Witam, posiadam chrysler 300c kombi 2005r 3.0crd 218KM
Auto po kolizji prawy przód. Walczę z błędem C1044 (działanie prawego tylnego koła tonowego) na szczęście mam drugiego takiego samego 100% sprawny bo jeździłem nim tylko, że Angol. Na kompie błąd jak powyżej, parametry prędkości kół wszystkie ok natomiast prędkość obrotowa koła prawy tył, po przekroczeniu 35km/h odrazu błąd na czerwono. Prąd do tylnych czujników dochodzi, przejście na przewodach jest od samego czujnika do kostki przy sterowniki abs, podmieniłem czujnik oraz cała piastke z pierścieniem magnetycznym z angola i nic nie pomogło, puściłem dla świętego spokoju osobny przewód 2x1mm żeby wykluczyć uszkodzenie wiązki, wykonałem inicjalizacje abs autelem, również nic wczoraj podmieniłem sterownik pompy, lecz wywala vin nie prawidłowy, w parametrach rzeczywistych już nie mogę wszystkiego podejrzeć bo jest jakby okrojony (wydaje mi się że przez ten vin) Dodatkowo świeci się abs, ESP, i czerwony wykrzyknik(jak skasuje to jest ok dopóki nie przekroczę 35km/h wtedy też skrzynia biegów zaczyna świrować zmienia biegi góra - dół lub nawet wrzuci jak by neutralny.
Miał ktoś podobny problem?
Auto po kolizji prawy przód. Walczę z błędem C1044 (działanie prawego tylnego koła tonowego) na szczęście mam drugiego takiego samego 100% sprawny bo jeździłem nim tylko, że Angol. Na kompie błąd jak powyżej, parametry prędkości kół wszystkie ok natomiast prędkość obrotowa koła prawy tył, po przekroczeniu 35km/h odrazu błąd na czerwono. Prąd do tylnych czujników dochodzi, przejście na przewodach jest od samego czujnika do kostki przy sterowniki abs, podmieniłem czujnik oraz cała piastke z pierścieniem magnetycznym z angola i nic nie pomogło, puściłem dla świętego spokoju osobny przewód 2x1mm żeby wykluczyć uszkodzenie wiązki, wykonałem inicjalizacje abs autelem, również nic wczoraj podmieniłem sterownik pompy, lecz wywala vin nie prawidłowy, w parametrach rzeczywistych już nie mogę wszystkiego podejrzeć bo jest jakby okrojony (wydaje mi się że przez ten vin) Dodatkowo świeci się abs, ESP, i czerwony wykrzyknik(jak skasuje to jest ok dopóki nie przekroczę 35km/h wtedy też skrzynia biegów zaczyna świrować zmienia biegi góra - dół lub nawet wrzuci jak by neutralny.
Miał ktoś podobny problem?