Witam wszystkich, jestem nowy na forum i chciałbym wam nakreślić mój problem, może ktoś miał podobny problem lub jest w stanie naprowadzić mnie na jakieś rozwiązanie bo mechanicy rozkładają ręce. Posiadam captive 2.0 diesel, w aucie było sporo robione z uwagi na brak kompresji. Z elementów wymianianych było nowa głowica, nowy wałek rozrządu, nowy EGR, nowa odma olejowa, demontaż wtryskiwaczy i sprawdzenie, do tego wymieniane podkładki, demontaż i czyszczenie katalizatora, demontaż, sprawdzenie i czyszczenie turbo. Po wszystkim auto na zimnym silniku zbiera się dopiero od 2.5 tys obrotów, natomiast po zagrzaniu ma blokadę na 3 tys obrotów. Obd pokazuje błędy p0100 i p0069 czyli przepływka i map sensor. Oba te elementy były podmieniane lecz nic nie przyniosło skutku. Sprawdzana była szczelność układu dolotowego, brak nieszczelności. Co ciekawe po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika odzyskuje moc, lecz po chwili znowu ja traci. Co więcej co jakiś czas po odpaleniu odzyskuje całkowita moc i zaczyna doładowywać już od 1800 obrotów i wtedy idzie jak trzeba. W piątek jechałem autem w dłuższą trasie, gdzie mulil po drodze. Na stacji benzynowej go zgasnilem, potem ruszyłem dalej i dopóki jechałem na obrotach powyżej 3 tys cały czas miał moc, dopiero kiedy zszedł poniżej 3 tys znowu złapał zmule. Może ktoś z was przerabiał podobne objawy i byłby w stanie mi coś doradzić, z góry dzięki za odpowiedź.