1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

corsa C Z10XEP 2006r brak kompresji

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika marteo, 18-09 18.

  1. marteo

    marteo Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-08 18
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Jak w temacie. Ponownie Corsa C z 1.0 pod maska. Kompresji absolutny brak, kreci jak bez swiec. Iskra jest, paliwo jest- leje wahe w wydech. Zdjalem rozrzad. Jak naciagne reka lancuch to pozostaje w miejscu. Slizgi lancucha wyrobione. Gdy krece walem to walki dopiero po chwili sie kreca z opoznieniem. Ale czy opoznienie kilku stopni powodowalo by nie domykanie wszystkich zaworow. Proba olejowa nic nie dala. Na kompie brak bledow dotyczacych zlej synchronizacji gory z dolem. Zaraz zdejme walki i sprawdze czy nie stoja deba popychacze choc by byla kolizja. Przed zdjeciem czapki chce zasiegnac waszej porady. Dziekuje.
     
  2. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    719
    Docenione treści:
    101
    Miasto:
    PLE
    Jak nie zapali to błędów synchro nie zobaczysz. A nie odpali bo łańcuch przeskoczył i game over.
     
    komar200 i toomii76 lubią to.
  3. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    962
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    łódź
    powietrze do cylindrow !!! i bedziesz wszystko wiedział -pewnie zawory jak gałązki na wierzbie
     
  4. marteo

    marteo Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-08 18
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Łańcuch nie przeskoczył bo poustawiałem wszystko na blokadach i 1wszy tłok w GMP i wszystko się ładnie zgrywa. Natomiast dmuchnąłem powietrza w cylindry to wylatuje wszystkimi otworami na swiece :p Tak że zdejmuje czapkę. Gdyby zawory się pogięły to by powietrze uciekało w dolot/wydech a tak to ucieka w każdy cylinder. Dzieki
     
  5. marteo

    marteo Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-08 18
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    No i brak kompresji znaleziony. Proszę was o pomoc w znalezieniu przyczyny bo pierwszy raz się z czyms takim spotkałem. Rozrząd nie przeskoczył. Zawory całe. Uszczelka w strzępach. Wyglada jak by występowało spalanie stukowe. Tłoki całe choć śrdkowy nosi slaty zarysowań, ale to myślę, że winna była temu rozpadajaca się uszczelka głowicy.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    962
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    łódź
    spokojnie ,metalowa uszczelka czasem tak ma .... glowica do planowania sprawdzenia i zrobienia nowa uszczelka nowe sruby i do boju ;)
     
    toomii76 lubi to.
  7. marteo

    marteo Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-08 18
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Wiesz... nie martwię sie o uszczelkę tylko o głowicę a raczej o to jak wygląda materiał miedzy zaworami.
     
  8. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    962
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    łódź
    do sprawdzenia