1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Boxer 2.8 hdi 136km gaśnie, czasem

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika GSS-Daniel, 14-01 14.

  1. GSS-Daniel

    GSS-Daniel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-06 12
    Postów:
    1 346
    Docenione treści:
    205
    Miasto:
    Busko
    Witam
    Mam problem z pewnym boxerem 2.8 hdi z 2001 roku. W trakcie jazdy samochód od tak po prostu sobie gaśnie, przekręcasz kluczyk, odpalasz i jedziesz dalej. Nie ma zasady czy zimny silnik czy ciepły, czasem jest przejechane 100km czasem 10 i bach. Nie zapala się żadna kontrolka przed zgśnięciem ani nic, odpala tez od strzała. Jedyne, co kolega zauwazył to to, że przy zmianie biegów przed zgaśnięciem wolniej schodzi silnik z obrotów. Generalnie to tak przejrzałem uklad paliwowy, przewody, kostki, wszystko wygląda jak najbardziej ok. Szukałem złącza diagnostycznego ale go nie znalazłem :O pozatym, nie wiem, czy cośmi to da, skoro nic nie wypala na liczniku. Jakieś sugestie ?
     
  2. PRO-Motor

    PRO-Motor Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    15-03 12
    Postów:
    1 341
    Docenione treści:
    252
    Miasto:
    Piotrków
    Jak 2.8 to chyba JTD ? Na pewno HDi ?
    W tych starszych boxach kostka była przy lewym reflektorze pod machą, starego typu przed EOBD.
    A gaśnięcie... Jakby ciężko palił, to stawiałbym na czujnik halla.
    Nie wiem czy w tych 2.8 nie są dwa na wale.. Jeden wkładany w skrzynię, a drugi w blok.
    Coś mi się tak kojarzy. Sprawdź, bo pewien nie jestem..
    Jakby co, to mam chyba taki w magazynku. Na próbę mogę Ci wysłać.
     
  3. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    6 193
    Docenione treści:
    582
    Miasto:
    europolonia
    Jak to co kolega pisze z czujnikiem , nie wypali to go poczytaj w jeżdzie , może być immo ?
     
  4. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 576
    Docenione treści:
    698
    Miasto:
    Szczecin
    Stare miały gniazdo diagnostyczne pod maską na trzy piny.
    Regulatory ciśnienia na pompie wysiadały. Tester powie co dalej.
     
    GSS-Daniel lubi to.
  5. GSS-Daniel

    GSS-Daniel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-06 12
    Postów:
    1 346
    Docenione treści:
    205
    Miasto:
    Busko
    Hdi to jest, hmmm no czujnik jest na wałku i 1 na wale nad polosia, podlozylem dzis i tak zgasl i znow odpalil odrazu. Immo jest zdjete jakies 6 lat temu. Tak wlasnie mysle, czy to nie cos z cisnieniem paliwa, dodatkowo widze, ze pompa wtryskowa sie poci. Jutro podepne sie i zobacze co ciekawego sie dowiem, ale pewnie nic bo nic nie wypala bledu a jezdzic 100km i czekac az zdechnie to mi sie nie chce :)
     
  6. rch11

    rch11 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    7-07 13
    Postów:
    2 517
    Docenione treści:
    595
    Miasto:
    NS
    Stawiał bym na regulator ciśnienia paliwa,miałem taki przypadek i tam była zmiana regulatorów.Sprawdź kompem ciśnienie na rampie
    Zgadzam się ze Stanisławem
     
    GSS-Daniel lubi to.
  7. koksiu621

    koksiu621 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-08 12
    Postów:
    2 193
    Docenione treści:
    268
    Miasto:
    Kudowa-Zdrój
    i co było przyczyną tego problemu ? temat stary ale mam podobny przypadek
     
  8. GSS-Daniel

    GSS-Daniel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-06 12
    Postów:
    1 346
    Docenione treści:
    205
    Miasto:
    Busko
    regulator cisnienia na pompie, zapchane sitko, koszto nowego jak pamietam okolo 600zl
    dlatego klient urwal sitko i jezdzi bez do dzisiaj
     
    koksiu621 lubi to.
  9. koksiu621

    koksiu621 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-08 12
    Postów:
    2 193
    Docenione treści:
    268
    Miasto:
    Kudowa-Zdrój
    Pamiętasz jakimi błędami sypało ecu ? bo mam prawie identyczny przypadek ale wywala cały czas błąd czujnika obrotów
     
  10. GSS-Daniel

    GSS-Daniel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-06 12
    Postów:
    1 346
    Docenione treści:
    205
    Miasto:
    Busko
    O jej , nie no to było jakis czas temu :) A może masz ubity czujnik po prostu ? Wałek czy wał ten błąd ?
     
  11. koksiu621

    koksiu621 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-08 12
    Postów:
    2 193
    Docenione treści:
    268
    Miasto:
    Kudowa-Zdrój
    czujnik wałka i wału nowy ori
     
  12. GSS-Daniel

    GSS-Daniel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-06 12
    Postów:
    1 346
    Docenione treści:
    205
    Miasto:
    Busko
    a jaki ten kod bledu jest ?
     
  13. koksiu621

    koksiu621 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-08 12
    Postów:
    2 193
    Docenione treści:
    268
    Miasto:
    Kudowa-Zdrój
    P0335
     
  14. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    6 096
    Docenione treści:
    3 656
    Miasto:
    turek
    A może rozrząd sieje?