1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Citroen c3 2005r 1.4hdi 8HZ

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Michał9393, 5-10 18.

  1. Michał9393

    Michał9393 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    18-05 17
    Postów:
    27
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    lublin
    Witam. Mam problem z citroenem c3 2005r 1.4hdi oznaczenie silnika 8HZ, samochód wczoraj w czasie jazdy wyrzucił check engine, po podpięciu do komputera pokazał błąd ,,p0087 ciśnienie w rampie paliwa/systemowe- za niskie" po skasowaniu błąd wraca po przejechaniu paru kilometrów. Po podniesieniu maski zauważyłem bąbelki powietrza w tym przeźroczystym przewodzie paliwowy obok gruszki, zauważyłem że samochód trochę dłużej niż zwykle kreci zanim odpali. Podłączyłem pod komputer i sprawdziłem parametry rzeczywiste i pokazał ,,zmierzone ciśnienie paliwa na wolnych obrotach 257bar", wtryskiwaczeregenerowane w kwietniu tego roku, filtr paliwa wymieniony w lutym tego roku. Co może być przyczyną.
     
  2. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    2 845
    Docenione treści:
    615
    Miasto:
    Olsztyn
    Zacznij od testu przelewowego.
     
  3. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 434
    Docenione treści:
    1 425
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    Potencjalne przyczyny kodu błędu P0087 mogą obejmować: Słaba pompa paliwa, zatkany filtr lub ekran, ograniczona linia zasilania paliwem Wadliwy moduł sterownika pompy paliwa Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa


    P0087
    Układ paliwowy- lejące wtryski, czujnik ciśnienia na listwie CR, pompa, regulator wydatku,
    brudny filtr paliwa, nieszczelność układu, zapchane odpowietrzenie zbiornika
     
  4. Michał9393

    Michał9393 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    18-05 17
    Postów:
    27
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    lublin
    Wtrysku regenerowane w kwietniu i już by lały? Regenerowane były własnie dlatego ze dwa lały dosyć mocno, a jeden głośno pracował ale wtedy nie wyrzucało żadnego błędu. Zregenerowane są wszystkie 4.
     
  5. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 434
    Docenione treści:
    1 425
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    Wtryski lecą jak układu nie wyczyścisz lub zatankujesz kiepskiego paliwa itd
     
  6. Michał9393

    Michał9393 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    18-05 17
    Postów:
    27
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    lublin
    Paliwo tankowane zawsze na stacji, nigdy nie było tankowane z innego źródła.

    Ale skąd to powietrze w wężu? Jak przepompowałem gruszką i przegoniłem to powietrze to po odpaleniu nie zaswiecił się błąd.
     
  7. sycylyjczyk

    sycylyjczyk Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-07 12
    Postów:
    156
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    mazury
    Przyjrzyj się gruszce ,może mieć mikro pęknięcia i będzie lewe powietrze
     
  8. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 425
    Docenione treści:
    276
    Miasto:
    Gdańsk
    Lub też pompa wysokiego ciśnienia nie domaga.