• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Cordoba 1.4 16v dławienie

gruberek11

SuperMechanior
Dołączył
19.11.2014
Postów
297
Punktów
18
Wiek
38
nadal wypada mu zapłon lub dusi sie załączam wykres lambdy

i jeszcze jedno

i ten na wolnych telepie go jakby wypadał zapłon ale 0 błędów o wypadaniu zaplonow

to

czy parametr wydajność katalizatora ma znaczenie
 

Załączniki

  • 20170717_192128.jpg
    20170717_192128.jpg
    1,8 MB · Wyświetleń: 8
  • 20170717_192128.jpg
    20170717_192128.jpg
    1,8 MB · Wyświetleń: 7
  • 20170717_192857.jpg
    20170717_192857.jpg
    1,9 MB · Wyświetleń: 8
  • 20170717_193743.jpg
    20170717_193743.jpg
    1,8 MB · Wyświetleń: 6
Ostatnia edycja:

kryszt

SuperMechanior
Dołączył
8.03.2012
Postów
128
Punktów
19
Wiek
60
Komp nie zalany lubi pływać . Multimetr zegarowy lub oscyloskop i do sprawdzenia sonda lub przewody między sondą a kompem.
 

winetoo

SuperMechanior
Dołączył
18.03.2014
Postów
2886
Punktów
969
Miasto
Radom
Co z tymi cewkami i świecami? Ciśnienie sprężania? Kat może zapchany.
 

gruberek11

SuperMechanior
Dołączył
19.11.2014
Postów
297
Punktów
18
Wiek
38
komp jest na grodzi jutro zmierzenia cisnienie swiece nowe idealnie 3 cewki nowe on na wolnych jakby zalewal. Się sonda jak zaczyna się dusić idzie poziomo jak się dusi jak przegazuje. to wkręce się ładnie

kąta Wytnę profilaktycznie

przepraszam wiec chodzi gorzej jak się rozgrzeje objaw typowy jakby zalewal się jutro Wytnę kąta zmierze kompresję na zimnym ale to raczej elektryka czy coś dziwne....

ciekawe jest również to ze odpAla za 2 do 3 razem na zimnym chyba że damasz pompie. napompowac 2 do 3 razy przekrecajac kluczyk zanim odpale

może pompka ? jakie cisnienie powinna mieć przed listwa? jak zdejmie zasilanie ?kręcić i mierzyc?
 
Ostatnia edycja:

kryszt

SuperMechanior
Dołączył
8.03.2012
Postów
128
Punktów
19
Wiek
60
Komp jest na grodzi kilka pływających już miałem a bzdury też różne walił .
 

lukkiwlkp

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
19.12.2015
Postów
3023
Porady
1
Punktów
785
Wiek
35
Miasto
Pogorzela
Sprawdź jeszcze temperaturę silnika jaka ma na zimnym i na ciepłym.tam jest czujnik czteropinowy....
 

gruberek11

SuperMechanior
Dołączył
19.11.2014
Postów
297
Punktów
18
Wiek
38
sprawa wygląda tak ze auto jak jest zimnie nie dlawi sie gdy nabiera temperatury wciskam gaz robi luuu jakby nie dostawał paliwa i kicha odpuszczam gaz stoję i czuje ze go telepie gdy umiejętnie do pokazuje to wkręce się
Wytnę kąta zmierze na wężu którym wchodzi paliwo jego ciśnienie.

pogazuje
 

winetoo

SuperMechanior
Dołączył
18.03.2014
Postów
2886
Punktów
969
Miasto
Radom
Zanim zrobisz rzeźnie sprawdź ciśnienie paliwa i sprężania bo se roboty narobisz, jak wytniesz kata to potem z check-iem się będziesz boksował.

Ooo, misiakowski dobrze gada, może i tak. A rozrząd to ty sprawdzałeś profilaktycznie?
 

gruberek11

SuperMechanior
Dołączył
19.11.2014
Postów
297
Punktów
18
Wiek
38
Wszystkim dziekuje za pomoc. Panowie czy jak wpelne zegar do węża przed wtryskami listwa to bedzie ok? Jakie parametry powinna mieć pompka podczas przekręcania kluczyka?
 

gruberek11

SuperMechanior
Dołączył
19.11.2014
Postów
297
Punktów
18
Wiek
38
panowie odpialem zasilanie idace do listwy wtryskowej i po przekreceniu stacyjki mam 1.5 bara nic więcej jaka wartość jest prawidłowa
 

Załączniki

  • 20170718_125542.jpg
    20170718_125542.jpg
    2,2 MB · Wyświetleń: 6

gruberek11

SuperMechanior
Dołączył
19.11.2014
Postów
297
Punktów
18
Wiek
38
Sprawa wygląda tak że :
- po włączeniu stacyjki pompka pompje 1.5 bara
- wyswietla sie ciagle błąd sondy
- zmierzyłem kompresje i nie jest najlepiej:

1 cylinder od rozrządu:
- 17
2 cylinder od rozrzadu:
-12
3 cylinder od rozrzadu 15.5
4 cylinder od rozrzadu
16

Pytanie brzmi czy uwalona głowica czy coś innego.

Mierzyłem na bardzo ciepłym z wyjętymi wszystkimi swiecami.
 
Do góry Bottom