1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Fiat Ulysse 2.0jtd/hdi 109 km błąd p1112

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika volvgangster, 15-09 18.

  1. volvgangster

    volvgangster Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-07 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    tarnów
    Witam
    Panowie błąd p1112 usterka nadzoru wysokiego ciśnienia paliwa
    przyczyna -miejscowy
    charakterystyka -brak ciśnienia (wyciek)
    to jest opis z lexii...
    wycieku brak filtr paliwa nowy auto kręci do 2-2,5tys/obr i silnik gaśnie po czym komunikat antipolution fault po 10sek można normalnie odpalić i jechać max do 2 tys obrotów.N postoju auto kręci do 4 tys więcej nie próbowałem.
    Wymieniono filtr paliwa ,czujnik na pompie ten z boku na 2 śruby,podmianka przepływki
    jak odłączę kostkę z czujnika na listwie wtryskowej silnik i auto działa do 3 tys obrotów i nie gaśnie...zastanawiam się czy to jego wina?
    testy przelewowe zrobione
    1-10ml
    2-10ml
    3-15ml
    4-20ml
    po 1 minucie
    proszę o podpowiedzi
     
  2. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 736
    Docenione treści:
    1 756
    Miasto:
    turek
    3 i 4 słabe. ale czujnik na listwie raczej jest winowajcą. układ bosch czy siemens?
     
    Lechtak lubi to.
  3. volvgangster

    volvgangster Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-07 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    tarnów
    bosch....rozumiem czujnik na listwie wtryskowej ten 3 pinowy?
     
    Ostatnio edytowano: 15-09 18
  4. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 736
    Docenione treści:
    1 756
    Miasto:
    turek
    A pompka w zbiorniku?
     
  5. volvgangster

    volvgangster Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-07 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    tarnów
    podaje-słychać przy starcie...odpala czy zimny czy ciepły idealnie...jak wyskoczy antipolution fault to nie słychać pompki przy kolejnym odpaleniu dopiero około 10 do 15 sek przerwy to odpali
     
  6. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    739
    Docenione treści:
    112
    Miasto:
    PLE
    "Wyciek" to nie znaczy że masz wypatrywać bajora pod autem masz dwa przeciekające wtryski w przelew. Kwestia interpretacji. Zrób z nimi porządek i albo będzie dobrze albo szukasz dalej najsłabszego ogniwa które nìe wytrzymało presji czasu albo ślumpy z polskich cpn.
     
    winetoo i toomii76 lubią to.
  7. volvgangster

    volvgangster Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-07 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    tarnów
    wiem ,że nie będzie lało bokami z silnika a co do wtrysków jakie są normy przelewowe w ty silniku?a co do ślumpy z cpn to auto tankowane na orlenach i tylko na orlenach mało tego 5 lat użytkuje i nie widziało mniej niż pół baku ropy...

    a czy jest możliwość by silnik został wyłanczany przez system z powodu tych 2 wtrysków?
    auto odpala i na postoju nie kopci i kręci jak szalone i nie dymi
     
  8. Lechtak

    Lechtak Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    346
    Docenione treści:
    191
    Miasto:
    Wrocław
    Sprawdź w parametrach jakie widzi ciśnienie, czy nie ma szpilek.
     
    Ostatnio edytowano: 15-09 18
  9. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 736
    Docenione treści:
    1 756
    Miasto:
    turek
    Próba przelewowa wg specyfikacji ASO

    1. Umieścić przyrząd do badania przelewów poniżej linii wtryskiwaczy.

    2. Uruchomić silnik. (Temperatura silnika powinna wynosić min 70st.C)

    3. Pozostawić silnik na biegu jałowym przez 4 minuty.

    4. Zatrzymać silnik.

    5. Odłącz przyrząd od z wtryskiwaczy paliwa a paliwo z przewodów zlać do zbiorniczków.

    6. Widok na przyrząd

    7. Zanotować odczyty ze zbiorniczków.

    8. Przeprowadzić analizę.
    Pomnożyć wartość najniższą z zarejestrowanych przez 1,4 do obliczania maksymalnej dopuszczalnej wartości (maksymalna dopuszczalna wartość = minimum odnotowanych wartości + 40%).


