1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

chiptuning a lpg

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika krzysiek.faryna, 28-12 18.

  1. krzysiek.faryna

    krzysiek.faryna Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-12 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    czy sa instalacje bardziej odpowiednie do aut po chiptuningu czy kazda bedzie sie nadawała?
     
  2. Tom_

    Tom_ Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-10 14
    Postów:
    1 108
    Docenione treści:
    176
    Miasto:
    Szczytno
    Dobiera się pod moc auta instalacje lpg:) czyli jak planujesz chip to zorientuj na ile chcesz zrobić
     
  3. Jimmy1980

    Jimmy1980 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-06 15
    Postów:
    49
    Docenione treści:
    7
    Wszystko zależy od mocy. Według tego dobiera się wtryski parownik itp. Parowniki dostępne są do 400km. Mocna V12 dwa paro..
     
  4. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    3 716
    Docenione treści:
    1 353
    Miasto:
    Olsztyn
    ,,czip " w wolnossącym ? :D
     
  5. Mikas

    Mikas Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-12 18
    Postów:
    52
    Docenione treści:
    4
    No właśnie, w ogóle o jakim aucie rozmawiamy??
     
  6. krzysiek.faryna

    krzysiek.faryna Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-12 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    chodzi o mazde cx 2.3t. zmieniłem sprezarke i zrobiłem program ale teraz chciałbym jezdzić taniej bo zamierzam szybciej
     
  7. Jimmy1980

    Jimmy1980 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-06 15
    Postów:
    49
    Docenione treści:
    7
    IV gen Zenit pro direct daje rade i jest ekonomiczny lub lovato mniej ekonomiczny. Wszystko zależy kto zakłada.
     
  8. gazmenlpg

    gazmenlpg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    78
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    mazowsze
    z ekonomią to monter niewiele ma wspólnego, w mapach nie namiesza, a w tym silniku tylko cztery gary a koni będzie dużo
     
  9. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 644
    Docenione treści:
    695
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Wtryski tez wazne
     
  10. Mikas

    Mikas Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-12 18
    Postów:
    52
    Docenione treści:
    4
    Silnik będzie miał 240-260 Km, wtryskiwacze zwykłe bez dysz, bo taka jest konfiguracja. Jeśli miałaby być podniesiona moc to już kosztem większego udziału benzyny.
     
  11. krzysiek.faryna

    krzysiek.faryna Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-12 18
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    kolego ten motor ma w serii 260KM teraz to sie wykluło okolice 300. tzn ze nie bedzie jezdził na samym gazie?
     
  12. Jimmy1980

    Jimmy1980 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-06 15
    Postów:
    49
    Docenione treści:
    7
    Nie....Jakieś 14-16 gazu +2-3 beny. Instalacja w granicach 4000-5000.

    Zadzwoń do E. Polska tam robili kilka sztuk. Pozdr
     
  13. gazmenlpg

    gazmenlpg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    78
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    mazowsze
    dawka benzyny jest stała ,średnio 20%, ale przy 300 koniach to z 4 wtryskiwaczy może byc mało gazu przy maks obciązeniu i trzeba bedzie dołożyć benzyny, moze wystarczy 25% a może 30
     
  14. Jimmy1980

    Jimmy1980 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-06 15
    Postów:
    49
    Docenione treści:
    7
    Nie stała bo zmienna zależy od oprogramowania i wtrysków. To po ch.. zakładać inst. gaz jeżeli spali 15 gazu i ponad 4 beny.

    Tak jest jak masz 4 cyl i chcesz max PS. Szybko a tanio...hmm
     
  15. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 391
    Docenione treści:
    123
    Miasto:
    wólka
    Tak sie robi mam clk 230 k w seri 190 km podniosłem na ok 220 to przy spokojnej na lpg a jak gniotę to dolewam pb
     
  16. Jimmy1980

    Jimmy1980 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-06 15
    Postów:
    49
    Docenione treści:
    7
    U mnie 1.6thp 200ps a teraz 240ps. Spalanie średnie 6.5 L. Ch..z lpg

    Rozumiem gazować V8 V12 a nie 4-cyl
     
  17. gazmenlpg

    gazmenlpg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    78
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    mazowsze
    no to masz odpowiedź, ile koni używasz tyle potrzebujesz paliwa
     
  18. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 644
    Docenione treści:
    695
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    na takiej mocy to tylko do poerwszej wymiany rozrzadu a potem new motor
     
  19. Jimmy1980

    Jimmy1980 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-06 15
    Postów:
    49
    Docenione treści:
    7
    Jest ryzyko jest zabawa.
     
  20. Mikas

    Mikas Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-12 18
    Postów:
    52
    Docenione treści:
    4
    Panowie mam pytanie, czy w wtrysku bezpośrednim również zdarza się zapętlanie czasów benzyny?