1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Citroen C2 1,4 Hdi

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika DarekS4, 1-07 20.

  1. DarekS4

    DarekS4 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Cześć. Mam taki Ciekawy przypadek.
    Citroen z 2006r 1,4 Hdi co jakiś czas nie regularnie w różnym zakresie obrotów przerywa na ok 2-3 sec po czym jedzie dalej. W tym momencie zaświeca się kontrolka akumulatora czyli poprostu gasnie.

    Błędów - brak
    Moc - jest elegancko turbina podaje super, kopcenia brak

    Teraz tak zrobiłem logi dynamiczne.
    Czujnik położenia wału przy tym szarpnięciu pokazuje cały czas obroty. Nie wypada na 0 więc wykluczam go ( miałem kiedyś taki przypadek ze wartość przy szarpnięciu wypadała na 0)

    Jedyna wartość która leci w dół do czujnik ciśnienia na listwie. jak tylko szarpnie leci pionowo w dół dokładnie tak samo jak się puści całkowicie pedał gazu.

    Sprawdziłem wiązkę ruszałem szarpałem pukałem nic nie przerywa kable całe nie połamane itp. Wtyczki ładnie szczelne.

    Nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić.
     
  2. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    999
    Docenione treści:
    137
    Miasto:
    Gdansk
    Nie nasz żadnych wycieków z pod wtryskiwaczy ? Hdi z tego znany
     
    Ostatnio edytowano: 1-07 20
  3. DarekS4

    DarekS4 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Własnie zdjołem kolektor z pokrywą . Gnój jak ch**** biore sie za czyszczenie EGR.
    Klapa gaszaca działa OK
    Wtryski są siemensa i sprawdze do wieczora czy jest mokro obok nich aczkolwiek nie sądzę aby silnik odcinało całkowicie na 3 sec z podowu wtryskiwaczy. Chociaz chciałbym sie mylić i znaleźć przyczyne jak najszybciej.

    wtrsyki szczelne
    natomiast po zlaniu paliwa z filtra który był wymieniany w lutym, pod słońcem mam chmury brokatu.

    Dodatkowo mając większy dostęp sprawdziłem kostki i wiązki dokładniej. wszystkie są ładne. Piny nie zasniedziałe.
     
  4. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    999
    Docenione treści:
    137
    Miasto:
    Gdansk
    Sprawdź kostkę od czujnika wału ,przepływomierz ale ten brokat filtrze nie wróży zbyt dobrze
     
  5. DarekS4

    DarekS4 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Wszystkie wtyczki są OK sprawdzałem 3x. Przepływomierz nie działa tak żeby w jeździe odciąć zapłon.