• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Centralny Jak wyciac

Daniel9541

Nowy
Dołączył
9.02.2015
Postów
2
Punktów
0
Witam. Posiadam samochód Fiat Siena z 1999r. 1.2 i mam w tym samochodzie oryginalny centralny zamek. Moje pytanie brzmi jak wyciąć go aby podłączyć sam sterownik nowy Zakupiony z allegro ponieważ stary już szwankuje a chciałbym nowy :) Gdzie znajdę jakiś schemat (nigdzie nie mogę znalezdz...) Potrzebuje waszej pomocy :) Gdzie znajduje się ta centrala??
 

shrek

Moderator Car Audio
Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
6.11.2011
Postów
3298
Punktów
1316
Miasto
Pyrlandia
WWW
koddoradia.blogspot.com
Centralka - sterownik zamka Fiat Siena zainstalowana jest w poprzecznicy pod fotelem kierowcy. ;)

Aby tam się dostać należy:
"- odkręcić plastikową osłonę progu od strony kierowcy przytrzymującą wykładzinę podłogi wewnątrz samochodu,
- zdemontować osłonę plastikową przejścia w poprzecznicy pod siedzeniem kierowcy,
- odkręcić i zdjąć fotel kierowcy,
- podnieść wykładzinę od strony progu pod nogami pasażera za kierowcą,
- po podniesieniu- uchyleniu wykładziny podłogowej ukaże się metalowy element poprzecznicy do której zamocowany jest wspornik,
- odkręcić dwie śruby wspornika z zamontowanymi podstawkami przekaźników,
- wysunąć z poprzecznicy wspornik z zamontowaną centralką-sterownikiem zamka centralnego
- centralka to żółty przekaźnik A 727 12 V o symbolu 46426365 "

Powodzenia. - jak nie masz o tym pojęcia to sobie podaruj ;) i daj zarobić innym

Ps. Konstrukcja Fiata zawsze mnie fascynowała ale w tym wypadku "Pomysłowość" miejsca instalacji centralki przekracza zdrowy rozsądek.
 

krek

Nowy
Dołączył
12.02.2015
Postów
1
Punktów
0
Wiek
36
Konstrukcja fiatów jest taka jak całe te samochody... Fiat gówno wart... Jak jakikolwiek przyjeżdża na warsztat (poza maluszkiem :D) to wszyscy najchętniej by się po kątach pochowali :D
 

maxsslko

SuperMechanior
Dołączył
30.11.2014
Postów
2777
Punktów
297
Tam jest prosty przekaznik-sterownik do centralnego, wystarczy podpiac tam dwa kable z nowej centralki i bedzie smigac:) sterowanie chyba plusem:)
 

witold1970

Gaduła
Dołączył
17.11.2013
Postów
90
Punktów
2
Miasto
przemysl
Konstrukcja fiatów jest taka jak całe te samochody... Fiat gówno wart... Jak jakikolwiek przyjeżdża na warsztat (poza maluszkiem :D) to wszyscy najchętniej by się po kątach pochowali :D
to kasy masz jak lodu ?????jak nie chcesz to wysyłaj do mnie te fiaty
 

maxsslko

SuperMechanior
Dołączył
30.11.2014
Postów
2777
Punktów
297
Konstrukcja fiatów jest taka jak całe te samochody... Fiat gówno wart... Jak jakikolwiek przyjeżdża na warsztat (poza maluszkiem :D) to wszyscy najchętniej by się po kątach pochowali :D

jtd, pierwszy commonrail, niezniszczalne silniki:) panda ktora uratowala fiata przed upadkiem, wiele samochodow z tytulem samochod roku. Fiat to czolowka motoryzacji a wpadki ma takie same jak reszta:) N47 od bmw, 2AD od toyoty, nissan i zd30, 2.0tdi od VW i mozna mnozyc w nieskonczonosc:) kazdy ma wpadki:)
 

witold1970

Gaduła
Dołączył
17.11.2013
Postów
90
Punktów
2
Miasto
przemysl
jtd, pierwszy commonrail, niezniszczalne silniki:) panda ktora uratowala fiata przed upadkiem, wiele samochodow z tytulem samochod roku. Fiat to czolowka motoryzacji a wpadki ma takie same jak reszta:) N47 od bmw, 2AD od toyoty, nissan i zd30, 2.0tdi od VW i mozna mnozyc w nieskonczonosc:) kazdy ma wpadki:)
tu sie kolego zgodze, niemca to w garażach wszyscy robia a włocha i francuza to omijają
 

maxsslko

SuperMechanior
Dołączył
30.11.2014
Postów
2777
Punktów
297
Nie wiem:) O ile dobrze pamietam to napisalem co pamietam i co kolega napisal wyzej, sterownik centralnego to taka zolta wysoki przekaznik, na dwa skrajne cienkie piny mozna podac zewnetrzne sterowanie lub podac na duze piny sygnal z doloznej centralki.
Sama dokladna pinologia przekaznika do znalazienia na znienawizdzonym google:D
 
Do góry Bottom