1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Demontaż drążków kierowniczych honda civic VII

Dyskusja w 'Zawieszenie i układ kierowniczy' rozpoczęta przez użytkownika karol123karol, 18-03 18.

  1. karol123karol

    karol123karol Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-03 18
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    rdm
    Dzień dobry wszystkim. Mam pytanie jak wyciągnąć drążki kierownicze w Civic VII 1.4 benz 03r. Dodam że klucz/ściągacz nie podchodzi ponieważ drążki są blisko magla /śrub wspornika. Od dołu nie ma jak podejść kluczem żeby odkręcić wspornik. Macie jakieś pomysły ? Czy demontować dolot i spróbować to ruszyć od góry ?
     
  2. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 020
    Docenione treści:
    1 186
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
  3. karol123karol

    karol123karol Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-03 18
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    rdm
    dokładnie taki klucz posiadam nie podchodzi nie złapie za mało miejsca
     
  4. Jarzi

    Jarzi Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    1 561
    Docenione treści:
    253
    Miasto:
    Kaczory
  5. karol123karol

    karol123karol Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-03 18
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    rdm
    Tam nie podejdzie żaden klucz.
     

    Załączone pliki:

  6. Jarzi

    Jarzi Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    1 561
    Docenione treści:
    253
    Miasto:
    Kaczory
    hmm to jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to zaspawac drążek na sztywno z jabłkiem i całość wykręcić. Tylko problem będzie zeby potem przykręcić nowy prawidłowo.
    Jak cos to wyrwij magiel i poza autem wymianę zrobić.
     
  7. pawcar

    pawcar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    109
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    Zielona Góra
    skręć kierownicą maksymalnie i drążek wyjedzie w stronę błotnika...
     
  8. Jarzi

    Jarzi Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    1 561
    Docenione treści:
    253
    Miasto:
    Kaczory
    Jak sie okaże ze autor tematu nie spróbował tego co pisze wyżej to chyba zacznę chodzić do kościoła.
     
  9. pawcar

    pawcar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    109
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    Zielona Góra
    Tylko, od razu uprzedzam, że prawdopodobnie trzeba będzie innym narzędziem przytrzymać listwę zębatą ! Przy odkręcaniu oraz dokręcaniu.

    Drążek dokręca się momentem około 70 NM z tego co pamiętam.
     
  10. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 020
    Docenione treści:
    1 186
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    [​IMG]A tam jest nacięcie na klucz?

    /
     

    Załączone pliki:

  11. karol123karol

    karol123karol Nowy

    Offline
    Dołączył:
    18-03 18
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    rdm
    @Jarzi nie martw się kościół Ci nie grozi... Spróbował nie wyjdzie drążek przy skręcie kierownicy na max. Znalazłem jakieś filmy z Hameryki i wszędzie do regulacji i wyciągania magla mają zdjęty kolektor ssący.... wtedy od góry będzie więcej miejsca i na drążku są nacięcia na klucz 30 może w ten sposób to ugryzę.