1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Citroen c3II 1.4 hdi odpalił oi po 10 sek zgasł i problem

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Arkoarek, 14-03 19.

  1. Arkoarek

    Arkoarek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-03 19
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    1
    Witam
    Auto odpaliło i po 10 sek zgasł i brak jakiejkolwiek reakcji
    podpiąłem diagboxa i jest 1 błąd P1586 Awaria pozycji przepustnicy jednostki sterującej przepustnicą

    wskazuje na EGR wyjąłem nie zacięty w dobrym stanie działał na stole choć w testowaniu nie słychać pracy
    przejrzane bezpieczniki przewody wiązki czujniki wszystko ok więc wskazuje jak by padnięta cewka w EGR
    na samostart pali tylko w trakcie psikania jak zdejmę klemę to po jakimś czasie niby próbuje zaskoczyć ale brak reakcji
    przejżałem wyczyściłem pomierzyłem czujniki wyglądają na OK przepustnica działa wyczyszczone styki kostki wszystko co był z przodu
    ciśnienie podczas kręcenia ponad 300 zawór działa synchronizacja, telekodowanie, imo wszystko ok
    Ma ktoś jakiś pomysł ?
    Czy padnięta cewka? EGR ( bo mechanicznie działa) może blokować rozruch ?
    moim zdaniem wywalało by błąd uszkodzenia EGR ale by odpalał ale może się mylę
     
  2. Arkoarek

    Arkoarek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-03 19
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    1
    a może ktoś ma schemat wyjść z EGR?
     
  3. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 875
    Docenione treści:
    1 728
    Miasto:
    London
    Adres strony:
    Kod błędu P1586
    Po sprzedaży opis kodu usterki Zasilanie czujnika ciśnienia szyny, przepływomierza i kopii zaworu
    P1586
    EGR: Za niskie napięcie zasilania
    Priorytet naprawy 1
    Opis diagnostyki Zasilanie wspólne dla czujnika ciśnienia wspólnej szyny wtryskowej wysokiego ciśnienia paliwa, przepływomierza i kopii zaworu EGR jest niższe niż 4,7 V przez 150 ms
    Warunki aktywacji diagnostyki Sprawdź powiązane konteksty dla warunków przekazywania Pcode
    Warunki zaniku usterki Włączanie zapłonu
    Tryby obniżonego poziomu, jeśli wystąpi błąd Wartość domyślna przepływu powietrza w funkcji prędkości silnika i wtryskiwanego przepływu
    Hamowanie wiarygodności diagnostyki i czujnika przepływu powietrza
    Wykorzystano obliczony przepływ
    Cięcie wszystkich siłowników: motyl EGR (chłodnica powietrza turbosprężarki); Elektrozawór EGR; Zawór obejściowy (nagrzewnica powietrza dolotowego) We wszystkich trybach pracy
    Włączanie światła ostrzegawczego i / lub komunikatu ostrzegawczego Lampka ostrzegawcza MIL
    Objawy (Możliwe skargi klientów) Szarpanie / przeciąganie
    Brak mocy
    Problem z uruchomieniem
    Obszary podejrzane Czujniki dzielące zasilacz są następujące
    Wiązka elektryczna
    Sterowanie silnikiem ECU (awaria wewnętrzna, zasilanie, ...)

    Odłącz EGR i zobacz czy ten błąd można skasować,
    Auto zapala na odłączonym EGR?
     
    Ostatnio edytowano: 16-03 19
  4. Arkoarek

    Arkoarek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-03 19
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    1
    auto nie odpala przy odłączonym EGR zastanawiałem się czy czasem nie ma zwarcia na cewce EGR bo coś mi niewyraźnie wyglądało. nie wiem jakie parametry powinien mieć bo bym sprawdził miernikiem
    zamówiłem EGR wiec w poniedziałek sprawdzę czy to wina cewki
    wg mnie cewka robi zwarcie i napięcie spada przez co jest za małe na inne czujniki i procedura startu jest wyłączona
    Bo kasując błąd ponownie wraca (choć nie sprawdziłem przy odłączeniu kostki egr) i po zdjęciu klemy przy próbie odpalenia coś jak by chciał załapać ale zaraz blokada
     
  5. Arkoarek

    Arkoarek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-03 19
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    1
    problem rozwiązany uszkodzona cerka w zaworze EGR Dziękuję
     
    XM love Citroen lubi to.