• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Chcę zostać mechanikiem.

Miguel

Początkujący
Punktów
0
Miasto
Jastrzębie Zdrój
Witam Wszystkich ;)

Echh, mam ciężka sytuację, ale mam nadzieję, że mi pomożecie.

Jestem uczniem Liceum dla dorosłych (sprawy rodzinne, nie pytajcie). Marze o zostaniu mechanikiem samochodowym. Posiadam sporą wiedzę na temat silników, ich budowy, działania, oraz niejako doświadczenie praktyczne. Nie poszedłem do zawodówki ponieważ brakło miejsc.. Teraz już niestety za późno na pójście do zawodówki, ale wyczytałem w necie, że można w warsztacie samochodowym odbyć Naukę zawodu, oraz przygotowanie do pracy w zawodzie. Jest to ogromna szansa, ale problem polega na tym, że całkowicie nie wiem, co należy zrobić, aby taką naukę rozpocząć. Wiecie gdzie należy cię zgłosić? Mam 19 lat.

Naprawdę mi na tym zależy.
Pozdrawiam!

motodoktor

SuperMechanior
Punktów
50
Miasto
Woj.Pomorskie