1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

ciśnienie w układzie chłodzenia silnika.

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika ryszard g, 18-10 20.

  1. ryszard g

    ryszard g Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-10 20
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam wszystkich.Mam problem z diagnozą następującej usterki w Volvo V40 diesel 1560 cm3. z 2014 roku.Podnosi się poziom płynu chłodniczego.Sprawdzałem czy nie ma Co2 w układzie i nic nie było.Wymieniłem termostat ,pokazywał durze wachanie temperatury płynu.Po zamontowaniu nowego niby było ok.,ale po rozgrzaniu silnika i przejechaniu kilkunastu km zaczął się dziwny objaw,gdy jechałem z podłączonym urządzeniem diagnostycznym temperaturo oscylowała w przedziale 84-81 stopni,ale gdy się zatrzymałem to zaczeła rosnąć powyżej 90 stopni.
     
  2. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    452
    Docenione treści:
    64
    Jeśli nie ma co2, jest ogrzewanie, a temperatura nie przekracza 95 stopni to bym się nie przejmował.
     
  3. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 949
    Docenione treści:
    6 528
    Miasto:
    Mazowieckie
    a ja bym się przejął i na wszelki wypadek dał nowy korek

    i przedmuchał króćce
     
  4. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 527
    Docenione treści:
    841
    Miasto:
    Radom
    Pompa może słabo gania.
     
  5. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    452
    Docenione treści:
    64
    Zapomniałem dodać że należałoby sprawdźić czy wentylator chlodnicy chodzi skoro podczas jazdy temp spada
     
  6. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 949
    Docenione treści:
    6 528
    Miasto:
    Mazowieckie
    przy obecnych temp. nie ma po co się załączać, 105st chyba.

    no cóż, potrzebna diagnostyka i tyle, to nic nowego.
     
  7. ryszard g

    ryszard g Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-10 20
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Korek od zbiorniczka też wymieniłem
     
  8. alf28

    alf28 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    3-10 17
    Postów:
    673
    Docenione treści:
    129
    Miasto:
    wieś
    a w czym jest problem?
     
  9. DamianS27

    DamianS27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-07 19
    Postów:
    51
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Wolbrom
    Właśnie w czym jest problem?? Czy wyrzuca płyn czy temperatura przechodzi ponad 105 stopni C ???. Jakie są objawy.
     
  10. ryszard g

    ryszard g Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-10 20
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Problem w tym że co parę dni rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia.Po przejechaniu kilku kilometrów 30 -40 płynu jest pełny zbiorniczek,spuszczę ciśnienie przez odpowietrznik i jakiś czas jest ok.Po paru dniach dzieje się to samo.Płynu nie ubywa ani nie przybywa.
     
  11. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    5 146
    Docenione treści:
    1 395
    Miasto:
    Kaczory
    Miałeś wczesniej bmw?
     
  12. DamianS27

    DamianS27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-07 19
    Postów:
    51
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Wolbrom
    Może być chłodnica EGR nieszczelna i ciśnienie wytwarza ale CO2 by było w układzie. Sprawdź krućce i wężyki te małe może być zatkany nawet ten przelewowy do zbiorniczka wyrównawczego