1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Ciśnienie oleju audi A6 C5 2.8 V6 AMX

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika młoddy92, 19-09 20.

  1. młoddy92

    młoddy92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-07 11
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Witam.
    Mam problem z ciśnieniem oleju w audi A6 C5 2.8 V6 silnik AMX.
    Po nagrzaniu oleju do 100 stopni
    zaczyna świecić lampka ciśnienia oleju na desce.
    Sprawdziłem ciśnienie manometrem.
    Na zimnym silniku jest 5 bar i rowno z nagrzewaniem sie silnika spada do okolo 1 bar.
    Wymieniłem pompe oleju bez rezultatu, wymienilem panewki korbowodowe i również bez poprawy.
    Czego jeszcze szukać ?
     
  2. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    12 164
    Docenione treści:
    6 344
    Miasto:
    turek
    2 bary przy 2000 obrotach.
     
  3. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    2 079
    Docenione treści:
    621
    Miasto:
    Manchester
    minimum.
     
  4. Felixpl

    Felixpl Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-11 17
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    annopol
    Jaki olej?
     
  5. młoddy92

    młoddy92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-07 11
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    5w40 total
     
  6. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    5 379
    Docenione treści:
    6 629
    Miasto:
    Mazowieckie
    jeździłeś z manometrem czy tylko parkotał na postoju?
     
  7. młoddy92

    młoddy92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-07 11
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Tylko na postoju
    Jutro przejadę się z manometrem.
     
  8. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    5 379
    Docenione treści:
    6 629
    Miasto:
    Mazowieckie
    po prostu sprawdź sobie jakie są rzeczywiste wartości ciśnienie w trakcie normalnej pracy motoru pod obciążeniem.
    parkotanie na wolnych obrotach to nie są normalne warunki pracy, pod obciążeniem temperatury są duzo wyższe.
    potem porównaj to z tym co jest napisane na czujniku.

    no i do tego total 5w40 ni uja nie pasuje do tego silnika.
     
  9. młoddy92

    młoddy92 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-07 11
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Pojeździłem autem z podpiętym manometrem.
    Dopóki olej nie osiągnie temperatury ok 100 stopni jest ok.
    A potem jest okolo 1 bara przy nie całych 2000 obrotów.
     
  10. 21golfista21

    21golfista21 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-10 17
    Postów:
    156
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Strzelin
    Myślę że gubi ciśnienie przez napinacze łańcuchów w Głowicach
     
    toomii76 lubi to.
  11. adik33

    adik33 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-08 19
    Postów:
    105
    Docenione treści:
    23
    Stawiam tą samą tezę.