1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Corsa c 1.0 silnik "wyje" po zmianie rozrzadu prosze o pomoc

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika hammer1984, 3-10 12.

  1. hammer1984

    hammer1984 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-10 12
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Uniejów
    Witam
    Jestem nowy na tym forum i już z takim oto problemem.

    Dostałem do naprawy corse c 1.0 z przestawionym łańcuchem rozrzadu.
    Silnik rozebrałem zawory ok nie było kolizji.
    Wiec nowa uszczelka i kompletny rozrzad wraz z kołami i slizgami itp.
    Po złożeniu auto chodzi w miare ok. Tylko jest straszne wycie silnika.
    Pomócie co to moze byc??
    Czy ktos moze wie czy miedzy tryb napedu rozrzadu(ten dolny) a wał idzie jakas podkładka ustalajaca odstawienie go w osi z rozrzadem??
     
  2. hammer1984

    hammer1984 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-10 12
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Uniejów


    Jakie powinno byc cisnienie oleju na wolnych?? 1.5 ??
    Bo jest chyba przyczyna cisnienie za duze i za mocno napina łańcuszek.
    Na wolnych ma 4. Teraz tylko co pompa nowa?? Czy zacięty zawór?
     
  3. barteek933

    barteek933 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    30-07 12
    Postów:
    884
    Docenione treści:
    47
    Miasto:
    Mazowieckie
    być może jest za mocno lub coś krzywo bo miałem tak w jednym jak był napinacz troch krzywo ale odgłosy pojawiały się tylko przy dodaniu gazu ... i to nie była corsa i rozrząd był na pasku
     
  4. igltokz

    igltokz Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-04 12
    Postów:
    863
    Docenione treści:
    85
    sprawdź jaki chodzi bez paska micro :D
     
  5. trebor70

    trebor70 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-07 11
    Postów:
    3 219
    Docenione treści:
    392
    Miasto:
    lubelskie
    ok 1,5 bara
     
  6. hammer1984

    hammer1984 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-10 12
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Uniejów
    Bez paska micro sprawdzane to samo. Czekam na nowa pompe oleju i zawór.
     
  7. Robson1963

    Robson1963 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-05 12
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Łódź
     
  8. PogotowieSamochodoweUK

    PogotowieSamochodoweUK Gość

    Offline
    A moze zabalowaiscie i zamiast rozrzadu dostawiliscie gdzies kompresor hehehe?

    A na powaznie wg mnie wyglada to na zle zsynchronizowany rozrzad. Koles przyprowadzil mi raz vectre ecotec z takim objawem po rozrzadzie u pana ''janka'' w ogrodzie. Koleciowi sie przestawilo kolko od walka i proces spalania byl na niedomknietych zaworach. A auto wogole nie jechalo choc by nie wiem jak je deptac. Naczescie cudem zaworow nie liznelo.
     
  9. Robson1963

    Robson1963 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-05 12
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Łódź
    W obudowie rozrządu są dwie tulejki, które trzeba bezwzględnie wymienić, inaczej pompa oleju ustawia się niewspółosiowo i stąd to wycie. Pompę zamówiłeś niepotrzebnie. Jeśli nie chcesz przy wymianie rozrządu odkręcać miski, to te tulejki na pewno się zgniotą (przynajmniej jedna). Zdejmij osłonę, odkręć miskę, załóż nowe tulejki ustalające, dokręć pokrywę momentem i dopiero załóż miskę, będzie dobrze.
     
    komar200, Bajzel, Ondraszek oraz 1 osoba lubią to.
  10. igltokz

    igltokz Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-04 12
    Postów:
    863
    Docenione treści:
    85
    w którym miejscu są te tulejki bo jakoś nie kojarzę ?
     
  11. hammer1984

    hammer1984 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-10 12
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Uniejów
    Rozrzad ustawiony na blokadach bo inaczej sie nie da w tym silniku wiec na 99 % jest ok ustawiony. Chodzi o te tulejki które sa w obudowie pompy?? No ok. Ale czemu cisnienie na 4 poszło?
     
