1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

C4 Picasso 2.0HDI nierowne obroty

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika mordeto, 14-03 19.

  1. mordeto

    mordeto Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-04 13
    Postów:
    148
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Sosnowiec
    Witam mam problem z tym autkiem i brak już sił.
    A więc auto przyjechało z uszkodzoną turbiną turbina po regeneracji montaż ciężko pali po odpaleniu zaczął kopcić a więc wtryski poszły do sprawdzenia zostały zregenerowane auto dalej kopciło okazało się że przy uszkodzeniu turbiny olej zablokował silnik i skrzywiło korbowód wiec na tą chwilę auto ma inny silnik
    wtryski po regeneracji, turbo po regeneracji odpala nie kopci lecz nie trzyma wolnych obrotów.
    Waha się 650-1000 ciśnienie na listwie skacze 120-700bar wymieniony regulator ciśnienia na pompie podmieniany czujnik ciśnienia na listwie. Powyżej 1500obr wszystko w normie ma moc jakieś pomysły gdzie szukać?
     
  2. XMARIO

    XMARIO Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    941
    Docenione treści:
    1 567
    Miasto:
    Mazowieckie
    Napisałeś to na forum mechaników.
     
  3. mordeto

    mordeto Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-04 13
    Postów:
    148
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Sosnowiec
    I co w związku z tym? bo nie rozumiem...
     
  4. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 059
    Docenione treści:
    549
    Miasto:
    Pogorzela
    Ciśnienie paliwa nie może skakać! Zawór CR nowy załóż .jeśli oczywiście wtryski masz pewne...
     
  5. mordeto

    mordeto Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-04 13
    Postów:
    148
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Sosnowiec
    zawór regulacji ciśnienia nowy oryginał Siemens-a
     
  6. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 059
    Docenione treści:
    549
    Miasto:
    Pogorzela
    Filtr paliwa wtryski czujnik pompa....
     
    komar200 lubi to.
  7. mordeto

    mordeto Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-04 13
    Postów:
    148
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Sosnowiec
    Filtr paliwa 2x nowy raz filtron teraz purflux .
    Wtryski regenerowane i dodatkowo sprawdzane w innym zakładzie regenerującym.
    Czujnik jaki? Pompa może niedomagać a po przekroczeniu 1500obr wszystko ok?
     
  8. Patryk Micek

    Patryk Micek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-03 19
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Co do nierównych obrotów to sprawdzałeś silniczek krokowy? ;)
     
  9. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Online
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 310
    Docenione treści:
    112
    Miasto:
    wólka
    albo po prostu nowy silnik do remontu ....
     
  10. mordeto

    mordeto Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-04 13
    Postów:
    148
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Sosnowiec
    zostawię bez komentarza
    jaki wpływ na ciśnienie na listwie? i czemu ma moc powyżej 1500obr ?
     
  11. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Online
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 310
    Docenione treści:
    112
    Miasto:
    wólka
    nierównomierność pracy cyl.
     
  12. mordeto

    mordeto Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-04 13
    Postów:
    148
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Sosnowiec
    i ta nierównomierność znika powyżej 1500obr ? silnik jest ok i chodził bez zastrzeżeń w poprzednim aucie
     
  13. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Online
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 310
    Docenione treści:
    112
    Miasto:
    wólka
    Masz tam zaw dawki i zaw cis ? Wachania b czesto powoduje powietrze w paliwie
     
    winetoo lubi to.
  14. mordeto

    mordeto Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-04 13
    Postów:
    148
    Docenione treści:
    12
    Miasto:
    Sosnowiec
    Tak jest to system siemens zaw regulacji cis nowy i drugi jest zawor dawki ale czy on moglby takie cuda wyprawiac ? Powietrza w rurkach nie widac jeszcze dla pewnosci sprawdze
     
  15. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Online
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 843
    Docenione treści:
    546
    Miasto:
    Radom
    Czyżby znalazł przyczynę i się nie pochwalił, brzydki mordeto.:confused:.