1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Citroen C3 gaśnie

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Kundzior, 11-01 19.

  1. Kundzior

    Kundzior Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-01 19
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    mam cytrynkę C3 benzyna silnik 1.4, rocznik 2010. Sprowadzona w lipcu 2018 roku z Niemiec. Od handlarza informacja o wymienionej uszczelce pod głowicą. Po zakupie wymienione filtry, olej i rozrząd. Do listopada jeździła jak brzytwa, a potem klops. Zaczęła gasnąć chwilę po odpaleniu. Pierwsze odpalenie bez żadnego problemu, ruszenie, pierwszy, drugi bieg, czasem wsteczny, przejazd maksymalnie 300 m i gaśnie - głównie przy redukcji, czy zatrzymaniu, bez szarpania, po prostu gaśnie. Nie chce wtedy odpalić, muszę poczekać ok. 15 minut i wtedy odpala i już jedzie 'dobrze'. Z moich indywidualnych doznań po tym drugim ruszeniu wskaźnik zmiany biegów reaguje później (w normalnych warunkach np. jak prędkość dochodziła do 30km/h, to już mi kontrolka mówiła aby wrzucić trójkę), czyli np. trójkę 'każe' wrzucić mi dopiero przy 45km/h (podobnie z 4tym i 5tym biegiem), spalanie chwilowe też pokazuje mi większe (średnio o 1.5-2 litry).
    Po pierwszym takim zdarzeniu samochód wylądował na komputerze, który nie wykazał żadnych błędów. Zanim wyjechałam dalej musiałam porobić kilka kółek na parkingu (jedynka, dwójka, wsteczny i tak przez kilka minut) i jeśli nie zgasł, to ruszałam w miasto i już było dobrze. Wyjeździłam bak do końca - wszystko działo się na jednym baku paliwa z konkretnej stacji, więc pomyślałam, że zmienię i stację i paliwo (95). Zalałam pół baku V-powerem na shellu i problemy jak ręką odjął! Mogłam odpalić i wyjechać i nie było ani razu sytuacji, żeby mi zgasł. Potem znowu pół baku V-powera i dalej żadnych problemów. W poniedziałek zalałam pod korek 95 zwykłego na shellu i wczoraj koledzy wpychali mnie na parking, bo zgasł mi w bramie wyjazdowej;/ Po 15 minutach postoju odpalił i znowu bączki na placu, wyjazd i dojazd do domu bez problemu. Dzisiaj rano sytuacja się powtórzyła...

    Ma ktoś jakiś pomysł co jest temu winne? Czy moja cytrynka ma iście francuskie podniebienie, które pragnie tylko wyższych/lepszych oktanów?
     
  2. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 689
    Docenione treści:
    697
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    To tanie dziadostwo
     
  3. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 257
    Docenione treści:
    583
    Miasto:
    Radom
    Twoja cytryna chce abyś wyciągneła telefon i zadzwoniła do dobrego mechanika i umówiła się na wizytę w celu zdiagnozowania problemu. Zakładam, że nie posiadasz podstawowego sprzętu więc niczego nie zrobisz, poza podmienianiem na oślep. Posłuchaj rady, nie traktuj tego jako uszczypliwość. Obym nie usłyszał w telewizji, że jakieś C3 zgasło na przejeździe kolejowym i pendolino strąciło je wraz z kierowcą w pole.
     
    Ostatnio edytowano: 11-01 19
    toomii76 i komar200 lubią to.
  4. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Online
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 537
    Docenione treści:
    137
    Miasto:
    wólka
    Jeżdżę polonezem co ma lat 14 nie kiedy zapali a nie kiedy zgasnie ....
     
  5. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 689
    Docenione treści:
    697
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Dimitriew nie wyciagnal telefon tylko wyciągnęła bo to baba. Jurek jestes patriota
     
  6. Kundzior

    Kundzior Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-01 19
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Tak szanowni Państwo, jestem kobietą i doprawdy nie widzę tutaj żadnego problemu. Wstawiłam posta, bo myślałam, że to forum jest warte cokolwiek ale okazuje się, że jest zbiorowiskiem kolesi, którzy swoimi beznadziejnymi komentarzami chcą sobie ego podrasować? Na mistrzów trafić? To trochę słabo, bo to się nawet na żal.pl nie nadaje.
    Jeśli nie macie nic mądrego do powiedzenia, to nie dotykajcie klawiatury, a te Wasze kilka tysięcy postów tu udzielonych są warte tyle, co papier toaletowy wysmarowany gównem i spuszczony w toalecie.

    Dziękuję za sugestię by dzwonić do dobrego mechanika - jestem nadal na etapie jego szukania i tak jak Ty mam nadzieję, że nigdy żadna C3 nie zostanie zmieciona przez pendka czy inny pociąg.

    Myślałam, że trafiłam w miejsce pełne fachowców i fascynatów motoryzacją a okazało się zbiorowiskiem dzieciaków...
     
  7. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 689
    Docenione treści:
    697
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Co tym z tym ego kobieto. Czym bylo diagnozowane to auto?
     
  8. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 576
    Docenione treści:
    2 311
    Miasto:
    Mazowieckie
    Kobieto- Citroen c3 to on, nie ona tylko on/ten/rzecz. Cytrynke to się wyciska do herbaty.

    A w czym problem?
    Jednym zdaniem proszę.
     
    ... i logan124 lubią to.
  9. bobsley6

    bobsley6 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-02 17
    Postów:
    138
    Docenione treści:
    34
    Miasto:
    Wrocław
    Kolejna osoba, ktora chce aby jej wywróżyć .... a wiec całe forum stawia na czujnik wału korbowego i wałka rozrzadu , zatarte wtryskiwacze , zerwany klin na kole , uszkodzona pompe paliwa , spalone bezpieczniki , uszkodzona cewkę zapłonowa, wypalone gniazdo w głowicy , przestawiony lub zerwany rozrzad , brak paliwa , rozładowany akumulator, uszkodzony sterownik silnika - komp ..... wiecej w tym silniku nie ma .....
     
  10. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 689
    Docenione treści:
    697
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    A katalizator?
     
  11. bobsley6

    bobsley6 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-02 17
    Postów:
    138
    Docenione treści:
    34
    Miasto:
    Wrocław
    sory zapomniałem.......=D
     
  12. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 689
    Docenione treści:
    697
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Piszesz ze wszyscy stawiaja. A ja kropli rosy dzis nie mialem w ustach