1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

C4 Picasso 2 nie ma reakcji na przycisk start

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika fudi, 17-11 20.

  1. fudi

    fudi Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    50
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    London
    Witam serdecznie ,Panowie stała się dziwna rzecz w mojej cytrynie ,podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka od ABS ,zatrzymałem się żeby go zgasić i odpalić bo pomyślałem że może coś się zawiesiło,niestety nie było reakcji na przycisk i nie chciał zgasnąć. Po przyjeździe do domu zgasiłem ma 6 biegu i ja zadusilem.
    No i się zaczęło nie mogę wogole włączyć zaplonu ,lexia nic nie zrobię bo nie ma zasilania w gniazdku .
    Sprawdziłem bezpieczniki ,kable itp i wszystko wygląda ok.
    Zastanawiam się czy może nie padło bsi .
    Odlaczylem Aku i myślałem że może się zresetuje a tu nic ,cisza jak makiem zasiał ,radio działa i zamek centralny i w sumie to tyle
    Przyznam się że to mój pierwszy francuski pojazd i nie specjalnie mam doświadczenie w elektronice tej marki.
    Pomóżcie coś bo zaczynam włosy z głowy rwać i jutro do roboty to chyba rowerem pojadę.
    Aha ,sprawdziłem jeszcze akumulator bo myślałem że zwarcie robi i też dupa .
    A i silnik 1.6 eHdi 2013r 116km
     
  2. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 561
    Docenione treści:
    690
    Miasto:
    Pogorzela
    Odkupię.
     
  3. sta 42

    sta 42 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    1-09 20
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    rzeszow
    nawet bez zaplonu powinno byc zasilenie w obd, czy to automat?
     
  4. mazi0000

    mazi0000 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-04 11
    Postów:
    568
    Docenione treści:
    92
    Miasto:
    Katowice
    Ile chcesz za te auto ?
     
  5. fudi

    fudi Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    50
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    London
    Ja trafiłem na forum mechanika czy na OtoMoto ?
     
  6. TeslaManiac

    TeslaManiac Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    15-11 19
    Postów:
    894
    Docenione treści:
    214
    A to jest forum czy warsztat?
     
  7. dejnekomirek

    dejnekomirek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    4-06 14
    Postów:
    95
    Docenione treści:
    21
    Miasto:
    Duisburg
    Jak widze niewiele tu sie zmienilo od paru lat. Co z Was za ludzie, ze nie chcecie pomoc czlowiekowi, ktory jest w potrzebie? A wracajac do tematu : sprawdz wszystkie bezpieczniki , rowniez te grube. One sa pod BSM od spodu. Jesli nie dziala gniazdo EOBD brak jest zasilania. Brak zasilania na sterowniki rowniez bedzie powodowac brak mozliwosci polaczenia.
     
  8. fudi

    fudi Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    50
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    London
    Dzięki za zainteresowanie,już wszystko sprawdziłem i na 90% padło bsi .
    Jutro jadę do elektroników że by to potwierdzić i jak coś to zrobią mi klon na drugim żebym nie musiał zmieniać kluczyków.
    Dam znać na forum .
     
  9. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 574
    Docenione treści:
    446
    Miasto:
    WLKP
    Jak BSI sie wysrało to na pewno zrobią ci klona, ze smieci ori wgrają smieci w kupiony.
     
  10. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    2 074
    Docenione treści:
    618
    Miasto:
    Manchester
    Kluczyki i klon nie mają nic do rzeczy.

    Wyciągasz tyko pin jak go nie ma i kodujesz "nowe" bsi po opcji virgin.

    Wcześniej zawsze można się wpiąć w bsi i spróbować na stole się połączyć dla pewności.

    Diagnostyka, później dopiero naprawa.
     
  11. fudi

    fudi Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    50
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    London
    Ci kolesie co się tym zajmują to naprawdę kozaki jeżeli chodzi o elektronikę samochodowa i tu nie mam żadnych obaw że coś zepsują albo zrobią źle od lat wozi się do nich rzeczy niemożliwe. bardziej boli mnie fakt że sam tego nie jestem w stanie ogarnąć ze względu na brak wiedzi i też sprzętu. Wolę już silniki rozbierać albo już nawet wymieniać rozrząd w starych fordach dieslach .
     
  12. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 574
    Docenione treści:
    446
    Miasto:
    WLKP
    Nie oni zepsuja tylko ty masz juz zepsute swoje.
     
  13. fudi

    fudi Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    50
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    London
    A to jest ten sam pin co do kodowania kluczyka
     
  14. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    2 074
    Docenione treści:
    618
    Miasto:
    Manchester
    Tak.

    Klucze zostają stare ...
     
  15. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 574
    Docenione treści:
    446
    Miasto:
    WLKP
    Pin jest jeden.
     
  16. fudi

    fudi Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    50
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    London
    Sprawa załatwiona i auto już zrobione. Winny był moduł haka. Żabojady dokładali jak i podpieli zasilanie modułu nie pod akumulator tylko wpieli się w kabel linii can który idzie do bsi no i się spaliło coś w tym bsi.
    Wymontowali wlutowali i działa.
    Jutro jeszcze muszę jechać bo nie składają się lusterka ani z pilota ani przełącznikiem z kabiny.
     
  17. sta 42

    sta 42 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    1-09 20
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    rzeszow
    troche dziwne... no to jak jezdzilo wczesniej
     
  18. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    2 074
    Docenione treści:
    618
    Miasto:
    Manchester
    Jak to jest bsi 2 płytowy pcb to ktoś miał fantazje żeby to lutowac :D

    W pl bsi średnio 50 zł kosztuje ... do tego Virgin i wszystko powinno śmigać przez jakiś czas.
     
  19. fudi

    fudi Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    50
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    London
    Wcześniej jeździłem w dzień z przyczepą i był na światłach dziennych to nie miał takiego obciążenia może ,a jak się zepsuło to była noc i wszystko świeciło i pewnie za duże obciążenie poszło .
    A co do lutowania to pisze tylkobo tym co od nich usłyszałem a co faktycznie zrobili to tylko oni tam wiedzą