1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

DPL 5500 czy KTS

Dyskusja w 'Sprzęt diagnostyczny' rozpoczęta przez użytkownika Mariusz Ch, 19-03 18.

  1. Mariusz Ch

    Mariusz Ch Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-12 12
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    1
    Panowie pomocy.
    Jak w temacie. Co wybrać.
    Robię dużo amerykańców więc 5500 przemawia do mnie. Ale KTS też dobry.
    Tylko jak dogaduje się z USA ?
     
  2. kwiatekmaciek20

    kwiatekmaciek20 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-09 15
    Postów:
    215
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Biała Piska
    Raczej PDL 5500 . On nie jest do Ameryki do wersja na Europę jest dużo o tym na forum.
     
  3. szachu41

    szachu41 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-05 11
    Postów:
    1 418
    Docenione treści:
    228
    Miasto:
    Ząbki
    Adres strony:
    Pdl jest tańszy no i nie trzeba aktualizacji kupować żeby działał.
     
  4. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    1 453
    Docenione treści:
    214
    Miasto:
    Pogorzela
    Boscha sobie odpuść...
     
  5. romsped

    romsped Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-10 14
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    3
    Ewentualnie pomyśl o Autelu, ogarnia USA bez problemu. G-scan2 też z amerykanami gada bardzo dobrze. KTS do USA odpada.
     
  6. szachu41

    szachu41 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-05 11
    Postów:
    1 418
    Docenione treści:
    228
    Miasto:
    Ząbki
    Adres strony:
    A co będzie lepsze g-scan czy pdl? Myslalem nad cdif Ale dzisiaj poległ na 2.4 D5.
     
  7. Mariusz Ch

    Mariusz Ch Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-12 12
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    1
    cdif wg mnie jest dość cieniutki
    Jeśli chodzi o pdl to mam w warsztacie na testy i tak:
    forda bmw mazda vw skoda nissan jeep chevrolet renault opel robił bez problemu
     
  8. romsped

    romsped Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-10 14
    Postów:
    65
    Docenione treści:
    3
    Zależy do jakich samochodów. Lepsze opinie na rynku ma G-Scan, choć w Europie na pewno ma braki np. Fiat lub citroen, choć nie pracowałem na najnowszej wersji a podobno to się już zmieniło.
     
  9. Manitoba1

    Manitoba1 Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    23-11 13
    Postów:
    281
    Docenione treści:
    16
    Miasto:
    Piekary Śląskie
    Adres strony:
    Wybrałbym PDL 5500, kilka ich sprzedałem i bawiłem się nimi, bardzo dobry do amerykańców, ale oprogramowanie w j. angielskim
    No i ma oscyloskop dwu kanałowy, który bardzo ładnie sobie radzi
     
  10. Mariusz Ch

    Mariusz Ch Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-12 12
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    1
    Panowie dziękuję za wypowiedzi.
    Kupiłem sun-a
    Pozdrawiam
     
    szachu41 lubi to.
  11. szachu41

    szachu41 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-05 11
    Postów:
    1 418
    Docenione treści:
    228
    Miasto:
    Ząbki
    Adres strony:
    Daj znać jak to się sprawuje, bo mam tak sprzeczne informacje że nie wiem komu wierzyć
     
  12. kwiatekmaciek20

    kwiatekmaciek20 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-09 15
    Postów:
    215
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Biała Piska
    Też się szykuje na zakup tego sprzętu ale różne opinie słyszę..
     
  13. Manitoba1

    Manitoba1 Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    23-11 13
    Postów:
    281
    Docenione treści:
    16
    Miasto:
    Piekary Śląskie
    Adres strony:
    Moja opinia jako osoby sprzedajacej rozne testery. Do amerykanskich super. Silniki tez ok pozostale systemy losowo.
    Identyfikacja automatyczna dziala poprawnie.
    Oscyloskop w 5500 fajna rzecz i dziala plynnie.
    Koszt aktualizacji w porownaniu z innymi testetami da sie wytrzymac, jak nie aktualizujeaz to majatek musisz wydac.
     
    Ostatnio edytowano: 15-04 18 o 19:45
  14. Mariusz Ch

    Mariusz Ch Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-12 12
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    1
    Ja kupiłem i jak na tester uniwersalny dla mnie bomba.
    A wybieralem pomiędzy nim a kts
     
  15. Adam Gmail

    Adam Gmail Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    27-10 13
    Postów:
    207
    Docenione treści:
    18
    Najlepiej wypożycz sobie i Gscana i PDL na testy i na tych samych autach porównaj. Pewnie działasz z jakąś hurtownią cześci typu Inter Cars a oni mają takie testery na wypożyczenie.
     
  16. szachu41

    szachu41 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-05 11
    Postów:
    1 418
    Docenione treści:
    228
    Miasto:
    Ząbki
    Adres strony:
    No właśnie dostałem pdl5500. Pracuje szybko, szybko się uruchamia. Ale już widzę ze jest malo intuicyjny. Do tego na dworze słabo widać, pobawie się jutro ustawieniami, może coś poprzestawiane jest w jasności. Jutro mam robić Focusa Electric z USA. Zobaczymy czy sobie poradzi.

    Muszę się jeszcze o gscana dopytać.