1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

czyszcenie przepływomierza 1z

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika johny200, 30-09 20.

  1. johny200

    johny200 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    30-09 20
    Postów:
    15
    Docenione treści:
    0
  2. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 643
    Docenione treści:
    927
    Miasto:
    Szczecin
    Się kupuje nowy,MAF.
     
  3. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    5 748
    Docenione treści:
    1 026
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Spokojnie można umyc ostroznie a nawet przewiercic
     
  4. voodo

    voodo Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    845
    Docenione treści:
    172
    Umyć można Tylko że to może nic nie dać bo sam log przepływki to można sobie wsadzić...
     
    toomii76 lubi to.
  5. johny200

    johny200 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    30-09 20
    Postów:
    15
    Docenione treści:
    0
    Log turbiny (grupa 11).

    http://vaglogi.pl/log-011_4C9KA.html

    Jakie grupy zlogować. Statyczne i dynamiczne.

    Furka słabo idzie powyżej 120km/h, max prędkość to 150km/h. Nie szarpie.

    Czy muszę go kręcić do 4000rpm przy tworzeniu logow? Nie chcę żeby eksplodował :)
     
  6. johny200

    johny200 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    30-09 20
    Postów:
    15
    Docenione treści:
    0
  7. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 645
    Docenione treści:
    910
    Miasto:
    Radom
    Sprawdź filtr powietrza, szczelność dolotu, czy EGR zamknięty, przepływała na końcu. Mycie jej nie zaszkodzi ale nie zawsze pomaga.
     
  8. johny200

    johny200 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    30-09 20
    Postów:
    15
    Docenione treści:
    0
    Witam.

    Filtr powietrza, oleju, paliwa, olej, zmienione jakieś 150km temu. Firma Bosh i Hengst.

    Wygląda, że czyszczenie przepływomierza pomogło w jakimś stopniu - jeśli chodzi o logi.

    W praktyce podczas jazdy niewiele się zmieniło. No udało mi się osiągnać 160km/h. Ale powyżej 110km/h auto przyśpiesza jakby ciągnęło ciężką przyczepę.

    Użyłem spray liqui moly. Siatka zabezpieczająca przepływomierz była cała tłusta i czarna. Zapewne drucik również, chociaż dokładnie nie było tego widać. Zużyłem całe 200ml sprayu.

    Przesyłam wykresy logów grupy 03 oraz grupy 11.

    Jak widać MAF (actual) wynosi teraz 847.9 mg/str przy MAF (specified) 850 mg/str. Dopiero przy 3000rpm MAF (actual) zaczyna odbiegać (spadać) od MAF (specified).
     

    Załączone pliki:

  9. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 645
    Docenione treści:
    910
    Miasto:
    Radom
    Więc pewnie już nic z niego nie będzie. Dawka paliwa na w pełni rozgrzanym silniku jaka jest? Temperatura paliwa? Kąt wtrysku? Może pompa źle ustawiona.
     
  10. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    4 833
    Docenione treści:
    2 139
    Miasto:
    Olsztyn
    Spodziewasz się osiągów po 1Z ? To ledwo klimatyzację napędza...
     
  11. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 643
    Docenione treści:
    927
    Miasto:
    Szczecin
    MAF do d...y.
     
  12. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    4 833
    Docenione treści:
    2 139
    Miasto:
    Olsztyn
    Kolektor pewnie sadzą zawalony ,że palec nie wejdzie, EGR też do sprawdzenia. MAF bym się nie czepiał , bo pracuje w pełnym zakresie....
     
  13. johny200

    johny200 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    30-09 20
    Postów:
    15
    Docenione treści:
    0
    Dzięki za odpowiedzi.

    Dziś stała się rzecz niepojęta pasek poleciał 180km/h. Czyszczenie przeływki coś jednak dało.

    Korzystając z okazji chciałbym zapytać o separator oleju w moim silniku 1z.

    Widać, że jest zażygsny olejem. Czy można go wyjąć i wyczyścić? Czy lepiej kupić cały?

    W jaki sposób jest zamocowany do pokrywy zaworów?

    Obiecuję że już więcej nie będę spamował.

    Dzieki
     
  14. Danmar

    Danmar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-04 15
    Postów:
    147
    Docenione treści:
    41
    Miasto:
    Poznań
    Kup nowy to są groszowe sprawy :). Jest mocowany na "wcisk"
     
  15. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 643
    Docenione treści:
    927
    Miasto:
    Szczecin
    Można wypalić palnikiem np. propan-butan.
     
  16. piohol

    piohol Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    31-10 16
    Postów:
    560
    Docenione treści:
    97
    Miasto:
    Kępno
    Jedyna słuszna droga. Niech mnie ktoś przekona, że umycie przepływki pomoże ją uzdrowić i zapewni jej prawidłowe działanie. Wg mnie to tylko pudrowanie trupa , ładnie wygląda ale już nie wstanie.