1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

citroen c5 2.0 hdi rhr rok 2009

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika fructon, 6-01 17.

  1. fructon

    fructon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-04 12
    Postów:
    1 627
    Docenione treści:
    536
    Miasto:
    Kraków
    Adres strony:
    Jesli ktos ma dostęp do danych to prosze o sprawdzenie czy w tym silniku występuje uszczelka między pompą oleju a kadłubem silnika .
     
  2. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    4 526
    Docenione treści:
    1 206
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    Podaj nr VIN.
     
  3. Mikrobi

    Mikrobi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-12 13
    Postów:
    361
    Docenione treści:
    35
    Robiłem ostatnio ten motor w scudo i nie było żadnej uszczelki.
     
  4. mar.wo

    mar.wo Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-05 13
    Postów:
    993
    Docenione treści:
    179
    Miasto:
    Racibórz
    Adres strony:
  5. fructon

    fructon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-04 12
    Postów:
    1 627
    Docenione treści:
    536
    Miasto:
    Kraków
    Adres strony:
    pompa.jpg chodzi mi o to połączenie
     
  6. mar.wo

    mar.wo Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-05 13
    Postów:
    993
    Docenione treści:
    179
    Miasto:
    Racibórz
    Adres strony:
    Ostatnio edytowano: 6-01 17
  7. Mikrobi

    Mikrobi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-12 13
    Postów:
    361
    Docenione treści:
    35
    Dokładnie o tym połączeniu myślałem składaj bez uszczelki.
     
  8. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 024
    Docenione treści:
    1 828
    Miasto:
    Sląsk
    a oringa tam nie ma ?
     
  9. fructon

    fructon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-04 12
    Postów:
    1 627
    Docenione treści:
    536
    Miasto:
    Kraków
    Adres strony:
    DZIĘKI ,po nagrzaniu oleju spada cisnienie do 0.5 bara i szukam winowajcy bo panewki są idealne
     
  10. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 024
    Docenione treści:
    1 828
    Miasto:
    Sląsk
    a zawory w pompie ? na stole pokręć
     
  11. Mikrobi

    Mikrobi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-12 13
    Postów:
    361
    Docenione treści:
    35
    Rozkręć pompe może jest przytarta. Zwróć przy okazji uwagę na dysze smaryjące pierścienie może któraś się wysuwa z bloku.
     
  12. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 051
    Docenione treści:
    138
    Miasto:
    Radom
    Lub nie trzymają ciśnienia, robiłem niedawno alfe 147 po zatarciu i przyczyną były dwie padnięte dysze chłodzenia tłoka, nawet jak w nie dmuchnąłem ustami to puszczały a powinny się otwierać dopiero przy pewnym ciśnieniu.
     
  13. mar.wo

    mar.wo Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-05 13
    Postów:
    993
    Docenione treści:
    179
    Miasto:
    Racibórz
    Adres strony:
    A jaki przebieg ma ten motor, czy można to określić choć w przybliżeniu? Coś mi chodzi po głowie, że był jakiś problem z pompami oleju w tym silniku.RHR to stara konstrukcyjnie jednostka.
     
    Ostatnio edytowano: 7-01 17
  14. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 024
    Docenione treści:
    1 828
    Miasto:
    Sląsk
    zaczynam uwielbiac stare jednostki bez wynalazków
     
  15. Adam_ntp

    Adam_ntp Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    269
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Pruszków
    je trzeba kochać, tak szybko odchodzą... (z rynku oczywiście)
     
  16. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 024
    Docenione treści:
    1 828
    Miasto:
    Sląsk
    Moj jeszcze będzie istniał bo przeciwnika nie widze może C6 tyle ze nie ma w Pb jak na razie
     
  17. Adam_ntp

    Adam_ntp Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    269
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Pruszków
  18. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 024
    Docenione treści:
    1 828
    Miasto:
    Sląsk
    Robili ale jak to francuskie auta mają zły PR odwrotnie niż niemieckie . tyle że jak na razie nie znalazłem takiego a przekładanie silnika hmmm teoretycznie się da ale ......
     
  19. Adam_ntp

    Adam_ntp Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-09 16
    Postów:
    269
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Pruszków
    a praktycznie przekładka z On na Pb to jak budowa od podstaw...
     
  20. maxsslko

    maxsslko Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    30-11 14
    Postów:
    2 773
    Docenione treści:
    292
    Jak masz brak cisnienia to przyjrzyj sie natryskom na denka tloka, one lubily sie zawiesic i lac nonstop.