• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Dlaczego nie ma działu poświęconego naprawie elektronicznej komputerów ECU, ABS itp.

Czy jesteś za utworzeniem nowego dzialu


  • Głosujących
    40

dejot43

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
2.10.2015
Postów
4844
Punktów
2151
Miasto
Olsztyn
Kupiłem kiedyś nowy sterownik razem z z elektrozaworami do 1,8tddi za jakieś 750zł i zamontowałem do auta. Okazało się, że nic z tego bo jest pusty i trzeba wgrać oprogramowanie, więc pompa poszła do serwisu Boscha na stół, koszt spory. Myślę, że przerzucenie zawartości 24c02 ze starego sterownika do nowego załatwiło by sprawę.
 

dejot43

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
2.10.2015
Postów
4844
Punktów
2151
Miasto
Olsztyn
Ja robię inaczej: czujnik kąta obrotu sprawdzam w parametrach sterownika, czy ster widzi prędkość obrotową pompy. To czy steruje zaworami sprawdzam oscyloskopem. Jak nie śmiało można rwać pokrywką. Mam też adapter do CDIFa do PSG5, można odczytać błędy i zobaczyć czy ster żyje.
 

nickel

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
19.02.2015
Postów
3375
Porady
1
Punktów
621
Wiek
59
Miasto
WLKP
A nie Luisa przypadkiem
 

MTM

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
11.08.2014
Postów
4135
Punktów
874
Miasto
z charakterem
Z tymi programikami Luisa to bym się tak nie spinał. Połowa to śmieci a druga połowa to Luisowe narzędzie do poszperania w czyimś komputerze... A Ludzie ciągną jak głupi :D
 

Autoelektronika

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
30.09.2015
Postów
4511
Punktów
1336
Z tymi programikami Luisa to bym się tak nie spinał. Połowa to śmieci a druga połowa to Luisowe narzędzie do poszperania w czyimś komputerze... A Ludzie ciągną jak głupi :D
dokładnie,kto dluzej w tym siedzi to o tym wie.
 
Do góry Bottom