1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Co to może być?

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Władek01, 16-10 20.

  1. Władek01

    Władek01 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-07 20
    Postów:
    53
    Docenione treści:
    11
    Witam
    mam pytanie odnośnie passata BMR 2.0 TDI.
    Auto wpada w tryb awaryjny i świeci się kontrolka świec żarowych.Po podłączeniu pod vag wywala błąd:
    P0642-007 NISKIE MIL ZAPALONA
    Sprawdziłem grupę 13,18 i 23.Grupa 13 i 23 są okey,natomiast w grupie 18 na wszystkich pompowtryskiwaczach bipy są 999.
    Mam pytanie czy jest to usterka listwy zasilającej pompowtryskiwacze czy raczej coś z ecu?
    Jeżeli kontrolka świec żarowych zgaśnie to bipy są 00 ,a silnik chodzi tak jak powinien.
     
    Ostatnio edytowano: 16-10 20
  2. DamianS27

    DamianS27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-07 19
    Postów:
    51
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Wolbrom
    Sprawdź przewody oraz kostkę elektryczna
     
  3. Władek01

    Władek01 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-07 20
    Postów:
    53
    Docenione treści:
    11
    o której kostce mówisz?
     
  4. DamianS27

    DamianS27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-07 19
    Postów:
    51
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Wolbrom
    Kostka która jest podpięta do głowicy z od strony skrzyni biegów wchodzą przewody do głowicy do sterowania pompek i świec żarowych