1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Czujnik paliwa Iveco dailly II 89r

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Sosna91, 12-08 18.

  1. Sosna91

    Sosna91 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-08 18
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    1
    Czesc, mam kolejny problem 2tys km od domu z moim Iveco,

    rozszczelnik sie bak, wiek swoje zrobil, mikro dziurka i ropa kapala.

    dziurka od spodu w miejscu pasa ktory trzyma bak, zdjalem tylko jeden aby nie sciagac baku podlozylem podnosik, udalo mi sie zalatac nie spuszczajac ropy, wszystko fajnie, wchodze do auta a tu wskazowka paliwa na max.

    ani go nie opuszczalem, pare razy piescia moze z nerwow przy pracy dostal ale wieksze drgania pewnie ma po dolach.

    przeczytalem iz jezdzeli sie odepnie wtyczke od czujnika i nadal max to zwarcie na kablach, jesli nie to czujnik. odpialem i pokazuje teraz 0 wiec raczej czujnik ale jak go zbadac ? jak naprawic co mu sie moglo stac nagle
     
  2. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    692
    Docenione treści:
    49
    Miasto:
    Nowy Sącz
    By nie bylo nerwow warto wozic ze soba mydlo,tylko nim ,rozmiekczonym ciut mozna na szybko zalatac wyciek.Pokazuje na max? Moze odlaczenie aku na chwile pomoze.
     
  3. Sosna91

    Sosna91 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-08 18
    Postów:
    11
    Docenione treści:
    1
    tak pokazywalo na max, teraz po odpieciu wtycznik pokazuje rezerwe, a wiec przewody dobre zostaje czunik ale co mu sie nagle stalo, problem w tym ze teraz juz wtyczki bez opuszczenia nie podepne bo myslalem ze to wtyczka to 3 wsuwki i nie utrafie ich nie widzac tego no i teraz nie wiem ktora gdzie bylą i po co az 3 zwykle ida 2 przewody
     
  4. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    692
    Docenione treści:
    49
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Mam podobny problem w swoim aucie,wytarly sie sciezki w plytce ,po ktorych prsesuwa sie styk plywaka,niestety nie moge kupic uzywki,ktora by pasowala ,kupilem raz ale nie dziala a nowy w ASO MB ok.1000 zl,zastanawiam sie nad kupnem uniwersalnego z zegarem,koszt ok.100 zl plus.kw.