1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

E90 n47 nierówno zapala dymi na blękitno

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika rutek79, 16-01 20.

  1. rutek79

    rutek79 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-05 13
    Postów:
    317
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    podkarpacie
    Auto jak w temacie problem dotyczy 2 spraw.
    1. Poranne odpalenie. Zapala nie równo i przez kilka sekund pracuje jakby na 2 czy 3 cylindry. Po tych kilku sekundach chodzi idealnie równo. Jak ja zgasze i zapale ponownie odpala równo bez problemów. Po postoju kilku godzinnym zapala równo I ładnie.
    2. Poddymiane na błękitno przy czym spaliny są strasznie żrące jak ze starego autobusu. Jak zimny dymi bardziej czym cieplejszy dymi mniej są momenty że nie dymi wcale.
    W aucie wymieniony
    - silnik słupek przełożony cały osprzęt. Słupek wymieniony dlatego że stary był po kolizji rozrządu i byle jak zrobiony I jescze pekniete tuleja. Więc na starym silniku dymil tak że świata nie było widać. Teraz jest lekki dym.
    Zregenerowane turbo, wyczyszczone dpf, kolektor ssący, świece żarowe, sterownik świec, egr widać nowy cały z chłodnicza, nowy kpl rozrząd, 2 masa I sprzęgło. Auto pracowało już kilka godzin więc nie możliwe aby stary olej był w wydechu jeszcze.
    Wtryski sprawdzone w Bosch serwis i wg nich są ok. Korekry wtryskow też barxzo ladne.Egr działa prawidłowo
    Może ktoś ma jakieś pomysły
     
  2. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 699
    Docenione treści:
    1 149
    Miasto:
    grudziadz
    Wszystko ładnie pięknie i nowe tylko że słupek Stary i efekt jest , napisałbym o płukance :D:D , możliwe że uszczelniacze do wymiany.
     
  3. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    3 501
    Docenione treści:
    813
    Miasto:
    Lubliniec
    Uszczelniacze. Benzyna ma temp pracy chyba 110 stopni i te gumki na uszczelniaczach szybko twardnieją
     
  4. rostex

    rostex Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    30-11 15
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Płońsk
    Jak chodzi nierówno to raczej nie uszczelniacze. Niebieski dym w dieslu to także niespalone paliwo.
     
  5. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    3 501
    Docenione treści:
    813
    Miasto:
    Lubliniec
    Sort myślałem że chodzi o benzynę
     
  6. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    729
    Docenione treści:
    49
    Miasto:
    Nowy Sącz
    W każdym moim dieslu jakiego miałem,gdy pojawiał się niebieski,gryzący dymek wiedziałem,oho,coś z głowicą jest i zawsze głowica była winna.