  12. Robson1963

    Robson1963 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-05 12
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Łódź
  13. hammer1984

    hammer1984 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-10 12
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Uniejów
    Tak to o tych myślałem dzięki kolego. Dostępne pewnie tylko w serwisie??
     
  14. Robson1963

    Robson1963 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    1-05 12
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Łódź
    Zgadza się, ale drogie nie są (coś ok.2zł/szt). Te same są w silnikach 12 16V (Agila, Corsa C i D, Astra G) i 14 Twinport, więc warto je mieć pod ręką, jeśli masz zamiar wymieniać te rozrządy.
     
    hammer1984 lubi to.
  15. baton180

    baton180 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-06 12
    Postów:
    987
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    Glasgow - Szkocja Tarnobrzeg-Mielec
    Witam
    Odgrzewajac temat ... Czy po wymianie tych tulejek dzwiek (wycie) zniklo ?
    Przyznaje bez bicia tez nie odkrecalem miski :/
    Pozdrawiam
     
  16. hammer1984

    hammer1984 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    3-10 12
    Postów:
    44
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Uniejów
    Tak. Po wymianie tulejek i odpowiednim montażu pokrywy, tak żeby znowu się nie przekrzywiły wszystko jest ok. Miskę trzeba chociaż całkowicie popuścić i odkleić, dokręcać ja po pokrywie rozrządu.
     
  17. baton180

    baton180 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-06 12
    Postów:
    987
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    Glasgow - Szkocja Tarnobrzeg-Mielec
    pierwszy raz robiłem bez odkrecania miski bo przyznam mi sie nie chciało zakładac belki podtrzymujacej silnik i podniosłem za miske ..... fakt ze nie przyspieszyłem roboty ale przynajmniej klijęt nie czeka na auto bo wyjechał wiec mam jeszcze jakiś tydzien hehehe

    dziekuje za odpowiedz i jutro sie zabieram za poprawke ... dam znac co wyszło bo az jestem sam ciekawy czy pomoze

    pozdrawiam
     
  18. fructon

    fructon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-04 12
    Postów:
    1 697
    Docenione treści:
    570
    Miasto:
    Kraków
    Adres strony:
    Wymieniłem już mase tych rozrządów i nigdy nie opuszczałem miski jak do tej pory nigdy nie miałem podobnych problemów
     
  19. baton180

    baton180 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-06 12
    Postów:
    987
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    Glasgow - Szkocja Tarnobrzeg-Mielec
    To teraz dla potomnych he he ...
    Odkrecilem pokrywe i tak jak kolega mowi.... piny pokrzywione:/ (moja wina) wiec nowe piny i skladamy (miska odkrecona) pokrywa wpadla w otwory jak w maslo:) poskladane ....odpalam i cisza, piekna praca silnika 1.2. He he(prawie jak v8 he he )
    dziekuje bardzo za podpowiedz :)
    Ps. Tez bez miski robilem ale w 1.0 a tu sie nie powiodlo...
    Corsa 2010 r 50tys zrobione
     
  20. Wojtasb80

    Wojtasb80 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    24-09 16
    Postów:
    21
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Tulce
    Witam odgrzebując temat to czy wam koledzy wył na wolnych obrotach? I drugie pytanie czy jak zdjęliście pasek wieloklinowy to też wył? Mam podobny problem.
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. wymiana lancucha rozrzadu opel 1.0

    ,
  2. opel 1.0 jeczy silnik

    ,
  3. Corsa 1.2 po wymianie rozrzadu buczy

    ,
  4. objawy napinacza rozrzadu corsa d 1 2,
  5. wymiana rozrządu w opel agila 1.2 2000r.,
  6. blokada rozdrządu corsa 1.0 12V,
  7. rozrzad peugeot 207 wyje,
  8. corsa1.0 zmiana rozrządu,
  9. opel corsa 1.2 wyje silnik,
  10. 06 38 521 opel,
  11. piszczenie w corsie c,
  12. ymiana rozrządu opel corsa 1.0 cena,
  13. wymiana rozrządu opel 1.0 12v,
  14. napinacz łańcucha rozrządu-za mocny naciag opel agila,
  15. rozrzad corsa c 10,
  16. rorzad wyje po wymianie