1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Falujące obroty Mercedes E270 CDI

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika arlix_75, 27-03 20.

  1. arlix_75

    arlix_75 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    17-03 20
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Witam wszystkich serdecznie.
    Mam problem z Mercedesem E270 CDI, kombi rok 2002. Po odpalaniu zimnego samochodu wszystko jest ok, gdy się rozgrzeje zaczynają falować wolne obroty w zakresie od 500 obr/min do 900 obr/min. Minimalne dodanie gazu niweluje ten problem.
    Czy ktoś miał już może podobny problem, od czego zacząć poszukiwania. Dodam jeszcze że przepływomierz jest wymieniony na nowy.
    Pozdrawiam
     
  2. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    76
    Docenione treści:
    1
    Być może wina leży po stronie silniczka krokowego lub przepustnicy, może być gdzieś nieszczelność w układzie dolotowym. Najlepiej jak podjedziec do serwisu i podłączą kompa w celu sprawdzenia błędów.
     
  3. Mereth92

    Mereth92 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-08 13
    Postów:
    191
    Docenione treści:
    44
    Dawno nie widziałem tak nieprzydatnego i bezsensownego postu...

    Sprawdź sobie ciśnienie paliwa wymagane i rzeczywiste w pierwszej kolejności.
     
    XMARIO lubi to.
  4. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    76
    Docenione treści:
    1
    bezsensowny to ty jestes, w wielu przypakach wina lezy po stronie silniczka krokowego, i napisalem ze byc moze, podalem ewentualne przyczyny.
     
  5. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    10 913
    Docenione treści:
    5 863
    Miasto:
    turek
    gdzie jest silniczek krokowy w cdi?

    egr zaślep na próbę.
     
    Ondraszek lubi to.
  6. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    76
    Docenione treści:
    1
    fakt moj błąd zapomniałem Ze to diesel, zwracam honor, ale podlaczenie pod kompa by sie przydało bo rownie dobrze to moze byc jakis czujnik, lub tak jak pisaliscie brudny egr lub wtryski paliwa, lecz przepustnice tez bym sprawdził.
     
  7. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    10 913
    Docenione treści:
    5 863
    Miasto:
    turek
    Nie ma przepustnicy w dieslu....
     
  8. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    3 884
    Docenione treści:
    6 266
    Miasto:
    Mazowieckie
    VW Dsg nada sie do GWT.

    na początek zajrzeć pod pokrywe. oczyścić przy wtryskach i zobaczyć czy jest sucho i nie robi psiukpsiuk.
     
    Ostatnio edytowano: 27-03 20
  9. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    10 913
    Docenione treści:
    5 863
    Miasto:
    turek
    pewnie już papier złożył.
     
    XMARIO lubi to.
  10. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    76
    Docenione treści:
    1
    a to ciekawe bo jest w dieslach.
     
  11. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    10 913
    Docenione treści:
    5 863
    Miasto:
    turek
    Xmario miałeś rację.

    I jak jest brudna to falują obroty?
     
    XMARIO lubi to.
  12. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    76
    Docenione treści:
    1
    powiedz mi dlaczego twoim zdaniem nie ma przepustnicy w dieslu?
     
  13. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    10 913
    Docenione treści:
    5 863
    Miasto:
    turek
    to Ty powinieneś wiedzieć, mechanik jesteś.
     
    XMARIO lubi to.
  14. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    76
    Docenione treści:
    1
    bo gadasz glupoty, tak a przez zasyfiona przepustnice moga falowac obroty.
     
  15. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    3 884
    Docenione treści:
    6 266
    Miasto:
    Mazowieckie
    to co widzisz na alegro to jest klapa głąbie
     
    wojtis94 lubi to.
  16. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    10 913
    Docenione treści:
    5 863
    Miasto:
    turek
    jeśli jedna osoba nie ma pojęcia o czym mówi druga, to dochodzi do wniosku, że ta druga głupoty gada. tak już jest na tym świecie.
    więc niech myje tą "przepustnice" i zobaczy czy się poprawi. czy obroty przestaną falować.
     
  17. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    76
    Docenione treści:
    1
    jaka kur... klapa co wy gadacie
     
  18. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    3 884
    Docenione treści:
    6 266
    Miasto:
    Mazowieckie
    jakby nie patrzeć to jakiś silnik krokowy ten merc ma
     
  19. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    10 913
    Docenione treści:
    5 863
    Miasto:
    turek
    klapa od sracza.
     
    XMARIO lubi to.
  20. VW Dsg

    VW Dsg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    24-09 18
    Postów:
    76
    Docenione treści:
    1
    to ty jestes glabem, i nie patrze na allegro, sam u siebie w aucie czyscilem przepustnice, oraz egr głąbie