Cześć
Potrzebowałbym pomocy (porady).
To jest kontynuacja tematu silnia 1.4mpi z VW oraz powiązanie z wyminą uszczelniacza wału z tematu
Zanim mnie o ochrzanicie z długi czas bo temat ciągnie się jakoś od zimy to powiem że nie miałem parcia czasowego, no ale doszło nareszcie do próby uruchomienia i się zaczęło.
Odpalił od razu bez problemu, ale z tłumika słychać takie bulgotanie, ciężko to opisać lepiej na tym filmie widać
a z silnika słychać takie dziwne grzechotanie. Postaram się to dzisiaj nagrać bo wczoraj padła mi bateria w telefonie. Wydaje się jakby to był popychacz, jakaś rolka. Rozrząd jest nowy, wraz z całym jego osprzętem. Jest sprawdzony pod kątem napięcia pasków oraz samego ustawienia (blokady idealnie wchodzą)
Zresztą to prosty silnik nie raz takie składałem, i do tej pory wszystko było OK, do teraz.
Zresztą wymieniany był tylko uszczelniacz wału, miska olejowa i rozrząd. Dość długo stał. Zastanawiam się czy grzechotanie to nie zapowietrzone popychacze, ale po odpaleniu jakiś czas chodził do odpowietrzania układu chłodzenia więc się nagrzał do temp roboczej.
PS. błędów w sterowniku nie ma (np od wypadania zapłonów)
Jakiś pomysł co skopałem?
Potrzebowałbym pomocy (porady).
To jest kontynuacja tematu silnia 1.4mpi z VW oraz powiązanie z wyminą uszczelniacza wału z tematu
Uszczekniacz wało od strony koła zamachowego
Hej, chcę się Was poradzić. Pojazd z grupy VW 1.4MPI silnik CGG. przy okazji wymiany sprzęgła zauważyłem zapocenie na obudowie uszczelniacza w miejscu gdzie wskazuje strzałka na zdjęciu. Nie jest to lanie się ciurkiem oleju bo nie widać było wcześniej aby był jakiś wyciek (było sucho od strony...
forum-mechanika.pl
Zanim mnie o ochrzanicie z długi czas bo temat ciągnie się jakoś od zimy to powiem że nie miałem parcia czasowego, no ale doszło nareszcie do próby uruchomienia i się zaczęło.
Odpalił od razu bez problemu, ale z tłumika słychać takie bulgotanie, ciężko to opisać lepiej na tym filmie widać
a z silnika słychać takie dziwne grzechotanie. Postaram się to dzisiaj nagrać bo wczoraj padła mi bateria w telefonie. Wydaje się jakby to był popychacz, jakaś rolka. Rozrząd jest nowy, wraz z całym jego osprzętem. Jest sprawdzony pod kątem napięcia pasków oraz samego ustawienia (blokady idealnie wchodzą)
Zresztą to prosty silnik nie raz takie składałem, i do tej pory wszystko było OK, do teraz.
Zresztą wymieniany był tylko uszczelniacz wału, miska olejowa i rozrząd. Dość długo stał. Zastanawiam się czy grzechotanie to nie zapowietrzone popychacze, ale po odpaleniu jakiś czas chodził do odpowietrzania układu chłodzenia więc się nagrzał do temp roboczej.
PS. błędów w sterowniku nie ma (np od wypadania zapłonów)
Jakiś pomysł co skopałem?