    Przykład:

    * Najniższa odnotowana ilość = 10ml

    * Mnożymy 10 x 1,4 = 14ml

    * Otrzymujemy maksymalną dopuszczalną wartość = 14ml


    Ocena próby przelewowej
    Czy ilości paliwa w każdym z pojemników jest niższa niż obliczona maksymalna wartość?

    TAK
    Wtryskiwacze są sprawne (nie ma co grzebać ).

    Nie
    Jeżeli jeden lub więcej pojemników zawiera ilość paliwa powyżej maksymalnej dopuszczalnej wartości, używając WDS modułu Routine INPUT dokonaj ponownego wprowadzenia kodów wtryskiwaczy dla wtrysków które wykroczyły poza obliczoną wartość maksymalną.

    Ponownie przeprowadź test przelewowy aby zweryfikować korektę.

    Jeżeli nie ma poprawy można przypuszczać, że wtryskiwacz niedomaga.
     
    winetoo i Lechtak lubią to.
  10. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 174
    Docenione treści:
    399
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Wyjm ten czujnik i go umyj i przedmuchaj.
     
    Lechtak lubi to.
  11. volvgangster

    volvgangster Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-07 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    tarnów
    to jak wtryski są do regeneracji czy nie? moje po minucie nalały jak pisałem wyżej...jakby wtryski lały na przelew to by kopcił czy nie?
    kolego lechtak jakie szpilki ja nie widziałem żadnych szpilek
     
  12. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 736
    Docenione treści:
    1 756
    Miasto:
    turek
    czym?
     
  13. volvgangster

    volvgangster Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-07 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    tarnów
    spaliny z wydechu?czy nie miał by czym?
     
  14. Lechtak

    Lechtak Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    346
    Docenione treści:
    191
    Miasto:
    Wrocław
    Przerwy w sygnale ciśnienia
    .
     
  15. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 174
    Docenione treści:
    399
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Szpilki kolego to sa krotkotrwale skoki napięcia pradu cisnienia itp grubo powyżej normy i krotkim czasie

    Lechtak masz fajny awatar. To jest wtryskiwacz na tym oscylogramie? Zajmujesz sie elektronika?
     
    Ostatnio edytowano: 15-09 18
  16. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    739
    Docenione treści:
    112
    Miasto:
    PLE
    Przez przeciekajacy wtryskiwacz może się auto zachowywać jak twoje. Przy gwałtownym dodaniu gazu czas wtrysku się wydłuża co za tym idzie zwiększa się zapotrzebiwanie na paliwo na rampie. Jeśli z powodu wycieków lub niedomagania regulatora ciśnienia paliwa dojdzie do spadku poniżej progu krytycznego auto gaśnie.
     
    winetoo lubi to.
  17. Lechtak

    Lechtak Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    346
    Docenione treści:
    191
    Miasto:
    Wrocław
    Napięcie pierwotne cewki, na dodatek teraz zauważyłem ze jest odwrócony.
     
  18. volvgangster

    volvgangster Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-07 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    tarnów
    to raczej wtryski do roboty czy szukać pierw po czujnikach problemu bo auto pali normalnie od 1szego,wczoraj jeszcze odłączyłem wtyczkę z czujnika tego co na listwie wtryskowej jest i auto normalnie jeździ ale tylko do 3tys obr.wiadomo że sypie błędami
    wykręciłem ten czujnik na listwie jest on Bosch 0 281 002 283 i pytanie czy ma mieć przejście ,rezystancję czy nie ? bo jak go mierzę to nie ma nic...a na przewodach masa jest i 5v po stacyjce i jeden jest sygnałowy
     
    Ostatnio edytowano: 16-09 18
  19. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 174
    Docenione treści:
    399
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Bo ma notlauf ( tryb awaryjny) i komp nie puszcza go wiecej jak 3 tys
     
  20. volvgangster

    volvgangster Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-07 16
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    tarnów
    tak to ja wiem....ale nie występuje błąd p 1112 w tym momencie jak jest odłączony a co do rezystencji? wiadomo coś czy ma mieć jak tak to ile? bo mój nie ma nic
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. błąd p1112