem czujnik cieczy bo auto na jalowym lekko drgało,problem drgania zniknął.
Dalej jednak na rozgrzanym dłużej krecil,mechanik sprawdził na komputerze, że z tego wymienionego pompowtrysku podaje nie takie wartości jak u pozostałych,reklamowałem ten pompowtrysk dal inny. Dalej problem jest ten sam. Na chłodnym odpala na dotyk. Auto cały czas pali. Bez spadków mocy.
Do tego Akumulator też dałem swój do sprawdzenia, jezdze na innym i jest dalej tak samo.
Wymieniłem też filtr paliwa,dalej bez zmian.
Może potrzebna jest dokładniejsza regulacja? I może trzeba sprawdzić czy ząb rozrządu się nie przesunął?
Ratunku bo oszaleje.